Hotel Pinzgauerhof

• Kinderopvang
  • Sauna

34 reviews over Hotel Pinzgauerhof in het Nederlands

• 8jaco09-12-2004

Wij waren er in januari 2004 en over een paar weekjes zijn we er weer! het was mijn eerste skivakantie en het hotel was goed, beetje kleine kamers vergeleken hier maar precies goed! En je loopt uit de kelder zo naar de reiterkogelbahn. Erg goede ligging!

9Ligging t.o.v. pistes
    9Prijs/kwaliteit
    8Service

• 7Jolanda01-02-2004

deel 3:Apresskibar Pinzgauerhof (onder hotel Wolff)is gezellig tot een uur of 20.00 Daarna verandert het ineens in een "sextent" met een stuk of 7 oosteuropese meisjes die prive voor ons naakt op tafel wilden komen dansen (tegen betaling). We waren weer heel snel buiten. In het hotel Pinzgauerhof zelf zit ook een klein barretje, daar kun je ook best gezellig zitten (rustig). Maar echte apresski kun je bij the London Pub. Onder Hotel Wolff is ook een zwembadje (mooi!) waar je gebruik van mag maken (en ook sauna) Handdoeken zijn daar aanwezig dus hoef je niet mee te nemen.

• 7Jolanda01-02-2004

deel 2: Parkeer je auto NIET op de dagparkeerplaats, maar op de speciaal toegewezen parkeerplaatsen van het hotel, want anders word je auto weggesleept naar Saalbach (kost 140 euro!). De receptie van Hotel Wolff had ons hier op moeten wijzen. Dit hadden zij nagelaten. Zij verschuilden zich achter het menukaartje (stencil) bij het ontbijt waarop 1 dag heeft gestaan dat aangeraden wordt, de autosleutels in te leveren. Persoonlijk vertellen ho maar, terwijl zij op de hoogte waren dat onze auto de volgende dag weggesleept zou worden(kenteken was ook bij hen bekend!)Maar zij vonden het niet hun taak om dat ons (en ook andere gasten) te vertellen.

• 7Jolanda01-02-2004

Hotel Pinzgauerhof ligt direct naast de Reiterkogelbahn(gondellift), ook naast de skiverhuur/skischool Snow & Fun. De kamers zijn groot genoeg. Douche of bad, TV, balkon. Als je s'morgens niet heel vroeg gewekt wil worden door sneeuwschuivers e.d. dan is aan te raden om een kamer aan de achterzijde (kant van een rustig kabbelend beekje) proberen te regelen. Er is ook een lift (af en toe best fijn :-) Het ontbijt is uitgebreid (buffet) Het diner is in Hotel Wolff (50 meter verder) en is ook erg goed. Ook veel lof voor het personeel in het hotel. Absoluut GEEN lof voor de receptie van Hotel Wolff waar je de sleutel moet halen.

0 tips over Hotel Pinzgauerhof

1 vraag over Hotel Pinzgauerhof

• Aukje, 24-10-2010

skischool kinderen

Ik las dat er in Hinterglemm 2 skischolen zijn en dat snow&fun bij Hotel Pitzgauerhof hoort.....? Zijn er mensen die hun kinderen daar op skiles gehad hebben en of er ook Nederlandse leraren zijn? Of is die andere skischool beter?

Diane van Kippersluis, 08-01-2011

Hallo,Wij hebben onze kinderen bij Snow and fun op les gedaan Toppie!!!!!! Bijna

allemaal nederlandse leraren en leraressen. Hroetjes Diane van Kippersluis

Diane van Kippersluis, 07-12-2010

Beste mensen, Wij hebben goede ervaring met nederlands sprekende leraren. Gaan nu voor 3e keer. Groetjes Diane

Carolien, 07-01-2011

Ik weet ook inderdaad dat er genoeg nederlandse leraren zijn..

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch