Appartement Residence Saalbach ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Heerlijk skiën in Saalbach

Verzorgd maar niet heel spannend

Heerlijk skiën in Saalbach,
1-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Locatie is goed op korte afstand van de liften en gondels. 1 piste eindigt direct naast het hotel. Terras, restaurants, winkeltjes, apres ski bevindt zich eveneens in de directe omgeving dus dat is erg leuk. Hotel zelf is relatief simpel, zelfs relatief duur in termen van prijs kwaliteit. Wij hadden een appartement op de begane grond met een weinig inspirerend uitzicht op een muur. Kamers zijn verzorgd maar wel echt basic. Skiraum is ok. De auto parkeer je in de parkeergarage aan de rand van het dorp, dit kostte ca 35 voor 4 dagen dus dat was ok. Ook bevindt zich een parkeergarage onder het dorp zelf. Dit is wel aanmerkelijk duurder bij een langer verblijf. Kamer werd tussentijds niet schoongemaakt en ook handdoeken niet ververst. Ook zelf je bed opdekken. Allemaal geen probleem maar je verwacht iets anders/meer. Ontbijt Kun je bijboeken bij het restaurant ernaast, 10 euro persoon. Dit is simpel maar prima. Saalbach verder top!