Géén boekingskosten

Hubertushof

OostenrijkSalzburgSaalbach / Hinterglemm / Leogang

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hubertushof voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 16 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 16 reviews
  • 9.2Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Hubertushof

• 8Marike01-03-2019

Aanrader

Hele relaxte sfeer, lekker eten, dichtbij de skilift. Wel ‘s ochtend wat lawaai buiten als je aan straatkant slaapt.

• 9Annemarie09-03-2018

Goed hotel op toplocatie!

Sfeer is goed en personeel enorm vriendelijk. De eigenaresse is heel aardig en de zoon ook. Heel toegankelijk en sympathiek. Hotel is sfeervol en schoon. Ideale ligging tegenover de gondel. Het eten is best goed en erg lekker voor een 3 sterren hotel. Dagelijks een 4 gangen keuzemenu. Van de sauna hebben we geen gebruik gemaakt waardoor ik daarover niet kan oordelen. Onze kamer was vrij klein en eenvoudig. De badkamer was ook klein. Ik miste een zitje in de kamer en wat opbergruimte voor toiletartikelen in de badkamer. Er was geen plank of kastje. Alles daarom uitgestald op de wasbak. Ook geen (plastic) glazen. Deze kregen we gelukkig wel op verzoek. De gordijnen in onze kamer waren niet verduisterend. Dit zijn enkele handige verbeterpunten voor het hotel. Onze kamer was verder schoon en opgeknapt, evenals de badkamer. Het bed was goed. Het hotel is desondanks toch echt wel een aanrader en zeker de moeite waard om te verblijven. Top.

• 9Evertsen27-01-2018

Zeer goed hotel

Goed hotel eten was erg lekker kamers waren schoon misschien iets gedateerd. Wij reden vroeg weg dus konden niet ontbijten kregen we eten mee voor onderweg. Welk hotel doet dit nig super hoor. Prima ligging aanrader

• 9Fam Jacobs12-01-2018

top !

Voor het eerst in Hinterglemm verbleven. Bij aankomst zeer hartelijk ontvangen door de eigenaresse en haar zoon. het gehele complex zeer schoon en sfeervol ingericht. Het ontbijt en avond eten was bijzonder goed van smaak en kwaliteit ! Zeer centraal gelegen ! en zeker niet de laatste keer dat we hier naar toe gaan ! Fam Breitfuss Dankjewel voor een top vakantie !

• 9Vogelzang06-12-2017

Voor herhaling vatbaar

Naar volle tevredenheid in dit hotel verbleven. Goed eten, schone kamers met alle nodige voorzieningen,vriendelijke uitbater en personeel. Er hing een ontspannen en gemoedelijke sfeer.

• 9Jeffrey21-03-2017

Super hotel!

Goed en gastvrijhotel op steenworp afstand van de skilift (Zwolferkogelbahn). Personeel is erg vriendelijk en niets was te veel gevraagd. Ook het eten was elke dag erg lekker!

De kamers zijn netjes en schoon en ook is er een heerlijke (stoom, infra rood & normale) sauna.

De skibus stopt voor de deur voor als je ergens anders wilt opstappen) en je loopt zo de (gezellige) hoofdstraat in van Hinterglemm.

We zijn hier voor de 2e keer geweest en zeker niet de laatste keer. Een echte aanrader!

• 8Maurice26-02-2017

Prima hotel .aanrader !

Leuk eenvoudig goed hotel. Uitstekende ligging , 40 meter van grote skilift..

Eenvoudige 2 pers kamers, Enigszins gedateerd. Goed eten, geen groot buffet maar eenvoudig. Gastvrije bediening. Aanrader !

• 9marloes16-02-2017

geweldig

Heerlijk hotel, Schoon, fijne kamers, goed ontbijt, heerlijk avondeten, vriendelijk personeel en zeer goede ligging

• 8Laura05-01-2017

Super hotel

Prima prijs kwaliteit. Kamers wat gedateerd maar voor de rest top. Heerlijk eten en super gastvrije mensen. Aanrader!

• 8M. Klein Nagelvoort20-04-2016

Goed hotel!

Goede ligging t.o.v. de pistes en super vriendelijk personeel.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Hotel Hubertushof info