Appartement Landhuis Andrea

Meer appartement info

18 reviews over Appartement Landhuis Andrea

• 7Annemiek12-02-2017

Knus tijdelijk paleisje

Onwijs leuk appartement. Ons tweepersoons appartement was erg knus en ruim.

Het complex ligt dichtbij de lift, piste, centrum en ook belangrijk de apresskibar... Het skigebied is uiteraard fantastisch!

Het keukengerei is niet heel uitgebreid, maar uitgebreid koken met verschillende apresskibiertjes is misschien ook niet heel verstandig.

Voor een avondje bijkomen, doet de kleine sauna ook wonderen.

Een minpuntje was het hok waar de skischoenen konden "drogen". De verwarming deed het erg slecht, waardoor mijn schoenen de volgende ochtend niet droog waren. De temperatuuruur in het appartement was ook helaas niet zelf te regelen.

Hoe dan ook, je ziet me hier nog wel een x terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• 9midonk22-02-2015

Prima appartement.

Landhaus Andrea is een leuk huis dicht bij het gezellige centrum van Saalbach en de skilift en pistes (dus op loopafstand). Het huis is netjes en ruim (tenminste appartement 9) waar we met twee gezinnen een super verblijf hebben gehad. Gastvrouw Andrea is erg vriendelijk en behulpzaam. Het huis biedt ruimte voor stallen van ski's en schoenen maar dit is ook aan te raden bij de skiverhuur onderaan de piste (scheelt gesjouw). We hebben hier ook gebruik kunnen maken van broodjesservice. Kortom een superverblijf in een superskigebied!

Gereisd in februari 2015

• 6Marcel051218-03-2013

Prima, maar niet weer

Prijs kwaliteitverhouding is prima, het app. was groter dan verwacht en er stond een tweepersoonsbed ipv een slaapbank. Het app. was keurig schoon en netjes. De eigenaresse van Andrea is erg bot en heeft veel haast. Een warm onthaal komt niet in haar woordenboek voor, gemiste kans.

De ligging van het Andrea is niet perfect. Ook al ligt het dichtbij de Kohlmaislift (4 min lopen) en het centrum (7 min lopen). Als je terug loopt moet je de berg op. Met gewone schoenen is dit geen probleem, maar met skischoenen is dit te ver en de tweede keer waren wij hier al zat van.
    De andere liften (Schatbergexpress en de Bernkogelbahn) in Saalbach beginnen beide in het centrum. Elke dag hier heen lopen met skischoenen en ski's op de schouder is toch best ver.

Naar het appartement skieen is niet mogelijk, het landhuis is omsloten door 2 wegen.

Kortom, prima appartement maar de ligging is verkeerd. De afstand is te doen maar de berg is te stijl om elke dag omhoog te lopen. Wij komen er niet weer

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2013

• 8Bart27-03-2012

Prima en ruim appartement

Appartement was veel ruimer dan verwacht. Slaapkamer, woonkamer en keuken apart. Groot balkon en dicht bij de liften en kroegen. Goed met de auto bereikbaar. Er is een mogelijkheid om bij de bakker tegenover de politie voor elke morgen broodjes te bestellen. Hangen ze elke morgen beneden aan de deur. Ideaal! Vriendelijke eigenaar. Prima app dus.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 7astrid_nauta04-03-2012

Net appartement

Alles aanwezig, net ingericht. Verwachtten een slaapbank maar er stond een 2-persoons bed. Gelegen op loopafstand van skilift en centrum van Saalbach. Eigenaresse duidelijk en vriendelijk. In de ski-kelder zit een bewegingsmelder op de lichtschakelaar, die iedere 10 seconden voor ergernis zorgt. Prijs-kwaliteit is redelijk.

Skigebied: Mooie afdalingen, voor ieder wat wils. Afstand tussen ski-bus haltes en skiliften zijn vaak te groot.

Gereisd met partner in februari 2012

• 6Katherina01-03-2010

Érg klein en een flinke klim

Wij waren met 4 volwassenen (echtpaar, zoon en kennis). Het app. was erg klein, in de keuken kon je niet met z'n vieren eten, slaapbanken lagen niet fijn. Bij binnenkomst moesten we direct 100 euro borg voor interieur en 50!!!euro borg voor een tweeede sleutel aftikken terwijl in de touroperator infomap 30 euro staat vermeld. Controle van app.door eigenaresse bij vertrek, beetje wantrouwend vonden wij. Vanaf dorp naar appartement was een flinke klim, van zeker 10 minuten. Hok waar skischoenen gestald worden, stonk verschrikkelijk, afgrijselijk klein en warm en er is niet continue licht, zéér irritant. Milieubewust zijn is prima maar niet op deze wijze.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9Els 04-02-2010

zeer goed.

Wij zaten er met zen 2e en hebben er een perfecte week gehad, je kan van een piste bijna tot het appartement toe skieen echt heel fijn. alleen een heel klein puntje de winkel is wel een eindje lopen om smorgens je broodjes te halen als je met een groep bent zal het nog mee vallen kan omstebeurt iemand lopen.(mischien hadden ze iets van een broodjes service kunnen hebben dat was wel fijn geweest) maar verder geen punten alles was gewoon goed en de eigenaresse is ook erg vriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Herma en Piet04-02-2010

Prima appartement, heel dicht bij de piste,

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Rein28-12-2009

Prima, netjes en schoon.

Appartement Andrea ligt op ongeveer 8 minuten lopen (berg afwaarts) van de skilift en het centrum. Het is zeer netjes en verzorgd. De gastvrouw is erg behulpzaam. Ons appartement had een slaapkamer, woonkamer met een 2 pers. bedbank (die niet lekker slaapt), een ruime keuken met eethoek en balkon. Een goed appartement voor een goede prijs.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9Bjorn25-12-2009

Super Appartement

Supervakantie gehad! En alles was tot in de puntjes geregeld! Erg vriendelijk en stonden open als er vragen waren. Alles dichtbij ook de Apreskitent bauerskialm echt THE PLACE TO BE!! Echt een aanraader wil zeker een keer terug

Gereisd met vrienden in december 2009

Appartement Landhuis Andrea info