Aparthotel Residence Kristall

Aparthotel
Aparthotel Residence Kristall
9,1

• Ligging t.o.v. pistes7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Kristall voor je op een rij gezet:

59 reviews over Aparthotel Residence Kristall in het Nederlands

fantastisch complex en komen graag weer terug

ron raaijmakers
23-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

heerlijk en mooi appartementencomplex we hadden met ze 2e het appartement nr 16 op de bovenste etage het is heel ruim en met alle gemakken voorzien onder het complex heb je een pareergarage waar je tegen een vergoeding je auto neer kan zetten de wifi is goed ski's en schoenen kun je onder in de verwarmde kelder zetten we hebben ons na ons zin gehad en komen graag snel weer terug

Gereisd Met partner in december 2018

Prachtig verblijf

K. Schoenmakers
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Super mooie accommodatie. Met 6 volwassen personen, 2 op slaapbank in woonkamer, goed te doen. Dichtbij Schatberg lift maar dichter bij andere liften zou prettiger zijn (stuk lopen) .

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Marleen Benschop
4-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer mooie accomodatie. Perfecte ligging.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie in fantastisch appartement!

Fam. Nijmeijer
30-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat hebben wij deze zomer een heerlijke vakantie gehad in Residence Kristall. Wij zaten in een penthouse, appartement nummer 16. Wat een ruimte en een uitzicht. Onze dochter van 1 jaar had alle ruimte om te spelen, ook op het balkon. Appartement was heel netjes en schoon. Gebouw ligt in het centrum van Saalbach, naast de Schattberg Express. De andere bergbanen zijn op loopafstand. Er is een broodjesservice, maar wil je dat niet dan ligt de Spar tegenover het complex, de bakker zit eronder. Openlucht zwembad ca. 200 meter. In de zomer ook voor onze dochter genoeg te beleven, vooral de waterspeelplaats halverwege de berg (te bereiken met de Kohlmaisgipfelbahn) vond ze geweldig. Het complex is een mooi startpunt om prachtige bergwandelingen te kunnen maken.

De Nederlands sprekende eigenaren waren ook erg vriendelijk en je kon ook met alle vragen terecht. Wilden zelfs nog wel voor ons op zoek naar een overnachtingsplaats voor de terugreis.

Als je er bent in de zomer, moet je ook vooral de Grossglockner Hochalpenstrasse rijden. Prachtig!

Wij denken erover om volgend jaar terug te gaan. We zijn namelijk nog lang niet uitgekeken!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!!!

Gaby Kroon
25-7-2017

Een geweldig mooi en schoon appartement met een smaakvolle inrichting. Voorzien van een mooie luxe keuken, twee badkamers en een heerlijk groot terras. Met een supermarkt tegenover het appartement, de bakker links en schuin tegenover de pizzeria, ben je echt van alle gemakken voorzien. Het complex ligt direct naast de gondel. Zomers ontvang je de Jokercard, waarbij je o.a. gratis gebruik kunt maken van diverse gondels, van het buiten zwembad in Saalbach, de wandelbus en o.a. de midgetgolfbanen. Het complex wordt gerund door hele vriendelijke nederlandse mensen. Als het aan ons ligt, gaan we volgend jaar weer.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Vera Bruisten
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel/appartement was fantastisch. Ruim, Gunstig gelegen. Aardig en behulpzame mensen.

Ontbijt en diner goed, maar niet speciaals.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Annex kristal blijft goed!

Gerben
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 3e keer hiernaartoe gekomen. Top appartement (annex kristal). Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Lekker dicht bij de schattberg kabelbaan. Goede uitvalsbasis voor een fiets of wandelvakantie. Fietsenmaker zit onder de appartementen.

appartement met hotel gevoel

mirjam lemmen
28-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

appartement ligt op centraal plek, op top locatie. tegen over de gondel. ook leuk voor de zomer met joker kaart gratis gebruik maken van de lift. zwembad vlak bij. elk kamer heeft tv. 1 kamer ensuite met bad. alles wat ik wens. vriendelijk personeel. min puntje. bed kraakt. heeft latten bodum.

Mooi en comfortabel

Monique Pellis
22-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Gratis WiFI en Nederlandse tv zenders. In centrum van Saalbach vlak bij supermarkt en restaurants. Het enige nadeel is dat het aan een doorgaande weg ligt en je als je de ramen open hebt of op het balkon zit het verkeer goed hoorbaar is. In de zomer is er voor ieder wat te beleven in Oostenrijk. Veel bikers naar beneden zien komen van uitdagende parcours. Met jokercard vrij toegang tot aantal ski liften en mooi nabij gelegen zwembad. Heerlijke vakantie gehad.

Prachtig appartement

Fam. Van Kessel
20-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtige appartement, zeer ruim, stijlvol ingericht. Perfecte ligging in Saalbach, tegenover Spar Supermarkt.
Zeer gastvrij ontvangen! Perfecte Wifi. Tip om uit te eten: Mango's en Del Rossi. Beide gelegen naast en tegenover Residence Kristall.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Residence Kristall in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Residence Kristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.