Appartement Landhuis Heimelig

Meer appartementinfo

39 reviews over Appartement Landhuis Heimelig

• 9Martin21-03-2011

Top!

Top gegeten, ontspannen personeel, flexibel. Ondanks het mindere weer, fantastische tijd in heimelig. Aanrader !

• 9Dirk20-02-2011

Simpelweg top!

Alles gaat lekker ontspannen en zonder gedoe waardoor je een echt vakantie gevoel krijgt. Personeel is goed gemotiveerd, erg vriendelijk en vooral gezellig! Ontbijt en avondeten is goed. S'avonds kan er ook lekker ontspannen worden in de woonkamer om de afgematte beentjes te laten rusten. Ligging is zeer dicht bij de skibus waardoor je binnen een paar minuten in de gondel zit. Kan nog wel even doorgaan met positieve punten maar dan word het een erg lang verhaal. Komt hier op neer, ik heb een topweek gehad! Bedankt!

• 8kock11-02-2011

Super!

Dit is een aanrader. Lekker en afwisselend eten. Supervriendelijk en flexibel personeel. 's avonds lekker ontspannen. Goede bedden en vlakbij skibushalte. Kortom: Top!

• 9cees03-02-2011

Super ontspanne verblijf, top!

Heel lekker gegeten, leuke en gezellige beheerders, niets moet en veel mag. Lekker ontspanne dus!

• 8jan de vreugd30-01-2011

Relaxed, goed en gezellig

Leuke schone en ruime kamers, ruime eet- en loungeruimte met sataliet TV! Lekker eten gemaakt door de Top Koks Koen, Jojanneke en Anika! Bedankt nog voor de gastvrijheid! Ook een lekker onbijtje elke ochtend om 08.00 uur. Je kan trouwens zelf bepalen wanneer je wilt eten, zodat we lekker uitgebreidt konden aprés skiën! Dus you can get the way you want it!

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 8Sander24-01-2011

Hartstikke gezellige locatie echt huiselijke sfeer

Heel aardig personeel. Laat je echt thuis voelen. Eten is echt super. Prijs kwaliteit is echt top.

• 8Liz21-01-2011

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Wij hebben een heerlijk lang weekend gehad in pension Heimelig. Nette kamer, vriendelijke mensen en lekker eten. Wat wij het meest waardeerde was de flexibiliteit: je kon 's avonds aangeven hoe laat je wilde ontbijten en dan stond de tafel 's ochtends voor je gedekt. Voor het avondeten gold hetzelfde: 's ochtends voor vertrek naar de piste sprak je een tijd af om 's avonds aan te schuiven.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 8Hansie13-01-2011

Goed verzorgd en rustig.

Rustig en netjes verzorgd pension. Leuk en sociaal personeel wat alles voor je doet om het naar je zin te maken. Eten is uitstekend en gezond.

• 8Francois13-01-2011

Thuis in Oostenrijk

Gezellig landhuis. Personeel laat je helemaal thuis voelen en staat voor je klaar. Eten is goed verzorgd ik zou hier een volgende keer in Saalbach wederom verblijven!

• 9Ievonne van Limpt12-01-2011

Fantastische wintersportbestemming!

Vanuit Landhuis Heimilig sta je zo op de piste. En bij terugkomst wordt je ontvangen door het enthousiaste personeel met koffie en thee! Ook het ontbijt is prima en avondeten is heerlijk! Kortom zeker een aanrader!

0 tips over Appartement Landhuis Heimelig

3 vragen over Appartement Landhuis Heimelig

• v.d.Berg, 21-06-2016

huis Heimelig

Is dit huis nog te huren

• Pim Duindam, 02-06-2011

Gestopt met werkzaamheden Pension Heimelig

Middels deze weg willen wij mededelen dat wij vanaf heden gestopt zijn met onze werkzaamheden in Pension Heimelig. Wij willen iedereen hartelijk bedanken voor jullie aanwezigheid in het Pension en voor de positieve reacties die wij mochten ontvangen.

Hartelijke groeten,

Pim Duindam

Beheerder Pension Heimelig winter 2009 / 2011

• Pim Duindam, 23-12-2009

Nieuwe huurders pension Heimelig

Beste gasten,

Via deze weg willen wij duidelijk maken dat Pension Heimelig vanaf deze winter beheerd zal worden door (nieuwe) enthousiaste beheerders. Door onze ruime ervaring in de reiswereld, gaan wij met veel vertrouwen het winterseizoen in.

Wij hebben er erg veel zin in om deze winter jullie een onvergetelijke wintersport vakantie te bezorgen!

Misschien tot ziens in ons pension.

Hartelijke groet,

Pension Heimelig Pim Duindam