Appartement Hinterronach

8.5Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Op vakantie geweest naar Hinterronach?

8.5Fantastisch

• Sauna
Meer appartement info

4 reviews over Appartement Hinterronach

• 8Theo van Leeuwen22-02-2017

zeer goed prijs kwaliteit verhouding

Appartement was goed onderhouden. Eigenaar/beheerster woont ook in het appartement en was zeer vriendelijk en behulpzaam. Appartement was schoon, leuk ingericht en bedden bij aankomst leuk opgemaakt. Balkon op zonzijde. Natuurlijk was er een broodjesservice en gratis parkeren langs het appartement. De piste ligt op slechts 50 meter (afdaling 51) dus ideeal als je gaat skien of snowboarden. Je zit redelijk centraal in het skigebied van bijna 300 km. In het naastgelegen jugendhuis (waar de eigenaar ook werkt) kun je naar de zonnebank, tafelvoetballen of de stoomcabine. (er is geen sauna). Enigste nadeel is dat de laatste 200 meter vanuit het dorp behoorlijk stijl is. Als je te voet gaat is dat een stevige trip. De grootste apres ski bar van Saalbach en 2 liften liggen op ongeveer 350 meter van het appartement en de supermarkt op 500 meter. Al met al een echte aanrader. Wij waren slechts € 850,- kwijt voor 1 volle week vandaar een goed appartement met een goede kwaliteit prijsverhouding

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 9J. Roos06-03-2016

Prima appartement

We waren met twee volwassenen en een kind van 14. Geboekt hadden we een drie persoons appartement. Het was een ruim appartement met een grote badkamer een twee persoonskamer met veel kastruimte en mooi uitzicht op de bergen. de keuken woonkamer heeft een keukenblok en een eethoek met een grote bed bank die prima kon worden beslapen door een groot kind. Het personeel was super vriendelijk. Wij waren met de bus, maar een auto is wel wat handigere vanwege de steile weg naar het appartement. Gelukkig konden we achter het appartement op de skies stappen zo de piste(51) op naar de maiskogelliften. Terug skieen in de middag ging ook via de 51 tot boven het appartement. We raden deze appartementen zeker aan, heel schoon en ruimte genoeg met ook nog een balcon.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 8Sabine01-09-2015

Prima appartement

We waren met 7 personen en hadden een appartement met een eigen ingang. 3 slaapkamers 'waarvan er 2 een eigen badkamer hadden de 3e een wastafel en douche op de kamer. Was allemaal goed, een woonkamer en keuken. Met alle benodigde materiaal aanwezig. Broodjes service aanwezig. De piste komt bij het hotel uit, ideaal! Enige nadeel; vanuit het centrum is het een eindje naar het appartement en dit is niet te lopen ivm een erg steile berg die je dan op moet.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9sander12-03-2014

Goede plek net 500 meter buiten het dorp

Mooie ruime en schone appartement,we waren blij met de lekkere bedden en complete keuken.oven magnetron enz.elke morgen liggen de broodjes om 07.00 voor je klaar(50cent per stuk)wel klimmetje van het dorp naar appartement.ik raad dit verblijf aan!!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2014