Hotel Leonhard

Barbara
10-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijke week verbleven in dit hotel, een prima hotel met een rustige ligging, maar wel weer dichtbij alles wat dit mooie gebied te bieden heeft. De ochtend begin je met een heerlijk ontbijt dat niks te wensen overlaat, een vriendelijke boodschap wenst je een fijne dag en geeft je tips om de dag door te brengen of beschrijft een leuke wandeling in de buurt. Ook kun je je keuze voor het diner doorgeven, iedere dag is er een vlees, vis of vegetarische optie, maar als er echt niks van je gading bij is, is er vanalles bespreekbaar. Dit hotel doet er alles aan om je verblijf naar wens te maken. Is het weer niet mooi genoeg dan is het saunaplein heerlijk genieten. Het diner is uitstekend. Kortom wij hebben genoten.

Luxe kamers in 4 sterren hotel Leogang

deboppers
14-8-2014

Leonhard te Leogang is een 4 sterrenhotel met alles er op en er aan. het enigste wat ontbreekt is een kinderspeelplaats buiten. Het hotel was in deze periode bijna 100% vol, waardoor het personeel het soms net niet aan kon. Kindermenu's kon vrij besteld worden, uitstekend. De orchideekamer is uitermate geschikt voor ouders met kinderen! aparte slaapkamer met afsluitbaarheid dmv glazen schuifdeuren. Mooie rustige plaats in Leogang, auto's parkeren in parkeergarage of overkapping. gemoedelijke sfeer en de eigenaren zijn harde werkers! complimenten voor dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Fantastisch hotel, prachtige kamer.

Judith
23-7-2014

Mooi verzorgd hotel met een groot restaurant. Hadden een prachtig nieuwe kamer met veel houten elementen. Een balkon zo groot nog nooit eerder gehad, (4bij 6m). Brand schoon allemaal en goed onderhouden.

Spa en zwembad ook prachtig. Zeker aan te bevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel!

familie
28-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

In de zomer op onze terug reis vanuit ons vakantie adres in Karintië, gaan we meestal nog een paar dagen naar Hotel Leonard .Heerlijk Hotel! Warm onthaal bij receptie , mooie familie kamer in de punt van het nieuwe gedeelte. Goed eten, gezellige en erg vriendelijke Fam. Hörl & personeel.Ontbijt en avond eten prima verzorgt en keuze genoeg.De receptie en de bar was net vernieuwd. Lounge ruimte ,en buiten een mooi nieuw terras. Kortom voor ons een heerlijk hotel, en gaan hier zeker in 2012 weer naartoe.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

nee liever naar de overkant

joycepeek
2-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Helaas we gingen onverwacht naar Leonhard maar was niet echt een succes. De kamers waren super (suite edelweiss) verder was alles super verouderd. De eetzaal is ook een echte eetzaal. Het ontbijt en avondeten was niet lekker en dat voor een 4-sterren hotel. De prijs kwaliteit was ver te zoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg luxe hotel

Wilma
17-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij werden erg vriendelijk ontvangen in dit hotel en konden om 12 uur ook meteen in onze kamer. Het hotel beschikt over een erg mooi zwembad en voor hotelbegrippen over een luxe sauna (echt relaxen) met sapjes en luxe rustruimtes. Het ontbijt was in buffetvorm en liet niets te wensen over. Tijdens het diner had je keuze uit 3 menu's. (standaard 2 voorgerechten, nagerecht) De drankjes waren niet inbegrepen alleen bronwater en "soort"ranja. Voor wandelaars is er een prachtige omgeving. Bij de reservering krijg je een toegangskaart voor diverse atracties in de omgeving (bergbahnen) etc. Voor mountainbikers is het hier een waar paradijs!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Leuke uitvalsbasis

Gh. Buster
24-5-2010

Hotel Leonhard is een hotel met prima personeel dat altijd voor iedereen klaar staat. Niets haasten, rustig en vriendelijk. Ligt aan een drukke doorgaande weg, maar door de goede ramen is binnen niets te horen. Kamers goed geisoleerd van elkaar. Er is geen aparte ventilatie; als vanwege het verkeer de ramen dicht zijn dan wordt het snel warm en benauwd. De kamers zijn verder goed afgewerkt. In de bar wordt gerookt. Dat ruik je in de lobby. Qua ontbijt is het buffet ruim voldoende keuze mogelijkheden. Het diner is niet overdadig , maar goed verzorgt met meetsal 3 keuze mogelijkheden (vlees,vis, vegetarisch). De saladebar is rijkelijk uitgevoerd.

Gereisd Met partner in Fri May 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie kamers en wellness- hotel ligt aan de weg

Wilfred
29-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden de juniorsuites edelweiss geboekt. Zeer mooie moderne kamers van 11! meter lang. Grote badkamer met douche en bad en vloerverwarming. Grote aparte toilet en flatscreen. Het avondeten vonden wij niet heel bijzonder, eenvoudig niet verfijnd. Vaak doorbakken, gesudderd taai vlees. Onbijt goed, eiergerechten werden ter plekke voor je bereid. Supermooie zeer moderne wellness. Ligging 5 minuten van de pistes, echter wel direct langs de doorgaande weg. Personeel vonden wij wel vriendelijk. Jammer alleen dat ten tijde ons verblijf in het gebied en hotel het NORO virus heerste. Twee van onze groep zijn erg ziek geweest. Toen wij zagen dat de schoonmakers met dezelfde doek toiletten van andere kamers wilden schoonmaken en hierdoor het virus eenvoudig konden verspreiden hebben wij hierover een klacht ingediend.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk week gehad!

M. Baschu
16-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima week gehad. Goed ontvangst, ruime kamer, lekker eten. Skibus voor de deur die je in minder dan 5 minuten bij de azitsbahn afzet. Een geweldige wellness voor de nodige ontspanning na een dag skieen in een super skigebied. Minpunt is inderdaad het in bad douchen zonder douchegordijn en de rooklucht die vanuit de bar doordringt. Pluspunten zijn de badjassen op de kamers en de badhanddoeken die in de wellness onbeperkt beschikbaar worden gesteld.

Gereisd Met partner in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke skivakantie gehad, totale ontspanning!

Linda
14-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik sluit me volledig aan bij het vorige commentaar. Goed hotel, zeker het wellness gedeelte. Enige minpuntje wat ik nog heb is dat er vaak een sterke rooklucht hangt in het hotel, waarschijnlijk als gevolg van het vele roken in de bar en de deuren van de bar die constant open staan. We hebben een heerlijke week gehad!

Gereisd Met vrienden in maart 2010

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonhard in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonhard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.