Vakantiehuis Huis Aspen

• Ligging t.o.v. pistes8,1

12 reviews over Vakantiehuis Huis Aspen in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijn ruim en leuk ingericht appartement, zeer goed uitgerust met name de keuken, schoon, fijne rustige ligging, attente eigenaren, aanrader, gewoon boeken. Gevalletje daar moet je net tegen aanlopen. Tip huur een ski locker bij de liften dan hoef je niet te slepen met ski uitrusting.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

in 1 woord Geweldig

Monique,
17-8-2017

Wat een super huis

van alle gemakken voorzien

bij mooi weer een heerlijke tuin we hadden op het bovenste appartement een geweldig balkon s'morgens in het zonnetje ontbijten

en s'middags heerlijk genieten in de lounge set aan de andere kant van het balkon

wij hadden een Salzburgerlandcard gekocht en zijn er op uit gegaan en echt veel gezien

deze card geeft vrije toegang tot meer dan 200 uitstapjes zoals zwembaden, bergbanen, musea , burchten en kastelen , grotten

echt teveel op op te noemen

we hadden super weer om wat te doen

we hebben heerlijk gegeten bij de Kralleralm een aanrader je weet niet wat je ziet en het smaakt heel erg lekker

de laatste paar dagen de eigenaren van dit schitterende huis ook nog ontmoet

erg leuk om zo ook weer verhalen over de omgeving te horen

Eddy en Astrid jullie huis is top

wij komen zekers nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische plek, mooi ingericht!

Jos,
8-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een heerlijke week gehad in dit prachtige huis! Supermarkt, bakker, lift naar boven, Alles in de buurt! Net als de schitterende picknickplek, 3 minuten rijden hiervandaan.

Ook op een druilerige dag kun je je prima binnen vermaken met spelletjes die hier in de kast liggen!

Van alle gemakken voorzien!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voor herhaling vatbaar

Fam. Zeelen
31-8-2016

Vakantiehuis Aspen is echt een huis waar je je direct thuis voelt. De ligging, inrichting en sfeer zijn prima.

In de omgeving is heel veel te doen, wij hadden het geluk dat we super mooi weer hadden en hebben alle dagen buiten geleefd. Als je een dagje rust wil hebben kan dat ook goed in en om het huis. De tuin is mooi aangelegd met een terras waar de zon tot ongeveer 17 uur op schijnt.

Een zwembad, bergbaan, zomer rodelbaan en klammen zijn dicht in de buurt. Ga je iets verder kijken zijn de mogelijkheden eindeloos! Wij hadden een super leuke vakantie in dit mooie huis en deze leuke omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk huis!

marenke
11-8-2016

Fantastisch huis van alle gemakken voorzien!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Mooi huis in mooi skigebied!

Joyce Kamycki
10-8-2016

Heel mooi huis, modern ingericht en van alle gemakken voorzien!

Dichtbij diverse ski gebieden!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

grandioos

Hubert
10-8-2016

mensen,

jullie moeten echt weten dat je je op deze plek in elke situatie uitermate zult kunnen vermaken. Er is keuze genoeg binnenshuis en buitenshuis kan je natuurlijk de geweldige omgeving onveilig maken. Zo is er in huis beschikking gesteld over een wii voor de ouders die niet kunnen handelen met ongeduldige kinderen die smachtend wachten op een vers thuis bereidde maaltijd. Indien de ouders een avondje geen 'trek'hebben in koken, zijn er diverse restaurantjes in de buurt waar zeker niet geklaagd mag worden over de keuken.Wij hebben in dit grote huis een top tijd gehad en zullen bij gebrek aan originaliteit voor een andere bestemming graag nog eens terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Sfeervolle Vakantiewoning op een toplocatie!

Familie Lissenberg
9-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vakantiewoning huis Aspen in Leogang is een zeer sfeervolle, schone en nette vakantiewoning. We hebben met veel plezier onze vakantie beleeft. Super uitzicht en vele activiteiten in de nabije omgeving. Aanrader voor zowel de zomer als ook in de winter.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Relaxed huis in mooie omgeving!

Fam. Lissenberg
4-9-2014

Accommodatie is erg mooi en sfeervol. Zeer compleet ingericht, volledig inventaris in de keuken, goede douche en bedden.

Ook aan alle extra's is gedacht zoals bv spelletjes, knutselspullen voor kinderen, waxinelichtjes enz.

Rustige maar zeer mooie omgeving, zeker in het vakantieseizoen genoeg mogelijkheden tot uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Top huis

Diana Souman
31-8-2014

Zeer mooi ingericht. Ruim genoeg voor een grote familie of vrienden groep. Een aanrader is om de extra slaapruimte te reserveren. Bestek en borden zijn voldoende aanwezig in de moderne keuken. De inrichting is zeer mooi wij waren blij verrast. Graag zouden wij in de winter terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis Aspen in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis Aspen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.