Appartement Landhaus Marten

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Landhaus Marten

• 7Kevin01-12-2017

Voor herhaling vatbaar

Ruim appartement op 600m afstand van de lift. Met parkeerplaats Wel op een aardige afstand van de après ski

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8Harold11-08-2017

Fijn Mooi appartement

Schoon, goed, mooie ligging, mooi uitzicht, fijn balkon Zomers:, fietsen, zwemmen, wandelen etc Incl.Joker Carte!!!.....bespaar hiermee circa €500,-

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Astrid31-01-2015

Appartement Hochalm - 6 tot 7 personen - winter

Deze keer waren we in 1 van de zes-persoonsappartementen. Prima accomodatie met drie ruime slaapkamers, allen met eigen badkamer en toilet. Er is een gezellig zitje en de eethoek is gesitueerd in de erker, met uitzicht op de Zwölferkogelbahn. Het keukentje is vrij klein en voorzien van electrische kookplaten, magnetron, koelkast en vaatwasser. De eigenaar was dit keer niet zo spraakzaam, maar hij zorgt iedere dag keurig voor de bestelde broodjes. Je kunt je skies stallen in het skihok, maar wij kozen voor een locker bij de piste (€1,00 per dag of € 23,50 voor een locker tot 10 personen per week). Het appartement wordt goed schoon gehouden, en toeristenbelasting, beddengoed, handdoeken, vaatwastabletten en keuken (thee)doeken zijn inbegrepen. Wij zijn dik tevreden!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8Astrid31-07-2014

Mooi appartement - 2 persoons - begane grond

Het appartement is van alle gemakken voorzien. Het enige dat ontbreekt is een oventje. Wat bijzonder opvalt is dat handdoeken, beddengoed, keukendoeken, vaatwastabletten en eindschoonmaak zijn inbegrepen. Het tweepersoonsbed ligt prima (aparte matrassen en twee dekbedden). In de huiskamer zijn een bar, een hoekbank en een eethoek. Het is een beetje donker in de huiskamer, een extra raam was zeer welkom geweest. Op het terrasje staat een picknicktafel met bank en een tuinstoel. Wel jammer is dat er regelmatig een auto geparkeerd wordt voor/naast hetterrasje. Wifi was niet erg stabiel. Broodjesservice is prima (maar de Spar op 750 meter is ook iedere dag al om 7.45 open als je dat zou willen). Er is een sauna en de familie Feiersinger is erg vriendelijk. Beslist een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Fam. Koning13-03-2010

aanrader

Ruim, degelijk en schoon appartement. Wij komen net terug en denken erover om door te boeken (doen wij normaal nooit 2x naar hetzelfde). Ik had extra handdoeken en theedoeken meegenomen en dat is wel nodig, alhoewel ik las dat er een wasservice is dus je zou ze op de helft ook kunnen laten wassen. Alles perfect, wij gaan zeker weer...

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 10pronk23-02-2009

geweldig apartement een aanrader

Wij waren hier met 6 volwassenen en een baby. Het appartement was zeer netjes en verzorgt. Wat ik zou aanraden zijn extra handdoeken mee te nemen. Die worden niet verschoond. De ligging is perfect mooi uitzicht goed ten op zichte van de pistes alles lopend te doen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 8linda roetgering28-03-2008

Helemaal super!! Geweldige ligging tov pistes en dorp. Alles lopend te doen. Appartementen zijn super. Alle kamers een eigen badkamer. Eigen broodjes-service. Eigenaren zijn zeer vriendelijk kortom helemaal top!!

Gereisd met familie in maart 2008

2 tips over Appartement Landhaus Marten

• Astrid, 31-07-2014 Rapporteren

Landhaus Marten is aangesloten bij de Joker Card. Dat betekent o.a. gratis met alle open zijnde gondels in Saalbach en Hinterglemm....

• Astrid, 31-01-2015 Rapporteren

Ga eens met het vliegtuig! Met de taxi ben je vanuit Salzburg binnen anderhalf uur in Hinterglemm. Ideaal!

0 vragen over Appartement Landhaus Marten

Appartement Landhaus Marten info