Hotel König

• Sauna

7 reviews over Hotel König

• 8Marie-Anne24-04-2016

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Hotel met een prima prijs-kwaliteitverhouding. Kamers zijn prima ingericht met goede bedden en voldoende ruimte. Grote kledingkast met kluisje. Een klein koelkastje en een TV. De badkamer is modern en netjes maar wat klein en heeft onvoldoende plek voor het ophangen van handdoeken en het neerzetten van de toilettassen (enige minpuntje van de kamer). Het ontbijtbuffet is prima verzorgd met voldoende keuzes en ook het diner is in buffetvorm. De koks doen duidelijk hun best en we hebben prima gegeten. De auto kan gratis in de tegenoverliggende parkeergarage worden geparkeerd (hele goede service) en het is een paar honderd meter lopen naar de dichtstbijzijnde kogellift, Schattberg X-press. Als je naar de andere kant wil moet je het stadje doorlopen om de liften te bereiken, iets minder handig met skischoenen en ben je 2x zo lang bezig. Je kan ook via een liftverbinding naar de andere kant maar dan ben je iets langer bezig en moeten die pistes/liften ook wel open zijn. Wij kunnen het hotel ook aanbevelen, zeker voor de betaalde prijs.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2016

• 7Marga3511-02-2016

Hotel Konig Saalbach

Vriendelijke ontvangst. Wij hadden een 4 pers kamer voor 3 volwassenen, dit is niet al te groot. Met balkon en zitje. De bedden zijn erg zacht en de kussens erg hoog. Het is erg koud op de kamer maar er is een verrijdbare verwarming aanwezig. Badkamer is modern en ruim, koud en zonder ventilatie. Het water van de douche is heel erg heet. Toiletpapier is te weinig. De kastruimte is voor 3 pers te klein, er staan ook een kluis en koelkast in. Het hotel is erg gehorig, je hoort andere gasten praten en tv is ook hoorbaar. Ontbijt is eenvoudig en in buffetvorm en diner is ook in buffetvorm, heerlijk gegeten.er is geen parkeerplaats bij het hotel. Tegenover hotel is een parkeergarage. Waterkoker, kopjes en glazen op de kamer. Skikelder is erg vochtig. Achteruitgang bij skikelder en je staat op het oefenweitje. Helaas hebben wij gemerkt dat er dure cosmetica tubes tijdens ons verblijf zijn verdwenen. Verder prima hotel.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 10Chantal & Patrick19-02-2015

Heel fijn hotel op een goede plek!

Wintersport: Een heel fijn en goed hotel waar echt niks teveel is, alles is daar goed geregeld. Het eten is tot in de puntjes verzorgd (lopend buffet) De mensen werken enorm hard voor je en zijn heel gastvrij. Schone hotelkamer, beneden (kelder) mooie sauna en stoomcabine. Beneden (kelder) kun je je skispullen kwijt, ideaal. Op een ideale plek als het om skipistes gaat, je stapt de voor of achterdeur uit en je hebt binnen 100 meter 3 skiliften. Achter het hotel ligt een oefenweide met sleeplift waar je rustig kan leren skieen, ook is daar een skischool/kinderskischool bij. Ook de winkel waar je skispullen kan huren zit op ongeveer 200 meter lopen, alles binnen bereik. Saalbach is erg gezellig! Je hebt er verschillende supermarkten in de buurt en een bank om te pinnen. Mooie pistes en volop apres ski mogelijkheden, een groot feest dus! Kortom Super hotel!!!!!

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 10Peet02-04-2008

Appartement ligt midden in het centrum van Saalbach, grote woonkamer met parket 1 slaapkamer en badkamer met vloerverwarming. Mevr Konig is een oude dame die heel vriendelijk is en het probeert om het naar je zin te maken. Super appartment

Gereisd met familie in februari 2007

• 7Jamie20-07-2006

Afgelopen feb zijn we hier geweest. App zijn zeer eenvoudig. Niet teveel luxe verwchten, maar dat kan ook niet voor deze super prijzen. Op 10 min lopen ligt het gezellige centrum van Saalbach. De bus stopt vlakbij de acco. Deze brengt je naar Hinterglemm of naar Saalbach.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juli 2006

• 7J. Triel16-10-2005

we zijn 2x hier geweest. Het weer werkte natuurlijk ook mee. We konden tot aan het hotel skieën, en de kamers zijn redelijk. Het lawaai van het verkeer is wel erg rumoerig langs het hotel. Eten netjes en goed, kamers schoon, douche warm maar kan moderner. Bedden oké.

Gereisd in oktober 2005

Hotel König info