Appartement Petra

7,5

• Ligging t.o.v. pistes7,8

4 reviews over Appartement Petra in het Nederlands

2007

Ik was me rot geschrokken van bovenstaande berichten

Marleen en Jeroen
7-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik was me rot geschrokken van bovenstaande berichten. Ik wist niet wat me te wachten stond. Wij zijn in jan. 07 geweest. Van tevoren weet je dat het appartement buiten het dorp ligt en dat klopte dus en was prima lopend te doen. De eigenaresse was inderdaad vreemd, maar prima mee te overleggen. Wij hebben geen problemen met haar gehad. Wenste ons elke ochtend veel plezier, met de weerberichten van die dag erbij. Oke, je moest wat in haar maat lopen, maar dat koste echt geen moeite, terwijl ook wij elke dag uit de apres ski kwamen rollen..

Gereisd Anders in Wed Mar 07 2007 16:12:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goede indruk van het appartement

Nelly
10-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goede indruk van het appartement. Eigenaresse super aardige mevrouw. Heerlijk dat er smorgens de broodjes vers gebakken aan de deur hangen, iedere dag zat er een verassing in voor de kinderen. Zeer goed,schoon en verzorgd appartement.

Gereisd Met vrienden in januari 2007
2006

De eerste indruk van 't appartement was goed,de pistes,de

Ramanco
18-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

De eerste indruk van 't appartement was goed,de pistes,de omgeving en de ligging waren volgens verwachting.De eigenaar kwam echter erg vreemd over en naarmate de week vorderde werd dit alleen maar erger.Ze kwam zomaar het appartement binnen zonder dat wij dit wisten en het gevoel dat wij een erg bemoeizuchtige moeder mee hadden op vakantie typeert nog het beste het gevoel dat wij er aan over hebben gehouden.'t Vertrek als dieptepunt.Hierbij hadden we op haar verzoek al 90% ingepakt en in de auto gelegd zodat we om 2 uur 's nachts niet met alles door het gebouw heen moesten.Toen we echter met de laatste spullen bezig waren stond ze ineens voor ons in haar nachtjapon ons voor rotte vis uit te maken.De belangrijkste reden was het stationair lopen van onze auto die aan de andere kant van de weg stond te pruttelen.Kortom een appartement met goede bedden maar een verschrikkelijke eigenaaresse.

Gereisd Anders in februari 2006

De eerste indruk van het appartement was goed, de pistes,

Ramanco
18-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

De eerste indruk van het appartement was goed, de pistes, de omgeving en de ligging waren volgens verwachting. De eigenaar kwam echter erg vreemd over en naarmate de week vorderde werd dit alleen maar erger. Ze kwam te pas en te onpas het appartement binnen zonder dat wij dit wisten en het gevoel dat wij een erg bemoeizuchtige moeder mee hadden op vakantie typeert nog het beste het gevoel dat wij er aan over hebben gehouden. Het vertrek als dieptepunt. Hierbij hadden we op haar verzoek al 90% ingepakt en in de auto gelegd zodat we om 2 uur 's nachts niet met alles door het gebouw heen moesten. Toen we echter met de laatste spullen bezig waren stond ze ineens voor ons in haar nachtjapon ons een beetje voor rotte vis uit te maken. De belangrijkste reden was het stationair lopen van onze auto die aan de andere kant van de weg stond te pruttelen. Kortom een lekker appartement met goede bedden maar een verschrikkelijke eigenaaresse.

Gereisd Familie in februari 2006

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Petra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Petra in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Petra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.