Appartement Residence Saalbach

• Ligging t.o.v. pistes9,6

22 reacties Appartement Residence Saalbach

Skies huren en handdoeken

Groeneweg, 3-3-2015

Waar in Salbach kun je het best skies huren goede kwaliteit voor leuke prijs?We zien verschillend ski verhuur maar moeilijk vanuit NL waar het goed is.

En bij de prijs van het Residence zitten handdoeken hoeveel krijg je er per persoon?

0 reacties

Zwembad in saalbach

Carlijn , 29-1-2015

Goedendag,

Weet iemand of er een openbaar binnen zwembad is in saalbach?

Bedankt!

wasmachine

Chantal, 31-7-2014
weet iemand of er een wasmachine aanwezig is?

Superieur appartement

Martina, 3-11-2013

Wij zijn afgelopen zomer al in residence saalbach geweest en vrienden van ons willen nu het appartement superieur boeken. Wij hebben dit apartement niet gezien en kunnen er ook weinig over terugvinden. Heeft iemand ervaring met de superieur appartementen? Hoeveel slaapkamers hebben deze en op welke etage liggen ze?

Alast bedankt, Martina.

Nederlandse tv zenders?

Maaike, 18-6-2013

Wij hebben appartement 22 geboekt (met wasmachine en droger). Nu vragen wij ons af of we daar Nederlandse tv zenders kunnen ontvangen?

Alvast bedankt!

3 reacties

Prijzen

B, 5-4-2013

Wie weet wat de prijzen zijn van de appartementen rond de kerstdagen? Wij kunnen deze nergens vinden. Daarbij zijn we benieuwd of het mogelijk is met halfpension.

Alvast bedankt.

2 reacties

borg e.d.

michel, 23-2-2013

Ik lees op sunweb.nl dat er borg betaald moet worden, logisch gebeurd overal maar lees dat het €70,- per persoon gaat kosten. Dit zal dus betekenen dat ik €280,- extra moet betalen, we zijn met 4 personen dus ik schrik hier van.

Klopt dit???

3 reacties

slaapbank

Vera , 17-7-2012

Wij hebben een 2 pers.appartement geboekt. Er is één slaapkamer voor 2 pers. en is er in de woonkamer een 2 pers. slaapbank? Zijn hiervoor ook dekbedden en kussens aanwezig? Kan je linnengoed ter plekke bij huren?

Is er ook een wasmachine/droger voor gezamelijk gebruik voor alle appartementen?

Alvast hartelijk dank!

wie weet

Saskia, 8-6-2012
Wie weet of deze vakantie in de zomer leuk is met kinderen van 12 en 9 jaar. Oudste van 12 jaar is heel sportief.
2 reacties

Wie weet hoe groot het complex is

Caat, 8-12-2011
Ik vroeg mij af hoe groot het complex ongeveer is. Hoeveel appartementen. Ik vind het namelijk leuk als het niet een te groot massaal complex is.