Hotel Pinzgauerhof

• Sauna

5 reviews over Hotel Pinzgauerhof in het Nederlands

• 7Brug16-01-2011

fantastiche ligging

de ligging van Het hotel is perfect! direct aan de lift en midden in het centrum van Hinterglemm. De kamers zijn klein en eenvoudig maar wel schoon. Het eten is over het algemeen prima, wel moesten we bij andere mensen die we niet kenden, aan tafel zitten. Dat was niet altijd prettig. Het personeel was ontzettend aardig en klantvriendelijk. Al met al hebben we een goede week gehad.

6Eten
    5Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Service

• 7Angelique19-02-2009

Achterstallig onderhoud, slecht eten

De kamers en overigens het hele hotel is erg ouderwets ingericht. In de eetzaal zeer felle lampen. De kamers verdienen een behoorlijke opknapbeurt (behalve de badkamer, die was recentelijk vernieuwd)! Het avondeten was dit jaar voor het eerst in Pinzgauerhof zelf. Dit hadden ze beter niet kunnen doen. Na twee dagen zaten bijna alle gasten uit de eetzaal buiten de deur te eten! Ik denk dat dit genoeg zegt. Gerechten smaken en kloppen niet: bijv. Creme Brulee, maar dan geen brulee... De bediening lacht er ook hartelijk om mee. Buiten op het pand staat Pasta-Factory. Je kunt er echter geen pasta krijgen. Ontbijt is wel oke. De receptioniste en de bediening zijn overigens wel heel vriendelijk en de ligging t.o.v. pistes en centrum is super. Jammer dat het slechte eten zo de overhand had. Maar de pizzeria om de hoek bakt heerlijke pizza's gelukkig.....

9Ligging t.o.v. pistes
    3Eten
    5Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    8Service

• 8Sabine & Corné21-03-2008

Wij zijn net terug van ons verblijf in Pinzgauerhof. Dik tevreden! Alle voorgaande beoordelingen kloppen, behalve dat je moet inchecken in het Alpine Palace (voorheen Hotel Wolf?), waar je ook het 4-gangen avondeten geserveerd krijgt. Supervriendelijke bediening en lekker warm eten. De ski's kunnen in het skiraum tussen haken met een sleutel worden opgeborgen. Diefstal is dus niet makkelijk (meer) mits je je ski's natuurlijk tussen de bindingen ophangt. Alle kamers (1- en 2-persoon) hebben een balkon en wij vinden de prijs/kwaliteit verhouding prima. Vanuit het hotel is het echt maar 30 stappen naar de Reiterkogelbaan en vanuit Hinterglemm kun je leuke tochten maken naar Saalbach en Leogang zonder een bus te gebruiken, of al teveel te lopen. wij hebben in ieder geval de gehele week geen auto of bus gebruikt. Wij zouden er zonder twijfel voor tekenen daar nog een keer te verblijven.

9Eten
    8Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    9Service

• 7pauline15-03-2008

Ontbijt is in pinzgauerhof, is prima in orde. Kamers wel klein, en ouderwets vooral de "bad"kamer. Perfecte ligging, je stapt vanuit het het skihok zo in de lift. Apres ski en winkeltjes zijn om de hoek.Je mag gebruik maken van het zwembad in Alpine Palace aan de overkant, hier is ook het avondeten. Eten is chique. Let op de prijzen van de drankjes hier, wij betaalden voor een cola light (0,2 l) 5,60! Dat doe je dus maar 1 keer.

9Eten
    6Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Service

• 7klump06-01-2008

Ik ben dit jaar weer met oud en nieuw geweest in pinzgauerhof voor de laatste keer vorig jaar was alles top maar dit jaar 1 grote chaos skie,s gestolen uit skiraum wordt wel door het vergoed maar het schiet niet op aangifte, doen halve dag kwijt eten bij wolf in het restaurant koud de ned kelner bert doet echt goed ze best om het iedereen naar de zin te maken maar helaas die heeft ontslag genomen hij heeft gelijk ook wat een puinhoop. eten is verder goed jammer van het oudjaarsdiner dat om elf uur het toetje nog niet was geserveerd.

8Eten
    7Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    6Service

0 tips over Hotel Pinzgauerhof

1 vraag over Hotel Pinzgauerhof

• Aukje, 24-10-2010

skischool kinderen

Ik las dat er in Hinterglemm 2 skischolen zijn en dat snow&fun bij Hotel Pitzgauerhof hoort.....? Zijn er mensen die hun kinderen daar op skiles gehad hebben en of er ook Nederlandse leraren zijn? Of is die andere skischool beter?

Diane van Kippersluis, 08-01-2011

Hallo,Wij hebben onze kinderen bij Snow and fun op les gedaan Toppie!!!!!! Bijna

allemaal nederlandse leraren en leraressen. Hroetjes Diane van Kippersluis

Diane van Kippersluis, 07-12-2010

Beste mensen, Wij hebben goede ervaring met nederlands sprekende leraren. Gaan nu voor 3e keer. Groetjes Diane

Carolien, 07-01-2011

Ik weet ook inderdaad dat er genoeg nederlandse leraren zijn..

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch