Gasthof Huttwirt ***

8 reviews over Gasthof Huttwirt in het Nederlands

Heerlijk Oostenrijks genieten

Denise, 25-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk restaurant. Fantastische bediening en lekker eten. Echt de beste Oostenrijkse keuken!

huttwirt is prijs kwaliteit een uitstekend gasthof de in s

van dorsselaer bert, 1-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

huttwirt is prijs kwaliteit een uitstekend gasthof de pistes in leogang zijn mooi en het skicircus s h l is zeer uit gebreid en gevarieerd skis wel goed waxen er zijn soms lange glijstukken ik kom zeker terug

bert van dorsselaer

de klinge belgie

• Ligging t.o.v. pistes10

We gaan er deze zomer voor de 20ste keer naar toe. Dus eigenlijk wil dat al genoeg zeggen. Het is er zéér knus en rustig en gezellig. Het is ongeveer 5 minuten lopen naar de liftjes. De verzorging is prima in orde en het eten is er erg lekker, dit dank zij Anja & René.

We hopen hier nog vele malen te komen.

Uitstekend verblijf, zijn nu 3x naar Huttwirt geweest te

Rob Steenkist, 24-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Uitstekend verblijf, zijn nu 3x

naar Huttwirt geweest met het gezin.

Veel te beleven in de omgeving.

Knus verblijf, Top kok lekker eten

superrustig en erg gezellig binnenkort ook voor de lekker

brigitte telleman, 5-8-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

superrustig en erg gezellig binnenkort ook voor de zomervakantie lekker wandelen met het hele gezin voor de tiende keer
  • Ligging t.o.v. pistes8

we gaan er nu voor de 3e keer heen zo leuk is het er daar ook voor de kinderen erg gastvrij.heel eenvoudig maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel huiselijk en gezellig.

we hopen nog velen malen daar te vertoeven

hebben met de hele familie (20 personen), inclusief kleine

fam van Setten / Bussum, 6-12-2004
  • Ligging t.o.v. pistes9

hebben met de hele familie (20 personen), inclusief kleine kinderen een wintersport doorgebracht in Huttwirt, alles uitstekend, het eten, de vriendelijkheid van het personeel, niets was teveel, vaak apart eten voor de kleintjes, een hele hoek voor ons gereserveerd, zodat we gezellig aan grote tafels bijelkaar konden zitten. Het werd mede daardoor een zeer geslaagde wintersportvakantie. zeer zeker voor herhaling vatbaar.

twwe jaar geleden hebben wij de zomervakantie(2 weken)in dit gezeellige Gsathof doorgebracht.Niets dan lof over de vriendelijkheid, de keuken,en de gezellige kamers. In de omgeving zijn er ook prachtige wandelmogelijkheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Huttwirt in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Huttwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Huttwirt scoort een 8.25 uit 10 op basis van 8 reviews.