Hotel Pinzgauerhof

Kleine hotelsWeer vandaag23°
7,1

• Ligging t.o.v. pistes9,2

34 reviews over Hotel Pinzgauerhof in het Nederlands

Prima hotel met een geweldige ligging

Erik Westerveld
1-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben eind januari 2009 met in totaal 6 personen in dit Hotel verbleven. Hotel ligt op 30m vanaf de lift wat echt super is. Het hotel is misschien iets gedateerd maar is wel schoon en netjes. Eten was op zich goed maar 1 dag vonden we het iets minder. De gastvrijheid en de service van het personeel was top.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 01 2009 22:28:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Wij zijn net terug van ons verblijf in Pinzgauerhof

Sabine & Corné
21-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug van ons verblijf in Pinzgauerhof. Dik tevreden! Alle voorgaande beoordelingen kloppen, behalve dat je moet inchecken in het Alpine Palace (voorheen Hotel Wolf?), waar je ook het 4-gangen avondeten geserveerd krijgt. Supervriendelijke bediening en lekker warm eten. De ski's kunnen in het skiraum tussen haken met een sleutel worden opgeborgen. Diefstal is dus niet makkelijk (meer) mits je je ski's natuurlijk tussen de bindingen ophangt. Alle kamers (1- en 2-persoon) hebben een balkon en wij vinden de prijs/kwaliteit verhouding prima. Vanuit het hotel is het echt maar 30 stappen naar de Reiterkogelbaan en vanuit Hinterglemm kun je leuke tochten maken naar Saalbach en Leogang zonder een bus te gebruiken, of al teveel te lopen. wij hebben in ieder geval de gehele week geen auto of bus gebruikt. Wij zouden er zonder twijfel voor tekenen daar nog een keer te verblijven.

Gereisd Met partner in maart 2008

Ontbijt is in pinzgauerhof, is prima in orde

pauline
15-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ontbijt is in pinzgauerhof, is prima in orde. Kamers wel klein, en ouderwets vooral de "bad"kamer. Perfecte ligging, je stapt vanuit het het skihok zo in de lift. Apres ski en winkeltjes zijn om de hoek.Je mag gebruik maken van het zwembad in Alpine Palace aan de overkant, hier is ook het avondeten. Eten is chique. Let op de prijzen van de drankjes hier, wij betaalden voor een cola light (0,2 l) 5,60! Dat doe je dus maar 1 keer.

Gereisd Met partner in februari 2008

Het hotel is oud en de kamers zijn erg klein

Harriet
3-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is oud en de kamers zijn erg klein. Dit is niet meer van deze tijd. Pinzgauerhof is onderdeel van de Wolf groep, diner is daarom in het 5-sterren Alpine Palace hotel. Dit is uitstekend, elke avond heerlijk gegeten en bediening is erg gastvrij. Ook kun je gratis gebruik maken van de andere faciliteiten van dit hotel (wellness, fitness, etc), wat allemaal perfect is. Hotel ligt aan de voet van de Reiterkogellift, je bent direct op de piste.

Gereisd Familie in februari 2008

Ik ben dit jaar weer met oud en nieuw geweest in voor de 1

klump
6-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik ben dit jaar weer met oud en nieuw geweest in pinzgauerhof voor de laatste keer vorig jaar was alles top maar dit jaar 1 grote chaos skie,s gestolen uit skiraum wordt wel door het vergoed maar het schiet niet op aangifte, doen halve dag kwijt eten bij wolf in het restaurant koud de ned kelner bert doet echt goed ze best om het iedereen naar de zin te maken maar helaas die heeft ontslag genomen hij heeft gelijk ook wat een puinhoop. eten is verder goed jammer van het oudjaarsdiner dat om elf uur het toetje nog niet was geserveerd.

Gereisd Met partner in Sun Jan 06 2008 10:43:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Wij zijn de eerste week van maart in de bergblicksuite en

Sylvia
21-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn de eerste week van maart in de bergblicksuite geweest. Twee slaapkamers en woon/slaapkamer voor 8 personen, maar wel zonder balkon. De badkamer is recent vernieuwd en erg mooi. Fijne ligging van hotel, maar kamer op de eerste verdieping is wel erg gehorig w.b. parkeergarage en werkplaats aan de overkant schuin tegenover de slaapkamerramen. Ontbijt is prima in Pinzgauer en het avondeten in hotel Wolf erg uitgebreid en luxe. Mooi nieuw buitenzwembad en bubbelbad bij hotel Wolf. Het personeel is erg behulpzaam en staan meten voor je klaar. Naast de Reitergogelbaan dus ideaal.

Gereisd Anders in Wed Mar 21 2007 18:54:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij verbleven ook in Pinzgauerhof

Berenice
4-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij verbleven ook in Pinzgauerhof. De kamers waren simpel, maar netjes. Een deel van de groep kreeg zelfs een appartement met zijn 6-en!. Uitzicht op de pistes was super. Geen lawaaioverlast, alleen een stromende rivier. Het eten in Wolf is zeer goed verzorgd en als het even niet helemaal naar de zin was werd daar wat aan gedaan. Wij hadden de hele week een super ober, Bert bedankt! Ligging en faciliteiten van het hotel helemaal top!

Gereisd Anders in februari 2007

Kamers zijn inderdaad klein en verouderd, maar ook schoon

BarNie
29-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Kamers zijn inderdaad klein en verouderd, maar ook schoon. Verder alles top, want het eten was geweldig, het (bedienend) personeel hartstikke aardig en je kunt van alle luxe van Wolf gebruik maken. Alleen 's nachts wel af en toe wat geluidsoverlast van mensen die uit de kroegen komen vallen, maar dat heb je wel eens als je midden in het bruisende centrum zit!

Gereisd Anders in januari 2007

We zijn met 4 vrienden naar Pinzgauerhof gegaan en hebben

Martijn Hagens
20-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn met 4 vrienden naar Pinzgauerhof gegaan en hebben een heerlijke vakantie gehad. De kamers zijn iets gedateerd maar net. Het eten was geweldig en ook de sauna en zwembad was erg lekker. Onder het hoofd hotel wolf zit een gezellige apresskie bar. De web site van saalbach is slecht te vertrouwen en liegt over sneeuwhoogte's zelf toen het pijpenstelen regende en alles groen was lag er volgens de site nog steeds 35 cm sneeuw. het hotel heeft een perfecte prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd Met vrienden in januari 2007
2006

We zijn gister terug gekomen en hebben het goed naar ons

Ton van den Berg
19-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn gister terug gekomen en hebben het goed naar ons zin gehad.Dit kwam mede door Pinzgauerhof waar het van kamermeisje tot bediening zeer goed was. Ook over het eten ben ik zeer tevreden. Een klein minpuntje is dat ze ons hadden moeten vertellen over een lunchpakket op de dag van vertrek indien je voor het ontbijt wegging,maar dit valt eigenlijk in het niets bij deze grandiose week.

Gereisd Anders in maart 2006

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinzgauerhof in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinzgauerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.