Hotel Pinzgauerhof

Uitstekende ligging

Rene
21-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bijna perfecte ligging tegenover de lift en de piste. Midden in het dorp dus alles is binnen een paar minuten te doen. Het personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam. Kamers zijn netjes en schoon. Verwacht geen luxe. Ontbijtbuffet is goedverzorgd, het avondeten laat nog wat te wensen over. Eten is niet slecht, maar zeker niet te vergelijken met een gemiddeld restaurant. Je krijgt het gevoel dat het er een beetje bij hangt. Als je dat op de koop toe neemt is het een uitstekende keuze.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel aan de piste.

hinterglemm
7-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel, kamer werd iedere dag schoongemaakt, personeel was aardig. Als je het hotel uitstapt kan je met de lift naar boven en sta je op de piste. Als je (jonge) kinderen hebt die ski-les gaan nemen dan moet je naar een andere piste en dat is ongeveer 10 min. lopen. Het ontbijt was prima, rond 16.00 uur staat er ook wat lekkers klaar alleen het avondeten was op sommige dagen niet erg lekker.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastiche ligging

Brug
16-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

de ligging van Het hotel is perfect! direct aan de lift en midden in het centrum van Hinterglemm. De kamers zijn klein en eenvoudig maar wel schoon. Het eten is over het algemeen prima, wel moesten we bij andere mensen die we niet kenden, aan tafel zitten. Dat was niet altijd prettig. Het personeel was ontzettend aardig en klantvriendelijk. Al met al hebben we een goede week gehad.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantatische plek, maar het eten is waardeloos.

Germa
16-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging is perfect dichter bij de piste kan bijna niet. De kamers zijn schoon niets mis mee. Het ontbijt is prima. Maar de keuken is waardeloos wij hebben volle borden met warm eten terug laten gaan en de griesmeelpudding kun je laten stuiteren zonder dat hij zijn vorm verliest, dus ik weet niet wat dhr hiervoor thuis gewend is. Gelukkig zit er een goeie pizzaria in de hoofdstraat. Maar daarvoor neem je geen halfpension. Een als je drinken besteld kun je beter gelijk 2 glazen bestellen want er hard doorlopen doen ze daar niet. 15 min wachten is niet ongewoon. Kortom je kunt er prima slapen maar niet eten.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

perfect

Ton
7-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel heeft ideale ligging. Personeel, barbediening en eigenaresse doen heel hard hun best het idereen naar zijn zin te maken. En zoals mijn voorgangster zegt dat de borden weer vol terug de keuken in gaan ben ik niet met haar eens. Het is misschien wat luxer als ze zelf thuis klaar maakt, maar alles smaakte prima. misschien had ze beter geen avondeten kunnen bijbestellen en bij de shoarma kunnen gaan eten.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 28 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goeie ligging! maar eten was slecht..

Carolien
2-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een super week gehad! zeker mede door de ligging van het hotel, t.o.v. pistes, uitgaansleven enz!! maar over het hotel een paar minpunten; eten was erg slecht! ontbijt wel weer goed. maar avond eten echt maar weinig goeds.. we waren met een hele groep, 30 stuks. dus ook veel meningen, maar het eten waren de meeste het wel over eens! pfff... nee echt niet goed. Dr gingen gewoon bijna volle borden terug de keuken in, moet er toch er een belletje gaan rinkelen?! Drinken schenken waren ze ook absoluut niet royaal mee, ze hebben geen bar, dus kom je in dat zitje voorin te zitten, ook best. maar met schenken waren ze echt niet goed bezig!

Dit hotel is alleen goed om te slapen en de ligging bij de pistes! geen eten, geen drinken, geen zwembad.... dus... k hoop dat jullie er wat aan hebben!

Gereisd Met vrienden in januari 2010

prima ligging, centraal gelegen, alles onder 1 dak

de Geus
1-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel gelegen dichtbij pistes, apres ski en de hoofdstraat met veel winkeltjes, bakker en supermarkt. Eten was over het algemeen goed een paar keer viel het ietsje tegen met een aantal maaltijden. Ontbijt zeer uitgebreid en goed. Hotelkamers zijn oud, maar wel netjes schoon en met balkon. Wel wat gehorig van de apresski, maar was voor ons geen probleem. Ski's en skischoenen kunnen in apart ruim worden geplaatst met slotjes. Wij hebben een heerlijke week gehad met zowel zon als sneeuw en wellicht gaan we er nog eens heen.

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Zeer goed en gastvrij hotel

Ancis
30-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn met een grote groep half maart in dit hotel gebleven. En aangezien we dan toch 20 meningen bij elkaar hebben, waren we het er allemaal over eens dat dit hotel gewoon een goed en gastvrij hotel is. Het ontbijt was erg goed en ook het avondeten was elke avond weer lekker. Voor de kids speciaal een kidsmenu, maar als je zelf een keer een patatje met kipstukjes wilde was dat ook geen probleem. Ook heerlijk als je rond 4 uur weer terug bent van het skieen, dan staat er een heerlijke ski snack met frisdrank voor je klaar. De kamers zijn idd een beetje gedateerd, maar lekker schoon en verder niets op aan te merken. Tevens kun je ook gebruik maken van het zwembad/sauna van hotel zur Dorfschmiede aan de overkant van de straat. De hele week is super bevallen en dit hotel is zeker een aanrader om volgend jaar weer te boeken.

Gereisd Met vrienden in Mon Mar 30 2009 09:19:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, perfecte ligging

Mart
14-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfecte ligging, midden in het centrum en recht tegenover de lift (30mtr lopen). Ontbijt/avondeten van goede kwaliteit, de meeste dagen een 5 gangen diner. Kamers wat verouderd en klein maar als je voor het skieen en de gezelligheid in het dorp komt is het ruim voldoende!!!

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Achterstallig onderhoud, slecht eten

Angelique
19-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

De kamers en overigens het hele hotel is erg ouderwets ingericht. In de eetzaal zeer felle lampen. De kamers verdienen een behoorlijke opknapbeurt (behalve de badkamer, die was recentelijk vernieuwd)! Het avondeten was dit jaar voor het eerst in Pinzgauerhof zelf. Dit hadden ze beter niet kunnen doen. Na twee dagen zaten bijna alle gasten uit de eetzaal buiten de deur te eten! Ik denk dat dit genoeg zegt. Gerechten smaken en kloppen niet: bijv. Creme Brulee, maar dan geen brulee... De bediening lacht er ook hartelijk om mee. Buiten op het pand staat Pasta-Factory. Je kunt er echter geen pasta krijgen. Ontbijt is wel oke. De receptioniste en de bediening zijn overigens wel heel vriendelijk en de ligging t.o.v. pistes en centrum is super. Jammer dat het slechte eten zo de overhand had. Maar de pizzeria om de hoek bakt heerlijke pizza's gelukkig.....

Gereisd Met partner in februari 2009

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinzgauerhof in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinzgauerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.