Vakantiehuis Huis Aspen

29-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was geweldig!

In het huisje is alles aanwezig wat je je maar kan bedenken. Mixer, blander, vele spelletjes, al het bestek van de wereld, lig stoelen, lounge sets, kaarsjes, pennen, boeken, Dvd's en nog veeeel meer.

Voor goed weer ligt het huisje op een top plek en bij slecht weer ligt het huisje op een top plek!

Bij lekker weer ligt het dicht bij wandelroutes, de supermarkt, de bakker en toeristen informatie. Bijna alles bereikbaar te voet.

Bij slecht weer is er een kast die uitpelt van de toffe spelletjes, je kan iets gaan bakken met de oven en de mixer, je kan de openhaard aanzetten of naar de pistes gaan.

We hebben een super vakantie gehad!

Veel ruimte, meerdere plekjes om buiten in de tuin of op het balkon te eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018