Appartement Residence Saalbach ****

9,1

Weer vandaag2°-5°

• Ligging t.o.v. pistes9,5

138 reviews over Appartement Residence Saalbach in het Nederlands

Verzorgd maar niet heel spannend

Heerlijk skiën in Saalbach, 1-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Locatie is goed op korte afstand van de liften en gondels. 1 piste eindigt direct naast het hotel. Terras, restaurants, winkeltjes, apres ski bevindt zich eveneens in de directe omgeving dus dat is erg leuk. Hotel zelf is relatief simpel, zelfs relatief duur in termen van prijs kwaliteit. Wij hadden een appartement op de begane grond met een weinig inspirerend uitzicht op een muur. Kamers zijn verzorgd maar wel echt basic. Skiraum is ok. De auto parkeer je in de parkeergarage aan de rand van het dorp, dit kostte ca 35 voor 4 dagen dus dat was ok. Ook bevindt zich een parkeergarage onder het dorp zelf. Dit is wel aanmerkelijk duurder bij een langer verblijf. Kamer werd tussentijds niet schoongemaakt en ook handdoeken niet ververst. Ook zelf je bed opdekken. Allemaal geen probleem maar je verwacht iets anders/meer. Ontbijt Kun je bijboeken bij het restaurant ernaast, 10 euro persoon. Dit is simpel maar prima. Saalbach verder top!

Dutchweek @Saalbach

Martijn, 5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement was een geweldige uitvalsbasis om de Dutchweek in Saalbach mee te maken! Midden in het feestgedruis en dichtbij de pistes en skiliften!

Wij waren hier met 8 man en sliepen op meerdere kamers. De kamers waren zeer netjes en werden meermaals schoongemaakt.

Top vakantie

Robert, 3-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi skigebied met gezellige apreski, je kan mooie tochten maken, en vrijwel alle woningen liggen dicht bij de pistes/liften. Ik zou hier zeker nog een keer naar terug gaan

Perfect appartement in een prachtig skigebied!

Tim van der Aa, 27-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig schoon en zeer ideaal gelegen appartementen complex in een prachtig gebied!

Direct aan de piste en midden in het centrum van Saalbach.

De kamers zijn ruim, schoon en van alle benodigdheden voorzien.

De eigenaresse is Nederlands en is erg vriendelijk!

Enige kleine minpunt is dat er geen parkeerplaats is vast bij de appartementen, de auto moet op ongeveer 0,5km op een bewaakte parkeerplaats gezet worden.

top vakantie gehad

oane, 26-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime en verzorgde appartementen in een net complex op een gunstige locatie nabij skiliften en het centrum. 's Personeel9,0Vakantie algemeen9,0

Leuk skigebied. Mooi en modern appartementencomplex. Ons appartement op de 1e verdieping, maar was ruim, met ook een grote badkamer met apart bad en douche. De ligging t.o.v. het gezellige centrum en de liften/pistes is ook perfect.

Fantastisch, kan niet wachten tot de volgende keer

Familie van Klink, 27-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schoon en ruim appartement, broodjes service elke ochtend en het personeel alle dagen en de gehele dag ontzettend attent en behulpzaam.

Netjes

An, 25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartement heel compleet. Goede pannen en servies. Oven. Broodjes service. Kortom goed. Fijn was de jokercard kon zo de skilift in. Wij hadden 6 dagen geboekt en ontzettend goed weer gehad. Je merkt wel dat het dorp meer gericht is op de wintersport. Auto moest in parkeergarage begin dorp op 11 of 12 hoog. Dus genoeg beweging.

Prima bevallen, volgend jaar weer!

Fam. Dettingmeijer, 21-8-2017

Een mooi, groot, modern en schoon appartement op een ideale plek in het centrum van Saalbach. Bij aankomst een introductie en de nodige papieren. Daarna de auto parkeren in de kelder, ideaal!

Tijdens ons verblijf zijn we ook goed geholpen en voorzien van info door Marlieke (receptie)

modern,luxe appartement

Marianne, 20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi appartement,wij hadden nr 16 op twee hoog.We waren met 3 volwassenen en twee kinderen van 15 en 11.Makkelijk bereikbaar met de lift.Twee ruime slaapkamers met goede stevige bedden,twee badkamers,een goede slaapbank.Keuken met koelkast,vriezer,oven,magnetron etc. Het enige minpuntje was dat de auto beneden de berg (begin van het dorp best een stuk lopen omhoog ) geparkeerd moet worden, pluspunt dat dat wel gratis is.Alleen vanaf 4 kamer appt mocht je auto onder het appartementcomplex parkeren.Nederlandse eigenaren waren echt top! Minpunt het restaurant onder het complex (vida) was dicht. Dat maakte het wel een stukje minder gezellig om even een drankje of hapje te doen bij het appartement.Ook is er helaas weinig voor kinderen te doen buiten de tafeltennistafel.Maar al met al kan ik iedereen dit appartement aanbevelen.Een mooie omgeving,een goede uitvalbasis naar mooie plekjes in Oostenrijk.En met de Jokercard kan je mooi de omgeving gratis of met korting verkennen.

Fantastisch: wij komen nog terug!

Corné van Klink, 16-8-2017

Een prachtig appartementencomplex op een schitterende locatie. Mooi ruim appartement met schone en ruime badkamer.

Ook is er heel vriendelijk en behulpzaam personeel beschikbaar voor vragen bij de receptie.

De broodjesservice is ook ideaal en de keuken is goed uitgerust!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Saalbach scoort een 9.14 uit 10 op basis van 140 reviews.