Vakantiehuis Huis Aspen

Vakantiehuis Huis Aspen
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,1

48 reviews over Vakantiehuis Huis Aspen in het Nederlands

Heerlijk huis voor onze famliliegroep

Familie Lugtenberg
10-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Huis Aspen is een mooi groot huis van alle gemakken voorzien. Wij waren als familie met 6 volwassenen en 6 kinderen van 6 tot 16 jaar en hadden het hele huis afgehuurd. De woningen zijn zeer sfeervol ingericht met een mooie ruime zithoek en een grote eettafel. De keukens zijn zeer compleet ingericht. De slaapkamers zijn eenvoudig, doch voorzien van prima bedden. De Wifi functioneerde ook met zo'n grote groep uitstekend. Je rijdt in 5 minuten naar de liften van het uitgebreide skigebied van Leogang en aansluitende plaatsen. We kijken als famlilie terug op een heerlijke skiweek en een heel prettig verblijf in Haus Aspen.

Gereisd met vrienden in februari 2016

mooi appartement

Margriet
19-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

we hebben nu 2x gebruik gemaakt van het bovenappartement. balkon aanwezig, maar helaas geen zon meer na 15 uur,

pistes zijn te breiken met de auto (10min rijden) voor de skibus is net te ver lopen.

kindvriendelijk moeilijk te beoordelen, zelf met 3 volwassenen op reis, wel spelletjes aanwezig

Gereisd met vrienden in februari 2016

Genoten! Super!

Familie Kühn
11-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Vakantiehuis Huis Aspen. Wij verbleven op de eerste etage en hebben genoten van de sfeervolle inrichting, het ruime, gezellige balkon en het prachtige uitzicht! Het huis is van alle gemakken voorzien. Ook konden wij gebruik maken van de ruime tuin.

Wij hebben de Krimml waterval bezocht, wat echt een aanrader is! Zell am See is een gezellig, toeristisch, stadje. Een boottochtje op het meer is leuk om te doen. Heerlijke wandelingen gemaakt in de bergen. Kortom: wij komen graag nog een keer terug!

Superhuis!

Margreet
2-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het huis is gelegen in een mooie rustige omgeving van waaruit je gelijk fiets- of wandeltochten kunt ondernemen. Bovendien is het ook dichtbij de bakker en supermarkt.

Prachtig vakantiehuis

Annemarie
27-7-2015

Wij warenin juli 2015 in de benedenwoning met 2 oudere(15,18) kinderen. Het huisje is ruim en schoon, van alle gemakken voorzien. Een fijne tuin met meubilair en 2 kleine bbq. De wifi werkte goed, bedden waren prima. Een mooie grote tv, met voornamelijk veel duitstalige zenders.Bakker, supermarkt en zwembad op 10-15 minuten lopen. Er lopen veel wandelroutes in de nabijheid van het huis. Ook als je van mountainbiken houdt, zijn er vele mogelijkheden. Wij hadden een salzburgerlandkaart gekocht: hierdoor ook veel dingen in de omgeving gezien/bezocht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Sfeervolle Vakantiewoning op een toplocatie!

Familie Lissenberg
9-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vakantiewoning huis Aspen in Leogang is een zeer sfeervolle, schone en nette vakantiewoning. We hebben met veel plezier onze vakantie beleeft. Super uitzicht en vele activiteiten in de nabije omgeving. Aanrader voor zowel de zomer als ook in de winter.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Sfeervolle bovenwoning

Ineke van der Voort
17-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 6 volwassenen in bovenwoning gebivakkeerd voor een skiweek. Fantastisch, sfeervol ingericht huis, prachtig uitzicht, lekker balkon, heerlijke houtkachel.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Heerlijke vakantiewoning

Rob vd Bogert
6-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij verbleven eind januari hier een week voor onze wintersport. Het huis (wij hadden de benedenwoning) is van alle gemakken voorzien en mooi ingericht. De houtkachel is ook heel fijn! Het huis ligt in een mooie omgeving. Hoewel wij er in de winter waren, lijkt het ons ook een leuke bestemming voor de zomer.

Wij gingen 's ochtends naar de nieuwe Steinbergbahn die op slechts 5 minuten rijden ligt. Je kunt daar trouwens gebruik maken van het skidepot, zodat je je materiaal gewoon daar kunt laten na een dagje wintersport. Het huis zelf is trouwens prima bereikbaar met de auto en sneeuwkettingen heb je denk ik bijna nooit nodig aangezien de weg ernaartoe niet steil is.

Al met al een aanrader!

Gereisd anders in januari 2015

Prachtig huis in een fantastische omgeving

Familie Hergaarden
7-9-2014

Het huis heeft twee appartementen. Wij verbleven op de benedenverdieping. Van hieruit loop je zo de mooie tuin in. Het huis is van alle gemakken voorzien en de omgeving en natuur zijn fantastisch. Vanuit het huis wandel je zo de bergen in! Supermarkt en bakker zijn in de buurt. We hebben hier twee weken zomervakantie gevierd en ons prima vermaakt. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Relaxed huis in mooie omgeving!

Fam. Lissenberg
4-9-2014

Accommodatie is erg mooi en sfeervol. Zeer compleet ingericht, volledig inventaris in de keuken, goede douche en bedden.

Ook aan alle extra's is gedacht zoals bv spelletjes, knutselspullen voor kinderen, waxinelichtjes enz.

Rustige maar zeer mooie omgeving, zeker in het vakantieseizoen genoeg mogelijkheden tot uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis Aspen in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis Aspen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.