Vakantiehuis Huis Aspen

Vakantiehuis Huis Aspen
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,1

11 reviews over Vakantiehuis Huis Aspen in het Nederlands

Fantastisch appartement met fraaie ligging

Fam Voskes,
17-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Leogang is een klein dorp dichtbij het prachtige skigebied Leogang/Saalbach/Hinterglem.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Super!

Bas,
29-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was geweldig!

In het huisje is alles aanwezig wat je je maar kan bedenken. Mixer, blander, vele spelletjes, al het bestek van de wereld, lig stoelen, lounge sets, kaarsjes, pennen, boeken, Dvd's en nog veeeel meer.

Voor goed weer ligt het huisje op een top plek en bij slecht weer ligt het huisje op een top plek!

Bij lekker weer ligt het dicht bij wandelroutes, de supermarkt, de bakker en toeristen informatie. Bijna alles bereikbaar te voet.

Bij slecht weer is er een kast die uitpelt van de toffe spelletjes, je kan iets gaan bakken met de oven en de mixer, je kan de openhaard aanzetten of naar de pistes gaan.

We hebben een super vakantie gehad!

Veel ruimte, meerdere plekjes om buiten in de tuin of op het balkon te eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super!!!!

Bas,
29-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was een super mooi en verzorgt huisje! Alles wat je wenst was aanwezig. Van bestek tot aan verschillende stoelen in de tuin tot aan spelletjes die je mag lenen. Dat verbaasde mij het meeste bij aankomst. Haha. Er was een mixer, blander, al het bestek van de wereld, lig stoelen, spelletjes, kaarsjes, boeken, Dvd's en nog veeeel meer. Top! Het huis had best wel veel ruimte.

Vanaf het huisje waren allerlei leuke dingen te doen zoals een paar km verderop roddelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig!

Ingrid Zaat
13-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijk huis met grote tuin eromheen. Het huis bestaat uit twee grote appartementen, met ieder een prachtige keuken, mooie ruime huiskamers en heerlijke banken. Daarnaast mooie grote tafel, waar je met vele mensen aan kunt zitten, maar ook als je met een kleiner gezelschap bent, is het gezellig. In ieder appartement een gezellige houthaard. Mooi, modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Heerlijke badkamer en vooral, voor mij erg belangrijk, hele goede bedden/matrassen. Het appartement ligt 3 km van de skipiste, maar je kan daar prima parkeren (gratis) en het skigebied is fantastisch en wordt continue onderhouden. De laatste keer waren wij er 3 jaar geleden en er waren nu een paar nieuwe liften bij. De skipisten zijn goed voor zowel beginners als gevorderden en je kunt zo door skiën naar Saalbach-Hinterglemm. Kortom; een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Fantastisch!

Fam.Verhelst
9-9-2016

We hebben 2 heerlijke weken doorgebracht in het mooie Huis Aspen. Het is erg mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Wij voelden er ons echt thuis! Wij zaten op de bovenverdieping en hadden een groot balkon met gezellige loungeset en met een mooi uitzicht. We konden ook gebruik maken van de mooie grote tuin. De omgeving is prachtig, we boften dat we 2 weken prachtig weer hadden en zijn veel boven op de bergen geweest, zoals o.a Kitzsteinhorn bij Kaprun (in de sneeuw gelopen!), de prachtige stuwmeren achter Kaprun, de Wildsee, Grossglockner. Door de strakblauwe luchten, Oostenrijk op z'n mooist! Wij hebben veel gewandeld maar het is ook echt een paradijs voor mountainbikers. Het bikepark ligt 3,5 km van het huis vandaan. Onze zoon van 14 heeft de Big five challenge gedaan en vond dat supergaaf! Er is in ieder geval heel veel te doen in de omgeving. Wij hebben toevallig ook kennisgemaakt met de eigenaars Astrid en Eddy en zij zijn echt super vriendelijk en heel gastvrij. Kortom: we hebben een superleuke vakantie gehad in dit mooie huis, in een prachtige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heel prettig verblijf in Aspen

Fam. Van Pelt
12-8-2016

Huis Aspen heeft aan al onze verwachtingen voldaan. Leuke inrichting en volop leefruimte zowel binnen als buiten. Het huis ligt zeer rustig en is goed bereikbaar. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wat het huis voor ons nog prettiger zou maken is eventueel een wasmachine.

Wij hebben op dit moment slecht weer en dan is het prettig om in zo'n gezellig huis te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Genoten! Super!

Familie Kühn
11-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Vakantiehuis Huis Aspen. Wij verbleven op de eerste etage en hebben genoten van de sfeervolle inrichting, het ruime, gezellige balkon en het prachtige uitzicht! Het huis is van alle gemakken voorzien. Ook konden wij gebruik maken van de ruime tuin.

Wij hebben de Krimml waterval bezocht, wat echt een aanrader is! Zell am See is een gezellig, toeristisch, stadje. Een boottochtje op het meer is leuk om te doen. Heerlijke wandelingen gemaakt in de bergen. Kortom: wij komen graag nog een keer terug!

Superhuis!

Margreet
2-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het huis is gelegen in een mooie rustige omgeving van waaruit je gelijk fiets- of wandeltochten kunt ondernemen. Bovendien is het ook dichtbij de bakker en supermarkt.

Prachtig vakantiehuis

Annemarie
27-7-2015

Wij warenin juli 2015 in de benedenwoning met 2 oudere(15,18) kinderen. Het huisje is ruim en schoon, van alle gemakken voorzien. Een fijne tuin met meubilair en 2 kleine bbq. De wifi werkte goed, bedden waren prima. Een mooie grote tv, met voornamelijk veel duitstalige zenders.Bakker, supermarkt en zwembad op 10-15 minuten lopen. Er lopen veel wandelroutes in de nabijheid van het huis. Ook als je van mountainbiken houdt, zijn er vele mogelijkheden. Wij hadden een salzburgerlandkaart gekocht: hierdoor ook veel dingen in de omgeving gezien/bezocht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtig huis in een fantastische omgeving

Familie Hergaarden
7-9-2014

Het huis heeft twee appartementen. Wij verbleven op de benedenverdieping. Van hieruit loop je zo de mooie tuin in. Het huis is van alle gemakken voorzien en de omgeving en natuur zijn fantastisch. Vanuit het huis wandel je zo de bergen in! Supermarkt en bakker zijn in de buurt. We hebben hier twee weken zomervakantie gevierd en ons prima vermaakt. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis Aspen in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis Aspen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.