Vakantiehuis Huis Aspen

Monique,
17-8-2017

Wat een super huis

van alle gemakken voorzien

bij mooi weer een heerlijke tuin we hadden op het bovenste appartement een geweldig balkon s'morgens in het zonnetje ontbijten

en s'middags heerlijk genieten in de lounge set aan de andere kant van het balkon

wij hadden een Salzburgerlandcard gekocht en zijn er op uit gegaan en echt veel gezien

deze card geeft vrije toegang tot meer dan 200 uitstapjes zoals zwembaden, bergbanen, musea , burchten en kastelen , grotten

echt teveel op op te noemen

we hadden super weer om wat te doen

we hebben heerlijk gegeten bij de Kralleralm een aanrader je weet niet wat je ziet en het smaakt heel erg lekker

de laatste paar dagen de eigenaren van dit schitterende huis ook nog ontmoet

erg leuk om zo ook weer verhalen over de omgeving te horen

Eddy en Astrid jullie huis is top

wij komen zekers nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische plek, mooi ingericht!

Jos,
8-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een heerlijke week gehad in dit prachtige huis! Supermarkt, bakker, lift naar boven, Alles in de buurt! Net als de schitterende picknickplek, 3 minuten rijden hiervandaan.

Ook op een druilerige dag kun je je prima binnen vermaken met spelletjes die hier in de kast liggen!

Van alle gemakken voorzien!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Echt vakantie!

A.Hofmeijer
16-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

In vergelijking tot andere appartementen waar we geweest zijn is dit een verademing. Een tweetal heerlijke appartementen met alles erop en eraan. Zowel in de omgeving als in het huis is het heerlijk vertoeven. Met kachels, gezellige zithoeken en grote houten tafels waarop je de vele aanwezige spelletjes kunt spelen, krijg je een optimaal gevoel van vakantie. We hadden daarnaast nog heel veel sneeuw en prachtige omstandigheden om super te kunnen skiën.Zeker voor herhaling vatbaar! Ook de weg naar 1 van de twee pistes en de luxe mogelijkheden daar zijn optimaal.

Geweldig!

Ingrid Zaat
13-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijk huis met grote tuin eromheen. Het huis bestaat uit twee grote appartementen, met ieder een prachtige keuken, mooie ruime huiskamers en heerlijke banken. Daarnaast mooie grote tafel, waar je met vele mensen aan kunt zitten, maar ook als je met een kleiner gezelschap bent, is het gezellig. In ieder appartement een gezellige houthaard. Mooi, modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Heerlijke badkamer en vooral, voor mij erg belangrijk, hele goede bedden/matrassen. Het appartement ligt 3 km van de skipiste, maar je kan daar prima parkeren (gratis) en het skigebied is fantastisch en wordt continue onderhouden. De laatste keer waren wij er 3 jaar geleden en er waren nu een paar nieuwe liften bij. De skipisten zijn goed voor zowel beginners als gevorderden en je kunt zo door skiën naar Saalbach-Hinterglemm. Kortom; een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Fantastisch!

Michelle Kieft
12-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een fijn huis om je vakantie te vieren! Alle anderen hebben heerlijk geskied en ik heb voor het eten gezorgd. Geen enkel probleem, alles was aanwezig om een maaltijd op tafel te zetten voor 20 man. Terwijl iedereen aan het skiën was, heb ik de omgeving verkend. Saalfelden met een prima winkelcentrum, Zell am See, Hinterklemm, Leogang en heerlijk gewandeld in de prachtige omgeving. Het huis zelf is ontzettend comfortabel met grote tafels waar je met de hele groep omheen kunt zitten, lekkere matrassen op de bedden en prachtig sanitair. Absoluut een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Geweldig vakantiehuis in een prachtige omgeving

Familie Schaaf
12-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met onze groep van 19 mensen huurden wij de gehele woning, dwz 2 bijna identieke appartementen en het souterrain waar ook nog eens 7 slaapplaatsen waren. En wat dan zo geweldig is, is dat we met z'n allen in 1 van de appartementen konden eten, spelletjes doen etc. Ruim genoeg, meer dan voldoende servies en tegelijk erg gezellig! Het huis is sowieso goed ingericht op grotere groepen getuige de zeer compleet ingerichte keukens met bijv. ook heel grote pannen.

De wegen worden erg goed sneeuwvrij gehouden. Vanwege de ligging, ook tov de skiliften, zal het eigenlijk niet gebeuren dat je sneeuwkettingen nodig hebt.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Supergezellige woning in prachtige omgeving

Margreet en Ren
11-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het huis wordt ook regelmatig bewoond door de eigenaren, dat merk je aan alles. Geen 'standaard' vakantiewoning maar een supergezellig gezinshuis van alle gemakken voorzien. Ongeveer 3 kilometer van de piste gelegen aan een rustige weg. Volop wandel- en fietsmogelijkheden in de omgeving.

Gereisd met vrienden in december 2016

Fantastisch!

Fam.Verhelst
9-9-2016

We hebben 2 heerlijke weken doorgebracht in het mooie Huis Aspen. Het is erg mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Wij voelden er ons echt thuis! Wij zaten op de bovenverdieping en hadden een groot balkon met gezellige loungeset en met een mooi uitzicht. We konden ook gebruik maken van de mooie grote tuin. De omgeving is prachtig, we boften dat we 2 weken prachtig weer hadden en zijn veel boven op de bergen geweest, zoals o.a Kitzsteinhorn bij Kaprun (in de sneeuw gelopen!), de prachtige stuwmeren achter Kaprun, de Wildsee, Grossglockner. Door de strakblauwe luchten, Oostenrijk op z'n mooist! Wij hebben veel gewandeld maar het is ook echt een paradijs voor mountainbikers. Het bikepark ligt 3,5 km van het huis vandaan. Onze zoon van 14 heeft de Big five challenge gedaan en vond dat supergaaf! Er is in ieder geval heel veel te doen in de omgeving. Wij hebben toevallig ook kennisgemaakt met de eigenaars Astrid en Eddy en zij zijn echt super vriendelijk en heel gastvrij. Kortom: we hebben een superleuke vakantie gehad in dit mooie huis, in een prachtige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar

Fam. Zeelen
31-8-2016

Vakantiehuis Aspen is echt een huis waar je je direct thuis voelt. De ligging, inrichting en sfeer zijn prima.

In de omgeving is heel veel te doen, wij hadden het geluk dat we super mooi weer hadden en hebben alle dagen buiten geleefd. Als je een dagje rust wil hebben kan dat ook goed in en om het huis. De tuin is mooi aangelegd met een terras waar de zon tot ongeveer 17 uur op schijnt.

Een zwembad, bergbaan, zomer rodelbaan en klammen zijn dicht in de buurt. Ga je iets verder kijken zijn de mogelijkheden eindeloos! Wij hadden een super leuke vakantie in dit mooie huis en deze leuke omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heel prettig verblijf in Aspen

Fam. Van Pelt
12-8-2016

Huis Aspen heeft aan al onze verwachtingen voldaan. Leuke inrichting en volop leefruimte zowel binnen als buiten. Het huis ligt zeer rustig en is goed bereikbaar. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wat het huis voor ons nog prettiger zou maken is eventueel een wasmachine.

Wij hebben op dit moment slecht weer en dan is het prettig om in zo'n gezellig huis te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis Aspen in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis Aspen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.