Vakantiehuis Herzog

9Fenomenaal

Oostenrijk, Salzburg, Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Op vakantie geweest naar Herzog?

9Fenomenaal

• 7Ligging t.o.v. pistes

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Herzog

• 9Dennis & Judith25-06-2007

Oostenrijkse gastvrijheid in een schitterende omgeving! We zijn hier al meermalen geweest, zowel in de winter om te skiën als in de zomer voor het wandelen en mountainbiken. Zelfs na zoveel jaren gaat de streek en de fantastische natuur nooit vervelen. Het appartement is erg netjes en gelegen op de bovenste etage van een perfect onderhouden vrijstaand huis. 2 slaapkamers (met elk een eigen douche), ruime woonkeuken (van alle gemakken voorzien), vanaf het balkonnetje uitzicht op de Leoganger Steinberge. Gastvrouw Maria zorgt 's morgens desgewenst voor verse broodjes. Sepp en Maria staan altijd voor je klaar met allerlei tips en informatie.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juni 2007