Hotel Interstar

8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,0

38 reviews over Hotel Interstar in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10

Mooi en keurig net hotel vriendelijk personeel en het eten echt een dikke tien.

We waren er met een meid van 12 en een zoon van 9 in de omgeving genoeg te beleven en te doen. Weet je het niet weet het personeel bij de receptie je alles aan te wijzen en of te vertellen waar wat te beleven is. Lust je iets niet van het eten dat er staat dan vraag je om iets anders en binnen no time heb je wat je vraagt.en geen dag hoef je het zelfde te eten echt fantastisch. Ook de kamer was groot genoeg voor ons viertjes de bedbank was te doen maar niet super. Alleen het drinken bij het avond eten en aan de bar of het terras wordt in rekening gebracht dat stond bij de reservering via touroperator niet vermeld. Tevens zat er een Jokerkaart bij hotel waar mee je gratis tot aan Hinterglemm kon reizen met de bus ook het nabij gelegen zwembad was met deze kaart gratis entree ook de kabelbanen gratis met deze kaart en korting op veel dingen in de buurt echt super allemaal.

• Ligging t.o.v. pistes8

We hebben met twee kinderen (van 2 en 5) in de juniorsuite (kamer met aparte slaapkamer) doorgebracht en het was er geweldig. Grote tuin met speeltuintje, trampoline, luxe loungestoelen en diertjes. Kamer was ruim, en van alle gemakken voorzien. De bedbank in de huiskamer vonden we voor volwassenen niet geschikt, dus de kinderen hebben we elke nacht overgetild. De bedden in de slaapkamer kraakten wel erg (vandaar 8). Elke dag goed schoongemaakt, zelfs ons afwasje werd weggewerkt. De buren hadden ook kinderen, maar ik heb ze niet gehoord. Het eten kon echt niet beter. Afwisselend, veel keuze, ook veel gezond en alles echt goed klaargemaakt. Het was nooit op en altijd vriendelijke bediening. Al het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De jokerkaart die we bij de boeking kregen was een uitkomst. Elke dag even zwemmen in saalbach en gratis de liften omhoog genomen etc. Zoveel te doen, zo mooi allemaal. Ik zou dit hotel en de bestemming iedereen aanraden!

Niet voor niet rokers geschikt

Herman
27-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, afdalen tot hotel mogelijk, bus naar dichtstbijzijnde lift stopt voor de deur ( ca 5 minuten rijden)

Kamers zijn ruim en netjes, eten is fantastisch en alles is mogelijk.

Slechts 1 minpunt : Er mag gerookt worden in de hotelbar ( die staat dan ook blank van de rook) en als men het restaurant binnen wil gaan of verlaten moet men steeds door dit rookhol.

Ook het jausen buffet moet men nuttigen in de bar in de rook.

Aanrader.

esther
3-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Interstar is een goed en gezellig hotel. Medewerkers zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. Kamers goed en schoon. Eten was heerlijk en ze hadden een ruim assortiment. Echt een hotel om terug te komen.

mooi hotel maar geen gezelligheid

mevrouw Zandbergen
14-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

receptionist niet behulpzaam en chagarijnig. Geen kennis wat er in de buurt te doen is.

meeste obers en bar personeel goed.

Roken in hotelbar vreselijk!!

Slechte ligging en slecht eten.

CALEWAERT WIM
28-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het hotel ligt veel te ver gelegen van het centrum van Saalbach (3km).

Het eten was echt ondermaats! Op kerstavond moesten we om 18u in het restaurant zijn en wij dachten dat er eerst een kleine receptie ging zijn maar we moesten onmiddellijk aan tafel. Om 21u was onze kerstavond voorbij.Wij gaan ieder jaar naar Oostenrijk met de kerst en normaal is dat een leuke avond met ambiance(kerstliederen rond de kerstboom). Van kerstfeer konden we hier moeilijk spreken. Eigenaars zijn wel zeer vriendelijk. Kamers zijn ook proper.

Een fantastisch hotel om nooit meer te vergeten

stefan.vaerewijck@ocmw.antwerpen.be
29-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit was me een fantastische vakantie.

De bediening aan tafel was goed. Micha is een gastheer uit de duizend. Een heel lieve, toffe man die zijn klienten goed kent. De hoteleigenaars zijn toffe mensen die zich niet te schoon voelen om mee te werken. De eigenaar is steeds klaar om info te geven. Dit geld ook voor de receptionist. Ze vragen altijd of alles naar wens is.

Het eten is heerlijk maar veel te veel. Gelukkig is het maar halfpension want je krijgt echt niet meer op. kortom voor herhaling vatbaar.

Fantastisch!

Fam. Evers
12-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldige vakantie gehad! Zouden zo weer terug gaan. Het stel dat het hotel runt is erg gastvrij. Eten erg goed. Je kon iedere avond kiezen tussen 2 hoofdgerechten. De rest stond vast. Maar lustte je iets niet was het geen probleem om wat anders te krijgen. Wilde je wat extra's, bijvoorbeeld een extra gerecht omdat dit erg lekker was of omdat je meer honger had kreeg je dit zonder pardon. Twee van de zeven avonden hadden we buffet, welke beide ook weer erg lekker waren. Onze kinderen konden iedere avond zelf bepalen wat ze de volgende avond wilde eten. Alles wat ze op hadden geschreven kregen ze. Een condon blue met spinazie werd zelfs speciaal voor ze gemaakt! Ontbijt ook prima. De kamer van ons was erg ruim en werd iedere dag netjes schoon gemaakt. Ook voldoende handdoeken aanwezig. De sauna, beneden in het hotel, was klein, maar ook erg fijn. Drie sauna's, een bubbelbad en een relaxruimte. Handdoeken staan je daar ter beschikking.

Minpuntje: Drankjes bij het diner zijn prijzig.

Super hotel! Jammer onvriendelijk personeel

Judith pastoor
3-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Verrast over hotelkamer, deze was ruim en voorzien van alle gemakken. Ligging naast piste ok alleen jammer dat er weinig vertier in het hotel of directe omgeving was. Ook erg vervelend dat er gerookt mag worden bij de bar. Personeel erg onvriendelijk. Met name receptionist had weinig zin in zijn werk. Toch een gemiste kans. Blijft namelijk hangen in je gedachte. Eigenaren waren daarintegen heel gastvrij en vrolijk. Tip aan hun neem geschikter personeel aan en het wordt een 4,5*

Goed Hotel, niet bijzonder

Jorrit
3-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hadden een hele mooie suite met alles erop en eraan.

parkeren voor de deur.

Verwarmde houders voor de skischoenen en handschoenen in de skistal.

Het hotel ligt ver buiten Saalbach wat apres skiën niet gemakkelijk maakt.

De bereikbaarheid van de piste is goed, te voet, de bus en de auto zijn prima opties.

Het buffet bij het ontbijt is uitgebreid

Het buffet bij het avondeten vond ik persoonlijk een beetje ' uitgekookt'

Het personeel is niet echt service gericht. alleen een oudere man en de eigenaar hebben mij een keer persoonlijk bejegend.

Toen we de laatste avond om 20.00 vroegen naar een ontbijtpakketje en de hotelrekening was de meneer aan de receptie niet echt aardig omdat hij al afgewerkt was. Toch jammer dat we dat als herinnering mee nemen.

Ik kan het hotel zeker aanbevelen qua prijs & prestatie. stel je verwachting van het personeel laag in dan valt het mee!

We hebben een aantal aanbieders voor Interstar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Interstar in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Interstar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.