Pension Penhab

8.1Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Op vakantie geweest naar Penhab?

8.1Fantastisch

Pension info

Meer pension info

4 reviews over Pension Penhab

• 8Ruud van Rooden08-03-2020

Top adres

Voor de 2e keer geweest. Ontbreekt aan niets. Ontbijt is prima, diverse broodjes en beleg. Verse koffie en thee. Verwarmde skischoenen ruimte. Kamers eenvoudig maar alles aanwezig. Prijs kwaliteit meer dan prima. Uitstekende Nederlandse gastvrouw en een Oostenrijkse gastheer. Wij komen zeker weer terug. Wellicht ook in de zomer.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 9Harold20-03-2016

super

Met drie vrienden hier een week verbleven. Eigenaren hebben het in 2014/15 overgenomen. Hij is overdag skileraar en zij runt het pension. Erg vriendelijk en behulpzaam, hebben vaak even gezellig met haar gekletst en ze deed moeite om ons advies te geven qua pistes en eetlocaties. Pension is niet luxe en ze hebben ook nog de wens om het verder te renoveren, bijvoorbeeld badkamers vergroten. Die was wat klein :) Maar de douche was prima en de bedden waren heerlijk, dat is toch het belangrijkste. Daarnaast is de prijs niet hoog in vergelijking tot andere acco's en de ligging is super tov de pistes en liften, je loopt in een minuut naar de gondel en de piste. Daarnaast ligt het ook op een minuut lopen vanaf de volgens ons leukste apres ski tent, de Schwarzacher. Welke overigens om half 8 ongeveer stopt, dus met slapen is het gewoon rustig, omdat het toch rustig ligt. Ontbijt was prima, verschillende lekkere broodjes, goede koffieautomaat en gekookte eitjes, met zicht op de pistes.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9T.S.uit Oisterwijk21-02-2010

Perfecte vakantie, mede door de goede service!

De afgelopen week hebben we genoten van veel zon en goede sneeuw in Hinterglemm. Uiteraard zijn dit de perfecte omstandigheden voor een goede wintersport. Pension Penhab heeft onze week helemaal compleet gemaakt! Bij aankomst 's avonds rond 22:30 uur werden we verrast met een 3-gangen menu. Dit menu was erg lekker en naar ons idee geen 'fabrieksvoedsel' goed dus. Onze kamers waren 1-persoons en na overleg vooraf met de eigenaar hebben we ze zelf omgebouwd naar 2-persoons kamers. Allemaal mogelijk in dit pension, wij waren allang blij dat we nog een plekje hadden! De kamers zijn gadateerd, maar wel schoon en netjes. Het ontbijt ''s morgens is simpel maar zeker lekker en goed. Leuk en goed pension vlakbij centrum en gondels met enthousiaste jonge Engelse eigenaren. Zeker een aanrader en een goed prijs-kwaliteit verhouding!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 7M de Bruijn20-02-2005

Het is een oud goed onderhouden pension De verzorging is goed. De pensionhoudster en medewerkster zijn vriendelijk. De ligging is prima.

Gereisd in februari 2005

1 tip over Pension Penhab

• Ruud van Rooden, 09-02-2015 Rapporteren

In de winter top vanwege de goeie ligging maar ook in de zomer voor de atb er helemaal top, omdat de eigenaar zelf ook atb tochten organiseert en als je het goed regelt hij ook zelf mee gaat.

0 vragen over Pension Penhab

Pension Penhab info