Aparthotel Residence Kristall

9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,2

10 tips over Aparthotel Residence Kristall

Joke Breukelaar, 14-7-2015
een uitstapje naar de Grossglockner is zeker de moeite waard
Edwin, 23-6-2015
Bezoek ook de Talschluss in Lengau eens, daar lopen diverse extreem mooie wandelroutes.
Rob vd Heijden, 17-9-2014

Mooie excursies mogelijk in de omgeving

B.V. de watervallen van Krimml of de autoroute naar de Grossclockner

Maar ook dichterbij zijn er genoeg mogelijkheden om je te vermaken

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Kristall voor je op een rij gezet:

Meerman, 8-8-2014
Maak gebruik van de Jokercard! Korting op beschreven activiteiten.
Eric, 22-7-2014

In de omgeving kun je mooie wandeltochten maken. (Schattberg, Kohlmais,

Hochalm

De bakker vlakbij het appartement heeft heerlijke sorbets en je kunt er dagelijks ook op zondag terecht voor een heerlijk ontbijt.

K. Glijn, 2-7-2014

Een kwartiertje rijden, in Hinterglem bevind zich baumgipfelwelt. Een avontuur voor groot en klein, wat zich afspeelt boven in de boomtoppen!!

Maar een autorit naar Kaprun, van ca. 30 minuten, om aldaar met 3 gondels naar de Kitzsteinhorn op 3030 mtr. te gaan, is een absolute aanrader, die je nooit meer vergeet!!

Laurine, 21-12-2013
Als je gaat après skieën, doe dat dan eens in Hinterglemm bij de Tanzhimmel. Dat is een hele leuke en gezellige bar!
Fam. Valckx, 7-8-2013
Als we volgend jaar weer kiezen om naar Oostenrijk Saalbach tegaan dan zeker weer in dit Appartement..vriendelijk personeel ook bij Mango's onder het appartement helemaal top...! Super appartement een echte aanrader..
fam.van geffen, 28-7-2013
tegenover appartement rest.la rossi, heel lekker eten heel vriendelijke mensen .midgetgolfbaan in dorp is leuk. in de buurt: zell am see leuk dorp. ritje naar de gross glockner op ong.40 minuten. met treintje naar teufels wasser , leuk park om te kijken wandelen en vooral met kinderen.
Eduard & Trisha, 26-6-2013
De looproutes zijn erg mooi en boven op de Kohlmanskopf is er een schitterend uitzicht op de omliggende bergen. Die lift vertrekt uit Saalbach zelf. Bezoek ook zeker Lengau als er tijd voor is. Daar starten leuke looproutes waar je naar het einde van het dal kan gaan.