Vakantiehuis Huis Aspen

48 reviews over Vakantiehuis Huis Aspen in het Nederlands

Heerlijk huis!

marenke
11-8-2016

Fantastisch huis van alle gemakken voorzien!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Voor herhaling vatbaar, ieder jaar weer!!

Fam. Reinke
11-8-2016

Huis ligt prachtig tegen een natuurgebied aan. Fijne ruimtes voor een grote groep mensen. Makkelijk te bereiken met de auto. Ski liften zijn te bereiken via een bus die op 300mtr langs het huis komt.

Al met al top!

Gereisd met vrienden in december 2015

top

kenny
11-8-2016

huiselijk met veel ruimte.

niet direct aan de piste, maar genoeg mogelijkheden om er snel te komen.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Mooi huis in mooi skigebied!

Joyce Kamycki
10-8-2016

Heel mooi huis, modern ingericht en van alle gemakken voorzien!

Dichtbij diverse ski gebieden!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Prima huis met veel ruimte en netjes ingericht

B.J. van Ekris
10-8-2016

Rustig gelegen met veel privacy.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Geweldig!

Stefan
10-8-2016

Heerlijk huisje in een heerlijke omgeving. Wij komen zeker snel terug!

Gereisd met vrienden in februari 2016

grandioos

Hubert

mensen,

jullie moeten echt weten dat je je op deze plek in elke situatie uitermate zult kunnen vermaken. Er is keuze genoeg binnenshuis en buitenshuis kan je natuurlijk de geweldige omgeving onveilig maken. Zo is er in huis beschikking gesteld over een wii voor de ouders die niet kunnen handelen met ongeduldige kinderen die smachtend wachten op een vers thuis bereidde maaltijd. Indien de ouders een avondje geen 'trek'hebben in koken, zijn er diverse restaurantjes in de buurt waar zeker niet geklaagd mag worden over de keuken.Wij hebben in dit grote huis een top tijd gehad en zullen bij gebrek aan originaliteit voor een andere bestemming graag nog eens terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Geweldige accommodatie

Roy
7-8-2016

Wij waren op wintersportvakantie met een groep van 12 en hebben de hele woning gehuurd. De woning is ruim en netjes en alle voorzieningen (voor koken etc.) zijn ruim voldoende aanwezig. Met de auto zijn de uitgebreide skipistes van leogang/saalbach/hinterglemm binnen 10 minuten te bereiken. Ook gaat er een skibus maar die hebben we niet gebruikt.

In het dorp leogang is op een paar restaurants na qua uitgaansleven niet veel te beleven. Wel zijn er goede taxibedrijven die je voor een schappelijke prijs rond kunnen rijden.

Al met al zeker een aanrader voor de wintersportliefhebber.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Zeer ruim, mooi en schoon verblijf!

Stephan
28-7-2016

Gave omgeving en natuur, appartementen zijn ruim en mooi vormgegeven. Vrijwel alles is aanwezig!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Een tweede thuis

Iris Kiesling
27-7-2016

Er is voor een ieder wat te ondernemen. Zowel 's winters als zomers ben ik er graag. Als avonturier kan ik mijn ei in de prachtige omgeving kwijt, om vervolgens thuis te relaxen en een heerlijk bad te nemen, in de tuin te eten of voor de kachel met een boekje. Dit huis is ook zeer geschikt voor grote families, aangezien er voldoende zit plek zowel aan tafel als op de bank is. Maar ook met z'n 2en kan je het geheel cosy en naar de zin maken. Het huis is schoon en gezellig ingericht, waardoor je een warm welkom krijgt. Ik ben met de trein heengegaan en ook dat is prima te doen en kan je jezelf prima redden. Dus al met al een heerlijke plek! Het voelt als een tweede thuis!

Gereisd met partner in mei 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis Aspen in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis Aspen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.