Hotel Neuhaus

12 reviews over Hotel Neuhaus in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Hele week niet kunnen slapen, drama!

Petra
26-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede ligging en redelijk ontbijt tot zover goed.........maar heel veel geluidsoverlast. Veel te warm binnen maar raam open geen optie door drukke straat en ook nog harde muziek in eigen hotelclub tot 04.00uur.

Slapen zonder oordoppen is geen optie. Ook was de schoonmaak verre van goed, hele week in zelfde beddengoed moeten slapen.

1 keer pizza van hotel genomen maar dat was soort van uitgedroogde oude tostie.

Voor dit geld echt waardeloos hotel, nooit en nooit meer!

• Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goede ligging, midden in het centrum. 2 gondelliften zijn op 250/350 meter afstand. (Ideaal stukje op skischoenen), andere lift is ca 500 m verder.

Kamer was prachtig, modern, inclusief een heerlijk groot bed en bad, toilet is apart. Er is een klein balkon, geen geluidsoverlast.

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, warme en koude gerechtjes. De bediening is ontzettend aardig. Een nadeel .. je mag niet op sokken de eetruimte betreden.

Dit hotel is echt een aanrader!

Fantastisch verblijf

Coco
3-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig luxe hotel dat de vier sterren beslist waard is. Heerlijk ontbijt en diner met vriendelijke bediening. In de omgeving is genoeg te doen. Echt een aanrader!

Oude reviews (archief)

Hotel is ons erg goed bevallen

Natalie
29-8-2016

Ontzettend vriendelijk personeel. Wij zaten in een gerenoveerde kamer, zag er erg mooi uit. De kamers zijn niet heel erg groot maar ruim genoeg. Wij hadden een familiekamer met een aparte slaapkamer voor de kinderen. Het zwembad ziet er keurig uit, er liggen schone handdoeken, er staat een schaal met appels en je kunt thee en water pakken. Het eten was echt fantastisch, een hele ruime keuze en veel vers door de kok gemaakt. Geen standaard buffet. Het hotel organiseert dagelijks leuke activiteiten voor volwassenen en kinderen. De begeleiding van de activiteiten werd goed en vriendelijk gedaan. Het hotel ligt in de dorpsstraat daardoor hoor je wel wat meer geluid.

Prima

Gijs
15-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met dit hotel is weinig mis. Eten is goed. Vriendelijke mensen. Ook toen wij vanuit de après ski wilden eten en ze vertelden dat we niet met skikleding aan mochten schuiven. Faciliteiten ook goed. Wij hadden een niet gerenoveerde kamer. Badkamer mag ge-update worden.

in de buurt? wip zeker aan!!!!

Henk
11-11-2008

Service niet van toepassing, hadden alleen kamer gehuurd. Aardige gastvrouw/heer. Prachtig wandelgebied, prijs ten volle waard.

wij waren er in een supper rustige periode : begin juni! Mooie wandelingen gemaakt. Prima hotel! Wij hadden een hoekkamer die niet groot was maar voor 2 personen : prima.
  • Ligging t.o.v. pistes6

Voor eerste keer in Mayrhofen geweest met de kinderen. Hotel ligt ca. 1 km van de Penkenbahn. Busverbinding is matig. Wij hebben in "Landhaus" gezeten. Eerder 3-sterren. Schoon, maar gewoon. Eten is goed, doch weinig origineel. Algemeen degelijk hotel.

Het hotel is ons zeer goed bevallen

Annelies Holtackers
28-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is ons zeer goed bevallen. Het eten was goed en vele keuzemogelijkheden, de bediening was zeer vriendelijk, de kamers waren goed ingericht en schoon, heerlijk zwembad en sauna en gezellige bar. Zeer gastvrije ontvangst en je wordt op je wenken bediend.

Jaren geleden twee keer geweest

Petra van Velde
3-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Jaren geleden twee keer geweest. Helemaal geweldig! Nu behoorlijk op z'n retour!

Eten heel erg slecht. Proberen culinair te doen, maar lukt zeker niet! Doe dan simpeler maar lekker.

Bediening traag en vergeetachtig (behalve bij de bar). Alles moet ook volgens de regels, niet van af te wijken!

In de sauna zit iedereen met badkleding aan! Kinderen lopen in en uit te rennen, en dat mag daar ook!

De ligging is top, gezellig midden in het gezellige dorpje!

Wij gaan niet meer terug naar Neuhaus. Veel betere hotels voor die prijs!

We hebben een aantal aanbieders voor Neuhaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neuhaus in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neuhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neuhaus scoort een 7.95 uit 10 op basis van 14 reviews.