Pension Haus Tirol

Meer pensioninfo

27 reviews over Pension Haus Tirol

• 8R10-05-2012

top pension!

leuk kleinschalig pension met nederlandse eigenaren!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 9André02-11-2010

Heerlijk appartement en zeer gastvrij

Hier geweest met de wintersport van 2009 (januari). De Nederlandse eigenaren zijn zeer gastvrij. Heerlijk eten 's avonds wat je die zelfde ochtend kiest vanaf de kaart. Heerlijke sauna is er aanwezig.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Rudi, Floor Roodenburg en Hans de Jonge29-08-2010

Heerlijk om vakantie te houden in Haus Tirol

We hebben een fantastische vakantieweek in Haus Tirol doorgebracht. De eigenaren : Francine en Stef Splint zijn bijzonder professioneel. De eigenaren zijn hartelijk en service verlenend. De omgeving van Leogang is schittirend. Prachtige wandeltochten en autrotrips behoren ot de mogelijkheden. De verzorging van de de inwendige mens is prima. Het dagelijkse drie gangen menu, met ook dagelijks een salade buffet is bijzonder goed. Complimenten aan de eigenaren!

• 8annamarie09-08-2010

leuk gelegen, erg rustig

Wij waren hier 8 dagen. De kamer was schoon, maar wel gedateerd, dit gaf Francien ook zelf aan.De andere kamers zijn volgens mij gerenoveerd. Wij hadden erg laat geboekt, dus die andere kamers waren al vergeven! De bedden waren wat kort, maar heb er heerlijk geslapen. Het eten was lekker klaargemaakt en met zorg bereid en geserveerd. De witte wijn Pfif, is een aanrader, heerlijk!De Löwencard die je krijgt, is er fijn, je mag gratis in de Asitz lift, 1 keer peer dag retour en onbeperkt in de stoeltjeslifft van de Biberg, alwaar een hele gave zomerrodelbaan!!!!De ijsgrot in Werfen is ook zeker een aanrader. De eigenaren hebben elke keer weer goede tips, wat je kunt gaan doen.Op de tafel ligt elke morgen een dagmenu, met keuze, het weerbericht en de tip van de dag. Ook de spreuk van de dag is elke weer grappig! Een tip: Ik had tijdschriften mee en die heb ik daar aan Francien gegeven, zij was er erg blij mee. Kleine moeite, groot plezier!

• 9Chris en Luciene Lemmens21-07-2010

grandioos

Zijn gisteren teruggekomen van 10 dagen vakantie in Haus Tirol. We hebben het geweldig gehad. Het eten was perfect, een heerlijke tuin om te zonnen of om onder de parasol te zitten en het kleine zwembad is heerlijk voor de verkoeling. Stef en Francien maken het de gasten prima naar de zin. Alles is schoon en prima geregeld. Heel fijn is de zgn Lowencard, die oa toegang geeft tot de cabinebaan en de stoeltjes lift. Het klopt dat de gordijnen in de kamers veel licht doorlaten, maar dat mag de pret niet drukken voor de fijne en goede dingen die daar tegenover staan. Dit adres gaan we zeker onthouden en is een aanrader!

• 9Goossens05-07-2010

Erg gezellig, zeker nog eens!!

Erg vriendelijke gastvrije eigenaars. Het eten is heerlijk, complimenten aan de kok! Francine is erg betrokken bij alles wat ze doet. Absoluut een aanrader, wij komen volgend jaar terug! :)

• 7charitee31-05-2010

nooit meer

aardig hotel klantvriendelijk maar alles afgepast en berekend dat is voor ons dus geen aanrader

• 9Familie W. uit Limburg25-05-2010

Prima hotel, goede service in familiaire sfeer

Wij zijn 2 weken in dit hotel verbleven op basis van het appartement. Francine en Stef zijn heel gastvrij, alles was netjes verzorgd en wij hebben iedere dag heerlijk gegeten. Vanuit het hotel kun je prachtige wandelingen maken en het ligt ook centraal t.o.v. mooie steden en bezienswaardigheden in de omgeving. Een aanrader ook voor families met kinderen!

• 9M.M. Borst09-05-2010

prima hotel met fijne gastheer en -vrouw

in Hotel Haus Tirol is het goed toeven. Francisca en Stefan doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. We hebben genoten en bevelen dit hotel van harte aan. Gunstig gelegen ten opzichte van bezienswaardigheden en mooie wandelingen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Jac van Oers23-03-2010

De juiste plek voor ons!

Geboekt in oktober 2009 voor de wintersportweek van 13 februari 2010. Ons gezin met twee kinderen zaten in het appartement. Iet-wat verouderd, maar schoon en ruim van opzet. De kinderen hebben zich prima vermaakt en lekker gegeten. Rustige omgeving en binnen 5 minuten op de parkeerplaats bij de liften. Volgend jaar weer!

• 7Ligging t.o.v. pistes

0 tips over Pension Haus Tirol