Vakantiehuis Huis Aspen

Rob vd Bogert
6-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij verbleven eind januari hier een week voor onze wintersport. Het huis (wij hadden de benedenwoning) is van alle gemakken voorzien en mooi ingericht. De houtkachel is ook heel fijn! Het huis ligt in een mooie omgeving. Hoewel wij er in de winter waren, lijkt het ons ook een leuke bestemming voor de zomer.

Wij gingen 's ochtends naar de nieuwe Steinbergbahn die op slechts 5 minuten rijden ligt. Je kunt daar trouwens gebruik maken van het skidepot, zodat je je materiaal gewoon daar kunt laten na een dagje wintersport. Het huis zelf is trouwens prima bereikbaar met de auto en sneeuwkettingen heb je denk ik bijna nooit nodig aangezien de weg ernaartoe niet steil is.

Al met al een aanrader!

Gereisd anders in januari 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis Aspen in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis Aspen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.