Vakantiehuis Huis Aspen

Geweldig

Joya,
16-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig verblijf in een super sfeervol onderkomen. Zalig om s avonds spelletjes te spelen bij de openhaard, prachtige locatie, lekker rustig. Keuken is royaal ingericht, zorg wel dat je zelf je basisbenodigdheden meeneemt, zaken als olie en azijn worden niet achter gelaten. Handdoeken theedoeken etc zijn er wel. Wij vinden het van zondag tot zondag huren ideaal, want op zondagen rijdt er geen vrachtverkeer in Duitsland en je rijdt meestal tegen de drukte in. Haus Aspen is echt een aanrader!

Tophuis

Dave,
15-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooi en net huis! Super voor grote groepen!'

Heerlijke plek!

Sietske,
15-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Tweede jaar achtereen dat wij in haus Aspen verbleven tijdens onze wintersport. Heerlijke plek, knus en modern ingericht. Van alle gemakken voorzien. De sfeervolle houtkachel maakt het plaatje compleet.

Pistes zijn binnen 10 autominuten te bereiken. Goede ligging!

Communicatie met de eigenaren verloopt op een prettige manier.

Wij kunnen haus Aspen aan iedereen aanraden. Wij komen graag terug!

Topper

Fantastisch!

Iris,
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een fantastische plek en gaaf huis. Heerlijke mogelijkheden om te wandelen, rodelen, ski-touren en apres skien. 'S avonds gezellig spelletjes gespeeld voor de openhaard en uit eten geweest. Het huis is heel sfeervol en warm ingericht waardoor we ons meteen thuis voelden. Het was een fijne vakantie met nu al mooie herinneringen!

Gereisd met vrienden in februari 2018

Echt vakantie!

A.Hofmeijer
16-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

In vergelijking tot andere appartementen waar we geweest zijn is dit een verademing. Een tweetal heerlijke appartementen met alles erop en eraan. Zowel in de omgeving als in het huis is het heerlijk vertoeven. Met kachels, gezellige zithoeken en grote houten tafels waarop je de vele aanwezige spelletjes kunt spelen, krijg je een optimaal gevoel van vakantie. We hadden daarnaast nog heel veel sneeuw en prachtige omstandigheden om super te kunnen skiën.Zeker voor herhaling vatbaar! Ook de weg naar 1 van de twee pistes en de luxe mogelijkheden daar zijn optimaal.

Fantastisch!

Michelle Kieft
12-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een fijn huis om je vakantie te vieren! Alle anderen hebben heerlijk geskied en ik heb voor het eten gezorgd. Geen enkel probleem, alles was aanwezig om een maaltijd op tafel te zetten voor 20 man. Terwijl iedereen aan het skiën was, heb ik de omgeving verkend. Saalfelden met een prima winkelcentrum, Zell am See, Hinterklemm, Leogang en heerlijk gewandeld in de prachtige omgeving. Het huis zelf is ontzettend comfortabel met grote tafels waar je met de hele groep omheen kunt zitten, lekkere matrassen op de bedden en prachtig sanitair. Absoluut een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Geweldig vakantiehuis in een prachtige omgeving

Familie Schaaf
12-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met onze groep van 19 mensen huurden wij de gehele woning, dwz 2 bijna identieke appartementen en het souterrain waar ook nog eens 7 slaapplaatsen waren. En wat dan zo geweldig is, is dat we met z'n allen in 1 van de appartementen konden eten, spelletjes doen etc. Ruim genoeg, meer dan voldoende servies en tegelijk erg gezellig! Het huis is sowieso goed ingericht op grotere groepen getuige de zeer compleet ingerichte keukens met bijv. ook heel grote pannen.

De wegen worden erg goed sneeuwvrij gehouden. Vanwege de ligging, ook tov de skiliften, zal het eigenlijk niet gebeuren dat je sneeuwkettingen nodig hebt.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Supergezellige woning in prachtige omgeving

Margreet en Ren
11-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het huis wordt ook regelmatig bewoond door de eigenaren, dat merk je aan alles. Geen 'standaard' vakantiewoning maar een supergezellig gezinshuis van alle gemakken voorzien. Ongeveer 3 kilometer van de piste gelegen aan een rustige weg. Volop wandel- en fietsmogelijkheden in de omgeving.

Gereisd met vrienden in december 2016

Voor herhaling vatbaar, ieder jaar weer!!

Fam. Reinke
11-8-2016

Huis ligt prachtig tegen een natuurgebied aan. Fijne ruimtes voor een grote groep mensen. Makkelijk te bereiken met de auto. Ski liften zijn te bereiken via een bus die op 300mtr langs het huis komt.

Al met al top!

Gereisd met vrienden in december 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis Aspen in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis Aspen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.