Hotel Pinzgauerhof

7,1

• Ligging t.o.v. pistes9,2

17 reviews over Hotel Pinzgauerhof in het Nederlands

2007

Wij zijn de eerste week van maart in de bergblicksuite en

Sylvia
21-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn de eerste week van maart in de bergblicksuite geweest. Twee slaapkamers en woon/slaapkamer voor 8 personen, maar wel zonder balkon. De badkamer is recent vernieuwd en erg mooi. Fijne ligging van hotel, maar kamer op de eerste verdieping is wel erg gehorig w.b. parkeergarage en werkplaats aan de overkant schuin tegenover de slaapkamerramen. Ontbijt is prima in Pinzgauer en het avondeten in hotel Wolf erg uitgebreid en luxe. Mooi nieuw buitenzwembad en bubbelbad bij hotel Wolf. Het personeel is erg behulpzaam en staan meten voor je klaar. Naast de Reitergogelbaan dus ideaal.

Gereisd Anders in Wed Mar 21 2007 18:54:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij verbleven ook in Pinzgauerhof

Berenice
4-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij verbleven ook in Pinzgauerhof. De kamers waren simpel, maar netjes. Een deel van de groep kreeg zelfs een appartement met zijn 6-en!. Uitzicht op de pistes was super. Geen lawaaioverlast, alleen een stromende rivier. Het eten in Wolf is zeer goed verzorgd en als het even niet helemaal naar de zin was werd daar wat aan gedaan. Wij hadden de hele week een super ober, Bert bedankt! Ligging en faciliteiten van het hotel helemaal top!

Gereisd Anders in februari 2007

Kamers zijn inderdaad klein en verouderd, maar ook schoon

BarNie
29-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Kamers zijn inderdaad klein en verouderd, maar ook schoon. Verder alles top, want het eten was geweldig, het (bedienend) personeel hartstikke aardig en je kunt van alle luxe van Wolf gebruik maken. Alleen 's nachts wel af en toe wat geluidsoverlast van mensen die uit de kroegen komen vallen, maar dat heb je wel eens als je midden in het bruisende centrum zit!

Gereisd Anders in januari 2007

2006

We zijn gister terug gekomen en hebben het goed naar ons

Ton van den Berg
19-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn gister terug gekomen en hebben het goed naar ons zin gehad.Dit kwam mede door Pinzgauerhof waar het van kamermeisje tot bediening zeer goed was. Ook over het eten ben ik zeer tevreden. Een klein minpuntje is dat ze ons hadden moeten vertellen over een lunchpakket op de dag van vertrek indien je voor het ontbijt wegging,maar dit valt eigenlijk in het niets bij deze grandiose week.

Gereisd Anders in maart 2006

Wat een prachtig gewoon hotel met een prima ligging aan de

Johanna
26-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een prachtig gewoon hotel met een prima ligging aan de voet van een reusachtig ski gebied. Vriendelijk personeel, goede schoonmaak en geweldige diners in hotel Wolf. Ik blijf hier terug komen.

Gereisd Anders in Sun Feb 26 2006 17:03:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn net terug van een weekje wintersport en hebben De

Rene en Natascha Buitenhuis
18-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug van een weekje wintersport en hebben het prima naar onze zin gehad. De kamers zijn wel klein en verouderd, maar ook schoon. Elke dag schone handdoeken en extra dekens en kussens geen enkel probleem. Prima ontbijtbuffet, vriendelijke bediening. Diner in hotel Wolf: prima, voor ieder wat wils en het in 2 "groepen" eten vonden wij geen enkel probleem, 2 uur is ruim voldoende en geen wachtende mensen aan onze tafel. Bediening in Wolf bijzonder vriendelijk en gastvrij. Hotel ligt perfect, bijna op de piste, binnen 1 minuut zit je in de gondellift ! Prima apres-ski in Wolf of in het dorp in bijvoorbeeld de Tanzhimmel. Wij komen zeer zeker volgend jaar terug. Deze zomer gaat Wolf verbouwen, van 3 gebouwen naar 1, het kan alleen maar nog beter worden. Dikke duim !

Gereisd Anders in februari 2006

Wij zijn vaak in OOstenrijk op vakantie geweest zowel in 2

Mark en Carmen
13-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn vaak in OOstenrijk op vakantie geweest zowel in de zomer als in de winter. In hotel Wolf/Pingauerhof zijn we 2 keer in de zomer geweest. PERFECT! Alles kan alles mag, goede service, goed eten, ruime familiekamers in pinzgauerhof, eten, en zwemmen in Wolf of in Dorsmiede. Wij hebben er een hele goede vakanties gehad. (We gaan niet snel ergens weer teug namelijk!)

Gereisd Anders in januari 2006
2005

Ik ben er nu al een paar keer geweest, zowel in dit hotel

Hugo
31-7-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik ben er nu al een paar keer geweest, zowel in dit hotel als in pension wolf en ben over allebei zeer te spreken. Het is onmogelijk om voor iedereen alles voor 100% goed te doen maar wij vonden het heerlijk en gaan volgend jaar weer graag terug.

Gereisd Anders in juli 2005

Ik ben het eens met Piet en Margriet

Irma
10-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik ben het eens met Piet en Margriet. Ook wij hebben een heerlijke week gehad in Pinzgauerhof (en hotel Wolf). Het eten is prima, de bediening vriendelijk en de kamers zijn schoon. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in Thu Mar 10 2005 13:04:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn teruggekomen van een geweldige vakantie het was er

Piet en Margriet (en de kinderen)
6-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn teruggekomen van een geweldige vakantie het was er heerlijk weer aardige mensen een woord geweldig ik weet niet waar die andere mensen het over hebben

Gereisd Anders in maart 2005

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinzgauerhof in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinzgauerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.