Vakantiehuis Huis Aspen

Gereisd met partner in januari 2019

Een tweede thuis

Iris Kiesling
27-7-2016

Er is voor een ieder wat te ondernemen. Zowel 's winters als zomers ben ik er graag. Als avonturier kan ik mijn ei in de prachtige omgeving kwijt, om vervolgens thuis te relaxen en een heerlijk bad te nemen, in de tuin te eten of voor de kachel met een boekje. Dit huis is ook zeer geschikt voor grote families, aangezien er voldoende zit plek zowel aan tafel als op de bank is. Maar ook met z'n 2en kan je het geheel cosy en naar de zin maken. Het huis is schoon en gezellig ingericht, waardoor je een warm welkom krijgt. Ik ben met de trein heengegaan en ook dat is prima te doen en kan je jezelf prima redden. Dus al met al een heerlijke plek! Het voelt als een tweede thuis!

Gereisd met partner in mei 2016

heel mooi vakantiehuis

Wilfried
2-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

vakantiehuis Aspen in Leogang is een heel ruim en heel mooi, sfeervol vakantiehuis, dat bestaat uit 2 aparte appartementen, dat ook door een groep gebruikt kan worden. Ik vind de grote eettafel geweldig, maar ook de rest van de inrichting. Een heel sfeervolle tuin en een mooi balkon . Op een prachtige plek met geweldig uitzicht. Wij waren er in de zomer, augustus 2014. Een aanrader in de zomer, omdat er veel te doen is in de nabije omgeving, maar ik kan me voorstellen dat het er in de winter ook zeker goed toeven is.

Gereisd met partner in januari 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis Aspen in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis Aspen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.