Appartement Langfeld

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Langfeld

• 9M. Verberne07-08-2012

Zeer leuk en schoon appartement

Dit appartement is heel netjes en schoon. De bedbank is wat kort en ligt niet zo lekker als een bed, maar dat is het enige minpunt. Je kunt een groter appartement in dit huis boeken. Buiten is er voor de kinderen volop te spelen. Het uitzicht is prachtig. Er zijn heel veel activiteiten/bezienswaardigheden in de nabije omgeving, voor elke leeftijd. De jokercard is heel fijn, veel dingen (zoals de liftjes en het mooie zwembad) zijn gratis of met korting. Deze vakantie is een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9johan bakker21-08-2010

geweldig appartement

wij zijn in de zomer geweest. Geweldig appartement. Met de joker kaart konden we gratis gebruik maken van alle gondelbanen en het fantastische zwembad. We hebben een supervakantie gehad. Alleen jammer dat je bijna nergens de auto kwijt kan omdat alle parkeerplaatsen zijn gereserveerd voor hotelgasten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 0A&L29-12-2009

Zonder goede reden afgezegd

Wij hadden in juli dit appartement gereserveerd voor de week van kerst en volledig vooruit betaald via de organisatie " Interhome ". Zo'n twee weken voor vertrek kregen we een e-mailtje met het bericht dat het appartement om technische redenen niet meer beschikbaar was. Om en lang verhaal kort te maken: niemand kon ons vertellen wat er nu echt aan de hand was met het appartement. We kregen twee alternatieven aangeboden in een ander dorp die niet vergelijkbaar waren met het appartement dat we eerst hadden gereserveerd. We hebben een aantal keer gebeld met medewerkers van Interhome die ons beloofden hard te gaan zoeken naar een passend alternatief. Hier is niets van terechtgekomen. We hebben uiteindelijk zelf een ander appartement gezocht en geboekt. Maar een week voor vertrek krijg je nooit meer de keuze die je vijf maanden eerder had. Ik zal nooit meer iets zoeken via Interhome, en appartement Langfeld probeer ik ook nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 9nellie stroeken17-07-2008

Voor de tweede keer op vakantie geweest . Erg tevreden over het appartement, mooi uitzicht en het ligt rustig aan het eind van het dorp De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam. Er is genoeg te doen in de buurt en als het weer goed is hoef je,je niet te vervelen

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Carin Nieuwenhuize19-09-2007

Leuk appartement. Niet groot, maar genoeg ruimte voor twee personen die er graag opuit trekken. Het ligt in een mooie omgeving, vlakbij de pistes. In de zomer is het er mooi wandelen en er zijn genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Het ligt aan de rand van het gezellige Saalbach, ideaal als je van rust houdt, net niet midden in het dorp, maar winkels/restaurants e.d. zijn goed aan te lopen. Goede service, vriendelijke en behulpzame eigenaresse.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2007

• 8Carin Nieuwenhuize14-09-2007

Leuk appartament, niet bijzonder groot, genoeg voor 2 personen die er graag op uit trekken. Niet geschikt om hele dagen binnen te verblijven. Erg vriendelijke beheerders, zeer behulpzaam. Mooie ligging t.o.v. pistes, winkels, resaurants e.d. Niet in het drukke uitgaanscentrum, rustige ligging aan de rand van het dorp.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2007

• 9Sergio Deleis20-09-2006

Langfeld wordt gerund door fantastische mensen, ligt eigenlijk op de grens tss Saalbach en Hinterglemm. Mooi groot appartement, skibus stopt op 150m, pistes verdienen een A+, apres- ski is fenomenaal, zeker in Hinterglemm met zijn " Tanzhimmel", "London Pub", "Apres- ski- paleis" en tal van bars aan de pistes, dikke ambiance verzekerd !!!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2006