Géén boekingskosten

Aparthotel Residence Kristall by VAYA

OostenrijkSalzburgSaalbach / Hinterglemm / Leogang

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Residence Kristall by VAYA voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 60 reviews

Meer aparthotel info

Contact

60 Reviews over Residence Kristall by VAYA

• 9ron raaijmakers23-12-2018

fantastisch complex en komen graag weer terug

heerlijk en mooi appartementencomplex we hadden met ze 2e het appartement nr 16 op de bovenste etage het is heel ruim en met alle gemakken voorzien onder het complex heb je een pareergarage waar je tegen een vergoeding je auto neer kan zetten de wifi is goed ski's en schoenen kun je onder in de verwarmde kelder zetten we hebben ons na ons zin gehad en komen graag snel weer terug

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9K. Schoenmakers06-03-2018

Prachtig verblijf

Super mooie accommodatie. Met 6 volwassen personen, 2 op slaapbank in woonkamer, goed te doen. Dichtbij Schatberg lift maar dichter bij andere liften zou prettiger zijn (stuk lopen) .

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 9Marleen Benschop04-12-2017

Super!

Zeer mooie accomodatie. Perfecte ligging.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Fam. Nijmeijer30-10-2017

Heerlijke vakantie in fantastisch appartement!

Wat hebben wij deze zomer een heerlijke vakantie gehad in Residence Kristall. Wij zaten in een penthouse, appartement nummer 16. Wat een ruimte en een uitzicht. Onze dochter van 1 jaar had alle ruimte om te spelen, ook op het balkon. Appartement was heel netjes en schoon. Gebouw ligt in het centrum van Saalbach, naast de Schattberg Express. De andere bergbanen zijn op loopafstand. Er is een broodjesservice, maar wil je dat niet dan ligt de Spar tegenover het complex, de bakker zit eronder. Openlucht zwembad ca. 200 meter. In de zomer ook voor onze dochter genoeg te beleven, vooral de waterspeelplaats halverwege de berg (te bereiken met de Kohlmaisgipfelbahn) vond ze geweldig. Het complex is een mooi startpunt om prachtige bergwandelingen te kunnen maken.

De Nederlands sprekende eigenaren waren ook erg vriendelijk en je kon ook met alle vragen terecht. Wilden zelfs nog wel voor ons op zoek naar een overnachtingsplaats voor de terugreis.

Als je er bent in de zomer, moet je ook vooral de Grossglockner Hochalpenstrasse rijden. Prachtig!

Wij denken erover om volgend jaar terug te gaan. We zijn namelijk nog lang niet uitgekeken!

• 10Gaby Kroon25-07-2017

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!!!

Een geweldig mooi en schoon appartement met een smaakvolle inrichting. Voorzien van een mooie luxe keuken, twee badkamers en een heerlijk groot terras. Met een supermarkt tegenover het appartement, de bakker links en schuin tegenover de pizzeria, ben je echt van alle gemakken voorzien. Het complex ligt direct naast de gondel. Zomers ontvang je de Jokercard, waarbij je o.a. gratis gebruik kunt maken van diverse gondels, van het buiten zwembad in Saalbach, de wandelbus en o.a. de midgetgolfbanen. Het complex wordt gerund door hele vriendelijke nederlandse mensen. Als het aan ons ligt, gaan we volgend jaar weer.

• 9Vera Bruisten15-07-2017

Hotel/appartement was fantastisch. Ruim, Gunstig gelegen. Aardig en behulpzame mensen.

Ontbijt en diner goed, maar niet speciaals.

• 10Gerben15-07-2017

Annex kristal blijft goed!

Voor de 3e keer hiernaartoe gekomen. Top appartement (annex kristal). Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Lekker dicht bij de schattberg kabelbaan. Goede uitvalsbasis voor een fiets of wandelvakantie. Fietsenmaker zit onder de appartementen.

• 9mirjam lemmen28-09-2016

appartement met hotel gevoel

appartement ligt op centraal plek, op top locatie. tegen over de gondel. ook leuk voor de zomer met joker kaart gratis gebruik maken van de lift. zwembad vlak bij. elk kamer heeft tv. 1 kamer ensuite met bad. alles wat ik wens. vriendelijk personeel. min puntje. bed kraakt. heeft latten bodum.

• 9Monique Pellis22-08-2016

Mooi en comfortabel

Appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Gratis WiFI en Nederlandse tv zenders. In centrum van Saalbach vlak bij supermarkt en restaurants. Het enige nadeel is dat het aan een doorgaande weg ligt en je als je de ramen open hebt of op het balkon zit het verkeer goed hoorbaar is. In de zomer is er voor ieder wat te beleven in Oostenrijk. Veel bikers naar beneden zien komen van uitdagende parcours. Met jokercard vrij toegang tot aantal ski liften en mooi nabij gelegen zwembad. Heerlijke vakantie gehad.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Fam. Van Kessel20-08-2016

Prachtig appartement

Prachtige appartement, zeer ruim, stijlvol ingericht. Perfecte ligging in Saalbach, tegenover Spar Supermarkt.
    Zeer gastvrij ontvangen! Perfecte Wifi. Tip om uit te eten: Mango's en Del Rossi. Beide gelegen naast en tegenover Residence Kristall.

Aparthotel Residence Kristall by VAYA info

Het complex