Hotel Kohlmais

• Ligging t.o.v. pistes9,1

8 reviews over Hotel Kohlmais in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Na een fijne week wintersport in Saalbach kwam ik er achter dat mijn zonnebril weg was. Ik legde deze altijd op dezelfde plek maar vond het met het inpakken van de koffers in een voor mij onbekend zakje terug, zonder glas en verbogen.

Toen ik dit meldde aan de balie bij de 'eigenaresse' kon het er niet eens van af om mij te woord te staan in verstaanbaar engels. Er werd mij alleen 'nein, my women are oke'. Ik neem aan dat ze daarmee de schoonmaaksters bedoelde. Ik ging dit gesprek niet in met de behoefte aan een compensatie in geld, de rekening was immers al betaald. Ik wilde mijn verhaal kwijt en dat daar met respect mee omgegaan werd. En dat kon er niet vanaf. Nadat iwe een fikse rekening voor meerdere kamers hadden betaald. ONGELOFELIJK!

geldig hotel

Manuela Gerrits
29-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

geweldig hotel, goede locatie en lekker eten.

Daarnaast vriendelijke bediening. Zeker een aanrader

Hotel Kohlmais is zijn 4 sterren waard

pv1969
22-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn gisteren met een groep (7 pers) uit Saalbach terug gekomen en het was geweldig. Hotel Kohmais is een hotel waar we zeker nog eens voor kiezen. Direct tegenover de Kohlmais lift en piste, skiverhuur op 50 meter naast het hotel. Apre ski op dezelfde afstand, maar het hotel heeft geen last van feestenden. Eten super lekker, buffet of 4 gangen keuze menu 's avonds en alles met smaak bereid en mooi opgediend. Personeel en familie Gappmaier is attent en zeer vriendelijk. Vooral Jan de barman.

Echt een aanrader!

Drenth
25-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

We komen al 12 jaar met vrienden naar hotel kohlmais het is super ! Toplocatie hotel keurig en eten heerlijk dus ook in 2011 gaan we weer !!!

Super!!!!

evi devroye
12-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben dit hotel bezocht in de zomer.

Heel proper,zeer vriendelijk. We logeerden ipv het hotel in het Landhaus. Dat wil zeggen dat we een appartement hadden.Het eten was er super. Mijn nichtje van 11 heeft steeds met smaak alles opgegeten. Echt een aanrader voor de vakantie door te brengen.

Gewoonweg super!

Lux - Vanderbemden
25-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Niet te begrijpen dat er niet meer reacties over dit hotel gepubliceerd zijn. wij zijn juist terug van een super skivakantie. Het hotel ligt vlak aan de piste is zeer proper en het personeel is zeer vriendelijk. er is al een heel groot stuk gerenoveerd met alle snufjes. Bijvoorbeeld in de skikelder is een verwarming geplaatst speciaal voor de skilaarzen en elke kamer heeft zijn eigen, genummerde plaats om de ski's op te bergen. Echt een aanrader! Wij hebben reeds een optie genomen voor onze volgende skivakantie in 2011.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goe hotelletje maar de uitbaters of eigenaars moge wel wat vriendelijker zijn.

piste vlak bij het hotel is prima.

2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed, netjes, lekker dicht bij piste's

en als Herr Jan blijft werken is het

helemaal toppie deze man maakte het

restaurant/bar gedeelte tot iets zeer

gezelligs ook voor kinderen van alle

leeftijden een fijn hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Kohlmais voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kohlmais in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kohlmais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.