Appartement Landhaus Schwabl

AppartementWeer vandaag19°8°
Appartement Landhaus Schwabl
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Schwabl voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Landhaus Schwabl in het Nederlands

Fantastisch mooi appartement.

Fam: E.J.A.Przibylla
23-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het klopt volkomen wat Dennis schrijft. Het is een zeer mooi en prachtig appartement met alles erop en aan.

En ja, de eigenaresse is zowat elke dag permanent bezig met schoonmaken in en rond om het huis.

Wij komen er al meer dan 10 jaar en zijn nog altijd zeer tevreden.

De ligging van het appartement is ook prachtig en licht in een rustige omgeving met een prachtig mooi uitzicht.

Geen drukte door veel voertuigen o.i.a.

Daarom gaan wij altijd terug ( in de zomer ) naar dit prachtige Landhaus Schwabl om te wandelen en de rust.

Ook de inbegrepen joker kaart is geweldig met heel veel voordelen voor in de zomer.

Landhaus Schwabl is echt een aanrader voor mensen die van luxe en rust houden.

schoner dan schoon

Dennis
10-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles staat in het teken van schoon en schoonmaken. De eigenarese is zo ongeveer permanent bezig met schoonmaken. je wordt dan ook bijna bang om gebruik te maken van alles wat in dit landhuis staat.

Kleine maar stevige klim vereist om vanaf dorpscentrum naar landhuis te komen. wel mooi uitzicht.

Aanrader voor groepen zonder kinderen.

De inbegrepen jokerkaart is een geweldige plus voor reizigers in de zomerperiode.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Schwabl in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Schwabl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhaus Schwabl scoort een 9.25 uit 10 op basis van 3 reviews.