Appartement Residence Saalbach

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

(Residence) Saalbach in de zomer is heerlijk!

Stadion Amsterdam CV
4-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Residence Saalbach is fantastisch en voor ons echt thuis komen! Hoewel Saalbach/Hinterglemm begin juni nog uitgestorven was, en er praktisch geen restaurant is geopend, hadden wij een heerlijke week met stralend weer. We hebben alle vier kabelbanen genomen, alle dagen heerlijk gewandeld, de jongens (11 en 18) hebben alle dagen gezwommen in het geweldige zwembad en we hebben getennist en gemidgetgolfd. En natuurlijk gebruik gemaakt van de wandelbus. Lang leve de jokerkaarten!! De Residence zelf is een heerlijke accommodatie, ruim, van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk, attent en behulpzaam personeel, super gezellig gelegen aan het einde van de hoofdstraat en dichtbij alles, speciaal voor ons werd op de enige regendag de heerlijke sauna aangezet. Dat heet SERVICE. We waren nu voor de vijfde keer op deze locatie maar gaan zeker weer terug.

Heerlijke week gehad.

Regine
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging van het complex is ideaal. Piste naast de deur en alles is verder beloopbaar. Parkeren in parkeergarage buiten het dorp. Appartement was prima, wel basic voor de prijs die je betaalt. Jammer dat je zelf de bedden op moet maken na een lange reis. Ook vonden we de keukenuitrusting wat karig (fijn zou zijn: grote bekers voor thee en koffie, broodrooster, vergiet ).

Receptie is vriendelijk en elke ochtend heerlijke verse broodjes voor de deur.

Fijne bedden en wat een heerlijke douche! Skikelder was eind van de middag wat krap en hectisch, maar voldeed prima.

Tip; boek groepslessen van tevoren, want er was geen plek meer, alleen nog maar privéles mogelijk.

Verzorgd maar niet heel spannend

Heerlijk skiën in Saalbach
1-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Locatie is goed op korte afstand van de liften en gondels. 1 piste eindigt direct naast het hotel. Terras, restaurants, winkeltjes, apres ski bevindt zich eveneens in de directe omgeving dus dat is erg leuk. Hotel zelf is relatief simpel, zelfs relatief duur in termen van prijs kwaliteit. Wij hadden een appartement op de begane grond met een weinig inspirerend uitzicht op een muur. Kamers zijn verzorgd maar wel echt basic. Skiraum is ok. De auto parkeer je in de parkeergarage aan de rand van het dorp, dit kostte ca 35 voor 4 dagen dus dat was ok. Ook bevindt zich een parkeergarage onder het dorp zelf. Dit is wel aanmerkelijk duurder bij een langer verblijf. Kamer werd tussentijds niet schoongemaakt en ook handdoeken niet ververst. Ook zelf je bed opdekken. Allemaal geen probleem maar je verwacht iets anders/meer. Ontbijt Kun je bijboeken bij het restaurant ernaast, 10 euro persoon. Dit is simpel maar prima. Saalbach verder top!

Dutchweek @Saalbach

Martijn
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement was een geweldige uitvalsbasis om de Dutchweek in Saalbach mee te maken! Midden in het feestgedruis en dichtbij de pistes en skiliften!

Wij waren hier met 8 man en sliepen op meerdere kamers. De kamers waren zeer netjes en werden meermaals schoongemaakt.

Top vakantie

Robert
3-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi skigebied met gezellige apreski, je kan mooie tochten maken, en vrijwel alle woningen liggen dicht bij de pistes/liften. Ik zou hier zeker nog een keer naar terug gaan

Perfect appartement in een prachtig skigebied!

Tim van der Aa
27-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig schoon en zeer ideaal gelegen appartementen complex in een prachtig gebied!

Direct aan de piste en midden in het centrum van Saalbach.

De kamers zijn ruim, schoon en van alle benodigdheden voorzien.

De eigenaresse is Nederlands en is erg vriendelijk!

Enige kleine minpunt is dat er geen parkeerplaats is vast bij de appartementen, de auto moet op ongeveer 0,5km op een bewaakte parkeerplaats gezet worden.

top vakantie gehad

oane
26-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime en verzorgde appartementen in een net complex op een gunstige locatie nabij skiliften en het centrum. 's Personeel9,0Vakantie algemeen9,0

Leuk skigebied. Mooi en modern appartementencomplex. Ons appartement op de 1e verdieping, maar was ruim, met ook een grote badkamer met apart bad en douche. De ligging t.o.v. het gezellige centrum en de liften/pistes is ook perfect.

Fantastisch, kan niet wachten tot de volgende keer

Familie van Klink
27-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schoon en ruim appartement, broodjes service elke ochtend en het personeel alle dagen en de gehele dag ontzettend attent en behulpzaam.

Netjes

An
25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartement heel compleet. Goede pannen en servies. Oven. Broodjes service. Kortom goed. Fijn was de jokercard kon zo de skilift in. Wij hadden 6 dagen geboekt en ontzettend goed weer gehad. Je merkt wel dat het dorp meer gericht is op de wintersport. Auto moest in parkeergarage begin dorp op 11 of 12 hoog. Dus genoeg beweging.

Prima bevallen, volgend jaar weer!

Fam. Dettingmeijer
21-8-2017

Een mooi, groot, modern en schoon appartement op een ideale plek in het centrum van Saalbach. Bij aankomst een introductie en de nodige papieren. Daarna de auto parkeren in de kelder, ideaal!

Tijdens ons verblijf zijn we ook goed geholpen en voorzien van info door Marlieke (receptie)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Saalbach scoort een 9.14 uit 10 op basis van 142 reviews.