Vakantiehuis Huis Aspen

9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,1

8 tips over Vakantiehuis Huis Aspen

Ineke van der Voort, 17-3-2015
Handig om met de auto naar de gondel te rijden. Bus is aardig stukje lopen.
Familie Hergaarden, 7-9-2014
Asitz Erlebnispark Leogang, Salzburg, Krimmler Wasserfälle, Zell am See, Kaprun, Kitsteinerhorn, Grossglockner.
Familie Hergaarden, 7-9-2014
Asitz Erlebnispark Leogang, Salzburg, Krimmler Wasserfälle. Het ligt ook dichtbij Zell am See, Kaprun, de Kitsteinerhorn en de Grossglockner.

Familie Schaaf, 27-8-2014

Restaurant Priesteregg in Leogang: idyllisch gelegen tegen de berghelling om zowel binnen als buiten te eten tegen een redelijke prijs. Je kijkt je ogen uit! (reserveren aanbevolen);

Maak de pittige wandeling vanaf Haus Aspen naar de Passauer Hütte, die je op de top kunt zien liggen: schitterend uitzicht!

Familie Schaaf, 27-8-2014

Restaurant Priesteregg in Leogang, idyllisch gelegen om zowel buiten als binnen te verblijven, mag je echt niet missen! (reserveren aan te raden);

pittige wandeling vanaf de woning naar de Passuer Hütte;

Stal je skispullen zeer voordelig en verwarmd bij de lift in Leogang

B.J. van ekris, 18-8-2014
Tip: maak gebruik van de lockers voor ski's/ schoenen bij de skilift. Heb je geen natte troep in de auto.

Petra de Roo, 11-8-2014

Op 20 km afstand ligt Zell am See. Dit is een erg leuk stadje om te winkelen en een hapje te eten. Veel leuke restaurants, oa. aan het water.

In Leogang kan je heel goed eten bij Hotel Riederalm. Op 6 km afstand ligt Saalfelden. Dit is ook een leuk plaatsje aan om te bezoeken. Hier is ook een hele grote Interspar voor de boodschappen.

Voor sportieve fietsers is het BIKEPARK Leogang een geweldige uitdaging.

ATI71, 10-8-2014

Leogang is centraal gelegen om van daar uit diverse dagtochten te maken.

Aanraders in de buurt zijn o.a. het Birnbachloch, de Seisenbergklamm, de Lamprechtshöhle en de bergbahn Asitz (Berg der Sinne).