Appartement Residence Saalbach ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Stadion Amsterdam CV

(Residence) Saalbach in de zomer is heerlijk!

Stadion Amsterdam CV,
4-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Residence Saalbach is fantastisch en voor ons echt thuis komen! Hoewel Saalbach/Hinterglemm begin juni nog uitgestorven was, en er praktisch geen restaurant is geopend, hadden wij een heerlijke week met stralend weer. We hebben alle vier kabelbanen genomen, alle dagen heerlijk gewandeld, de jongens (11 en 18) hebben alle dagen gezwommen in het geweldige zwembad en we hebben getennist en gemidgetgolfd. En natuurlijk gebruik gemaakt van de wandelbus. Lang leve de jokerkaarten!! De Residence zelf is een heerlijke accommodatie, ruim, van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk, attent en behulpzaam personeel, super gezellig gelegen aan het einde van de hoofdstraat en dichtbij alles, speciaal voor ons werd op de enige regendag de heerlijke sauna aangezet. Dat heet SERVICE. We waren nu voor de vijfde keer op deze locatie maar gaan zeker weer terug.