22 vragen over Appartement Residence Saalbach

• Groeneweg, 03-03-2015

Skies huren en handdoeken

Waar in Salbach kun je het best skies huren goede kwaliteit voor leuke prijs?We zien verschillend ski verhuur maar moeilijk vanuit NL waar het goed is. En bij de prijs van het Residence zitten handdoeken hoeveel krijg je er per persoon?

• Carlijn , 29-01-2015

Zwembad in saalbach

Goedendag,

Weet iemand of er een openbaar binnen zwembad is in saalbach? Bedankt!

michel, 01-02-2015

Nee alleen een buitenbad.

• Chantal, 31-07-2014

wasmachine

weet iemand of er een wasmachine aanwezig is?

vera, 30-08-2014

Niet in app. 11

• Martina, 03-11-2013

Superieur appartement

Wij zijn afgelopen zomer al in residence saalbach geweest en vrienden van ons willen nu het appartement superieur boeken. Wij hebben dit apartement niet gezien en kunnen er ook weinig over terugvinden. Heeft iemand ervaring met de superieur appartementen? Hoeveel slaapkamers hebben deze en op welke etage liggen ze?

Alast bedankt, Martina.

Heleen, 21-02-2015

Helaas, geen ervaring mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Saalbach voor je op een rij gezet:

• Maaike, 18-06-2013

Nederlandse tv zenders?

Wij hebben appartement 22 geboekt (met wasmachine en droger). Nu vragen wij ons af of we daar Nederlandse tv zenders kunnen ontvangen?

Alvast bedankt!

abbi, 18-08-2013

wij hadden app. 19 en veel nederlandse zenders ned 1.2.3 rtl 4.5.7.8 sbs 6 en net 5

fam.van geffen, 28-07-2013

wij hadden ned 1 2 3 en rtl 4 en 7

michel, 26-04-2016

Wij hadden app. 25 maar alleen BVD als Nederlandse zender.

• B, 05-04-2013

Prijzen

Wie weet wat de prijzen zijn van de appartementen rond de kerstdagen? Wij kunnen deze nergens vinden. Daarbij zijn we benieuwd of het mogelijk is met halfpension. Alvast bedankt.

B, 05-04-2013

Bedankt voor je reactie. Met deze informatie kunnen we verder. Fijn weekend.

michel, 05-04-2013

Kijk in augustus weer de prijzen voor die periode is nog niet bekend, ik heb nog ergens een boek van Sunweb met de prijzen erin. Zal eens zoeken zodat je een indicatie heb.

Maar het is wel prijzig zo was de prijs in de voorjaarsvakantie voor dezelfde kamer als waar ik in zat €200,- p/p duurder, zat zelf 2 weken na de voorjaarsvakantie.

Reken voor een 3 kamer appartement (2 slaapkamers) rond die periode zo rond de €700,- p/p, maar hou me er niet aan vast.

• michel, 23-02-2013

borg e.d.

Ik lees op sunweb.nl dat er borg betaald moet worden, logisch gebeurd overal maar lees dat het €70,- per persoon gaat kosten. Dit zal dus betekenen dat ik €280,- extra moet betalen, we zijn met 4 personen dus ik schrik hier van.

Klopt dit???

michel, 02-04-2013

Bedankt voor het antwoord maar het was me inmiddels al duidelijk, begin maart erna toe geweest met veel plezier (een aanrader).

seansaturday, 24-03-2013

Ja dat klopt, je mag de borg echter ook op visa of mastercard doen (geen AMEX). Als je cash betaald gaat het in een envelop en doen ze moeilijk als je de nacht voor je uitcheck weg wilt. Ze willen dan de kamer controleren om 8u 's-ochtends. Wij moesten een hele preek aanhoren en beloven niks meer stuk te maken de nacht van vertrek, beetje jammer. Het is echter zo mooi en nieuw dat de borg erg belangrijk is, dat zegt dus wel hoe goed het complex is.

michel, 27-03-2013

Was me inmiddels al duidelijk maar bedankt voor het antwoord.

Inderdaad alle mensen vanaf 4 jaar betalen dit, maar wees gerust als je het appartement normaal achter laat krijg je alles terug.

Wil je optijd naar huis doe het dan via creditcard.

• Vera , 17-07-2012

slaapbank

Wij hebben een 2 pers.appartement geboekt. Er is één slaapkamer voor 2 pers. en is er in de woonkamer een 2 pers. slaapbank? Zijn hiervoor ook dekbedden en kussens aanwezig? Kan je linnengoed ter plekke bij huren? Is er ook een wasmachine/droger voor gezamelijk gebruik voor alle appartementen? Alvast hartelijk dank!

T. van der B., 21-08-2012

hoi, dekbekken en kussens aanwezig (kussens zijn groot, dus even wennen, als je thuis klein kussen hebt). Linnengoed bijboeken, maar is beschikbaar. Handdoeken pakket is ook aanwezig, maar je krijgt niet gratis schone handdoeken binnen je pakket. Je moet dan opnieuw een pakket betalen. Wasmachine/droger niet gebruikt dus weet dat niet.

• Saskia, 08-06-2012

wie weet

Wie weet of deze vakantie in de zomer leuk is met kinderen van 12 en 9 jaar. Oudste van 12 jaar is heel sportief.

Robert, 23-06-2012

Met kinderen is het hier prachtig. Bergwandelingen voor alle leeftijden en het park met staaldraden door de boomtoppen (wel veilig hoor!) in Hinterglemm. Leuk zwembad in Saalbach met snelle glijbanen en bij heet weer zwemmen in het meer van Zell am See (zwembad aan het meer in Thumersbach). Downhill fietsen is ook spectaculair, maar voor kinderen van 7 nog iets te uitdagend.

Claudia, 12-06-2012

wij gaan deze zomer ook naar deze omgeving met 3 kids(13,12,10). Als je op de site van tourismusverband Saalbach kijkt zie je alle sportieve mogelijkheden. Als je kids van mountainbiken en wandelen houden zit je hier volgens mij prima!

• Caat, 08-12-2011

Wie weet hoe groot het complex is

Ik vroeg mij af hoe groot het complex ongeveer is. Hoeveel appartementen. Ik vind het namelijk leuk als het niet een te groot massaal complex is.

jpcpeeters, 02-01-2012

30 appartementen