Hotel Pinzgauerhof

Kleine hotelsWeer vandaag24°10°
7,1

• Ligging t.o.v. pistes9,2

34 reviews over Hotel Pinzgauerhof in het Nederlands

Wat een prachtig gewoon hotel met een prima ligging aan de

Johanna
26-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een prachtig gewoon hotel met een prima ligging aan de voet van een reusachtig ski gebied. Vriendelijk personeel, goede schoonmaak en geweldige diners in hotel Wolf. Ik blijf hier terug komen.

Gereisd Anders in Sun Feb 26 2006 17:03:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zelf ben ik in de periode maart 2005 ook in dit perfect Ik

Bjorn
26-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zelf ben ik in de periode maart 2005 ook in dit perfect verzorgde hotel geweest. Ik begrijp niet waar de drie dames het over hebben. Eten in Wollf perfect, zeer vriendelijk personeel en prima bediening. Alleen de kamers zijn iets gedateerd, maar die worden deze zomer verbouwd. Ook ik ga dit jaar weer voor de vierde keer terug naar dit hotel, wat echt ontzettend mooi aan de voetvan een prachtig ski gebied ligt.

Gereisd Met vrienden in maart 2005

Wij zijn net terug van een weekje wintersport en hebben De

Rene en Natascha Buitenhuis
18-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug van een weekje wintersport en hebben het prima naar onze zin gehad. De kamers zijn wel klein en verouderd, maar ook schoon. Elke dag schone handdoeken en extra dekens en kussens geen enkel probleem. Prima ontbijtbuffet, vriendelijke bediening. Diner in hotel Wolf: prima, voor ieder wat wils en het in 2 "groepen" eten vonden wij geen enkel probleem, 2 uur is ruim voldoende en geen wachtende mensen aan onze tafel. Bediening in Wolf bijzonder vriendelijk en gastvrij. Hotel ligt perfect, bijna op de piste, binnen 1 minuut zit je in de gondellift ! Prima apres-ski in Wolf of in het dorp in bijvoorbeeld de Tanzhimmel. Wij komen zeer zeker volgend jaar terug. Deze zomer gaat Wolf verbouwen, van 3 gebouwen naar 1, het kan alleen maar nog beter worden. Dikke duim !

Gereisd Anders in februari 2006

Wij zijn vaak in OOstenrijk op vakantie geweest zowel in 2

Mark en Carmen
13-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn vaak in OOstenrijk op vakantie geweest zowel in de zomer als in de winter. In hotel Wolf/Pingauerhof zijn we 2 keer in de zomer geweest. PERFECT! Alles kan alles mag, goede service, goed eten, ruime familiekamers in pinzgauerhof, eten, en zwemmen in Wolf of in Dorsmiede. Wij hebben er een hele goede vakanties gehad. (We gaan niet snel ergens weer teug namelijk!)

Gereisd Anders in januari 2006
2005

Ik ben er nu al een paar keer geweest, zowel in dit hotel

Hugo
31-7-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik ben er nu al een paar keer geweest, zowel in dit hotel als in pension wolf en ben over allebei zeer te spreken. Het is onmogelijk om voor iedereen alles voor 100% goed te doen maar wij vonden het heerlijk en gaan volgend jaar weer graag terug.

Gereisd Anders in juli 2005

Ik ben het eens met Piet en Margriet

Irma
10-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik ben het eens met Piet en Margriet. Ook wij hebben een heerlijke week gehad in Pinzgauerhof (en hotel Wolf). Het eten is prima, de bediening vriendelijk en de kamers zijn schoon. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in Thu Mar 10 2005 13:04:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn teruggekomen van een geweldige vakantie het was er

Piet en Margriet (en de kinderen)
6-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn teruggekomen van een geweldige vakantie het was er heerlijk weer aardige mensen een woord geweldig ik weet niet waar die andere mensen het over hebben

Gereisd Anders in maart 2005

Vreselijk in één woord vreselijk

Linda
2-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes1

Vreselijk in één woord vreselijk. De kerk, disco allemaal geen pretje. Het personeel is onaardig en de kamers zijn klein en oud.Eten vreselijk. Kost niks is niks!

Gereisd Anders in maart 2005

Het is een klein vies oud hotel met kleine vieze kamers

Ilse
2-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes1

Het is een klein vies oud hotel met kleine vieze kamers. Het eten is vreselijk zout. Je mag om 18.00u eten of om 20.00u dat betekent dus héél snel eten voor de andere hongerige wolven voor je tafel staan te wachten. Het personeel is zeer onkundig en onaardig net zoals de manager/eigenaar. Het kost weinig maar is ook weinig

Gereisd Anders in maart 2005

Wij zijn net terug gekomen uit Pinzgauerhof, en het is ons

Mark en Lizet
17-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug gekomen uit Pinzgauerhof, en het is ons prima bevallen. Ontbijtbuffet in het Pinzgauerhof, en avondeten in hotel Wolf, welke voor ieder wel wat wils heeft. Ook mag je gebruik maken van de luxere sauna in het hotel Zum Dorfsmiede, heerlijk ontspannen na een inspannende dag! Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in januari 2005

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinzgauerhof in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinzgauerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.