Appartement Residence Saalbach ****

Regine,
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging van het complex is ideaal. Piste naast de deur en alles is verder beloopbaar. Parkeren in parkeergarage buiten het dorp. Appartement was prima, wel basic voor de prijs die je betaalt. Jammer dat je zelf de bedden op moet maken na een lange reis. Ook vonden we de keukenuitrusting wat karig (fijn zou zijn: grote bekers voor thee en koffie, broodrooster, vergiet ).

Receptie is vriendelijk en elke ochtend heerlijke verse broodjes voor de deur.

Fijne bedden en wat een heerlijke douche! Skikelder was eind van de middag wat krap en hectisch, maar voldeed prima.

Tip; boek groepslessen van tevoren, want er was geen plek meer, alleen nog maar privéles mogelijk.