Hotel Haus Wolf - Alpine Palace

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Wolf - Alpine Palace voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Haus Wolf - Alpine Palace

• 10Mike van bruggen27-01-2019

Beste hotel in de regio 5*s service 24hr per dag, goed eten en gigantisch ontbijt buffet en een hele goede cocktailbar, wellness is super verschillende sauna en nette fitness , direct gelegen naast de piste

• 2018
    8Michael16-03-2018

aanrader

perfect hotel, goed bedden. Enige nadeel is dat er aan de bar gerookt mag worden

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 2017
    10Marnef Sonja14-08-2017

fantastisch,ongelooflijk goed

De kamers ,het eten,het zwembad ,de sauna gewoon alles was perfect.

Met oudere kinderen

• 10Ingrid Handgraaf13-02-2017

Grandioos super geweldig

Allies was top. Avond eten iets te laat voor kleine kinderen,

• 10Isabel12-02-2017

Geweldige accomodatie !

Alpine Palace is pure verwennerij. Vanaf binnenkomst tot vertrek kun je genieten van deze prachtige accommodatie. Zeer vriendelijk personeel dat het de gast naar de zin wil maken. Perfect restaurant met dito 5 gangen diner elke avond. Voor kleintjes is er echter maar n kleine ruimte om te spelen maar dan wel weer met oppas. Ligging direct aan lift en voor de geoefende skiër perfect. Beginners moeten n eindje lopen naar sleepliften en skischool.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 10Petra08-02-2017

Iedere keer weer een genot!

Ik ben al een paar keer in dit hotel geweest en het is telkens weer een feest om hier te zijn! Een heerlijk onderkomen - zowel in de winter als in de zomer - met een zeer aangename atmosfeer. Het personeel is erg vriendelijk en bekwaam.

Het hotel ligt centraal in het dorp, aan de skipiste en bij de lift, die in de zomer ook uitermate geschikt is voor fietsers en wandelaars. Voor het zeer rijkelijke en goede ontbijtbuffet zou je bijna eerder opstaan om hier maximaal van te genieten en toch ook nog bijtijds op de ski’s te staan.

Na een dagje skiën of andere activiteiten in de bergen, kun je heerlijk relaxen in de 2.000m2 (!) Wellness van het hotel - waarbij het meest ultieme de verschillende ‘Aufgüsse’ van saunameester Daniel Abel zijn. Top!

Jammer dat Sommelier Haas niet beschikbaar was om bij het - overigens voortreffelijke - diner in de diverse wijnen te adviseren.

Samenvattend nogmaals: een genot om in Alpine Palace te mogen verblijven!

• 10Ria en Ruud18-01-2017

Fantastisch!

We komen al 10 jaar in dit hotel, het is er altijd fantastisch. Het hotel ligt aan de piste en dicht bij de lift en de apre ski tent, de geitenstal. Erg centraal dus. Het eten is fabelachtig goed, de kamers zijn prettig en schoon. Het personeel is altijd erg vriendelijk. De saunawereld beneden is modern en schoon, kortom fantastisch. Dit jaar deed Daniel Abel de aufgusse iedere avond op een voortreffelijke wijze. En in de hamam zorgde hij voor heerlijke huidpeelings. Alles zonder extra bijbetaling. Kortom dit hotel is een aanrader. We hopen er nog vaak te komen.

• Oude reviews

9Jeroen en Karin09-07-2016

De accomodatie, eten en gastvrijheid was super.

De gastvrijheid, uitgebreid ontbijt en diner en wellness en andere faciliteiten vonden wij erg goed. De ligging van het hotel is zeer goed. Jokercard die was inbegrepen was prettig. Onze hotelkamer was gedateerd, onze kamer was in het oude gedeelte gelegen en de prijs was daarop aangepast. Advies om zelf de auto in garage te parkeren ivm kosten.

• 5De vakantieman15-08-2015

Niet voor kinderen

Zeer matig hotel. Donker, weinig ramen, nergens airco. Eten wordt luxe geserveerd maar stelt culinair niets voor. Bediening zeer matig. Sfeerloos en absoluut niet geschikt voor kinderen. Kinderen krijgen niet afwisselend te eten, geen speeltuin en geen kindvriendelijk zwembad. Parkeren kosten 12,- per dag. Ontbijt is prima. Let op. Vrij Uit biedt familiekamers aan maar deze heeft het hotel niet!

Met jonge kinderen

• 8Aardelaar10014-08-2015

Super maar nooit meer

Super mooi hotel. Maar ze laten honden toe en dat is niet prettig en onhygiënisch, zelfs in het restaurant en eten van dezelfde borden als de gasten. Ontbijt prima, diner was prima maar was erg locaal en apart dat niet echt onze voorkeur had. Wij zijn erg verwend.... Bar maakt grandioze coctails! Jammer dat ik daar pas een na laatste avond achter kwam. Kamer service schoonmaak perfect. Lekker ruim de superior double op zuiden met prachtig uitzicht. Het is geen hotel voor families die elke avond schnitzel willen eten. Eten is echt wel apart.

• 8Ligging t.o.v. pistes

0 tips over Hotel Haus Wolf - Alpine Palace