Hotel Gungau

8.4Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Op vakantie geweest naar Gungau?

8.4Fantastisch

• 9.6Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

Contact

34 reviews over Hotel Gungau

• 2019
    9Ralph Markwat08-01-2019

Uitstekende uitvalsbasis voor topvakantie

Een keurig hotel aan de zwolfkogeler piste. Prijs / kwaliteit is echt uitstekend. Nette sauna en zeer aardige bediening. Parkeerplaats ligt voor het hotel, beetje uitkijken was nogal ijzig en glad. Het is echt heerlijk om vanuit het skiraum je skietjes onderste binden en met twee keer prikken onder aan de lift te staan. Kortom prima uitvalsbasis voor een fijne vakantie!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

6Petra18-09-2017

Groepshotel met weinig aandacht voor individu

Kamers in orde. Netjes en schoon. Alles wat je nodig hebt. Extra bedden niet comfortabel. Harde plank onder het matras. Wat mij betreft niet geschikt voor volwannene. Personeel tijdens maaltijden werken hard en zijn beleefd. Ontbijtbuffet voldoende keus. Diner goed, alhoewel niet heel creatief. Helaas geen keuzemenu. Bij aankomst gemeld dat ik geen vlees eet. Alternatieven zijn echt niet zo moeilijk te bedenken maar waren onder de maat. Hotel lijkt met name bedoeld voor groepsreizen. Onze indruk is dat de resterende kamers wel verhuurd worden maar geen aandacht geschonken wordt aan deze individuele reizigers. Gedurende de dag niemand aanwezig aan wie je vragen kunt stellen. En als je al vragen stelt (bijvoorbeeld of de sauna aan mocht) kreeg je het idee dat je lasting was. De eerste keer dat ik het mee maak dat niet andere gasten overlast veroorzaken maar de eigenaresse en haar familie en vrienden zelf. Die posten zich in de avond (tijdens het diner al) aan de bar in het restaurant en worden steeds drukker naar mate de avond vordert. Zitten zelfs aan de bar te roken terwijl in de documenten op de hotel kamer staat dat roken in het hotel niet is toegestaan. We hebben onze vakantie hier niet door laten verpesten maar we zouden dit hotel niet aanraden aan individueel reizende mensen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9peter15-02-2017

Fantastisch!!

mooi hotel direct aan de piste en 50 meter van de gondel. goed van eten drinken en heel aardig personeel.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9Gerard en Trees06-09-2016

Goed hotel gunstige liggen mooie kamer

Ontbijt goed, diner geen keuze menu maar als je iets niet lust krijg je iets anders. vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar. ook nog een dag boven op de alm gegeten.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2016

• 10Astrid30-07-2016

Nog steeds een aanrader

Vorig jaar waren wij hier in de zomer en dat beviel zo goed dat we dit jaar besloten om nog eens te gaan, En daar hebben we geen spijt van gehad!

De ontvangst is allervriendelijkst en de service is geweldig. In de zomer zijn de drankjes bij het eten gratis en de kamers en het hotel worden goed schoon gehouden.

Vorig jaar waren we niet helemaal tevreden over het avondeten, maar dit jaar was de kwaliteit echt stukken beter. Dus ook hier een hele dikke voldoende voor. Er is in de zomer geen keuzemenu, maar als je bij het ontbijt aangeeft dat je iets niet lust dan is er een alternatief.

Ook dit jaar is er weer 1 keer per week een diner op een andere locatie, maar dit hoeft voor ons niet zo nodig. We vinden juist de rust van dit hotel zo heerlijk. Zie voor overige positieve opmerkingen mijn beoordeling van 2015.

Tot ziens in de winter van 2017.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Geert17-05-2016

Dit is een aanrader.

De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed. Het is een familiehotel met nette en ruime kamers, een moderne badkamer, tv, Internet, lift in hotel. mogelijkheid tot sauna, ... Volledig ontbijtbuffet & behoorlijke maaltijden. De eigenaars zijn vriendelijk. Voor de ski fanaten: het hotel is zeer goed bereikbaar, direct aan piste (blauw/rood), dicht bij après-ski, funparc, kinderpistes & skibus. Een aanrader in het grootste skigebied van Oostenrijk.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9Debby08-02-2016

Prima!

Voor een 3-sterren hotel een zeer goed hotel. Prima ontbijtbuffet, lekker avondeten, ruime schone kamers, zeer goede ligging.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 9Astrid03-08-2015

Prachtig hotel, prima gelegen - ook in de zomer

Het hotel ligt aan de voet van de Zwölferkogel,. Kamer 3.10 is heerlijk ruim, heeft een mooie badkamer en een apart toilet. De bedden liggen prima. Alle kamers hebben een (gedeeld) balkon, tv en gratis wifi. In de kelder is een grote sauna. Het geheel maakt een verzorgde indruk en de schoonmaak is uitstekend.

Het ontbijt is uitgebreid: verschillende soorten witte en bruine broodjes en brood. Een lekker gekookt eitje, vers fruit, yoghurt, verschillende soorten kaas en vleeswaren en zoetigheden.

Verzorging in de zomer: HP (3 gangen + saladebuffet, geen keuze! Hoofdgerechten zijn matig, het saladebuffet is uitstekend, de bijgerechten vallen tegen, desert is prima. Als je aangeeft dat je iets niet lust, wordt iets anders klaar gemaakt. De drankjes tijdens het diner (onbeperkt bier, wijn en limonade) zijn bij de prijs inbegrepen.

In de zomer eet je 1 x per week in een berghut. Erg gezellig! Drankjes zijn niet inclusief

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Frieda Tettelin05-08-2013

Mooi hotel, rustig gelegen

Wij hebben in dit hotel een mooie vakantie gehad. We hadden een ruime nette kamer met kitchenette en twee terrassen (kamer 208). Het eten was goed, wij hadden wel niet de keuze tussen 2 menu's zoals vaak vermeld wordt. Misschien had dit te maken met de lage bezetting van het hotel. Het ontbijt was zeer lekker met vele lekkere broodjes en alle beleg dat je kan denken. Wel geen zoete broodjes of cake bij het ontbijt. De locatie van het hotel was voor ons ideaal: rustig en op wandelafstand van het centrum. De locatie Saalbach -Hinterglemm is echt heel tof om met kinderen naar toe te gaan. ( Onze kinderen waren 5 en 6) Dank zij de Joker-kaart leuke gratis activiteiten: tof zwembad met heel leuke glijbanen en bubbelzetels, gebruik kabelbanen, minigolf, gratis gebruik wandelbus, leuke wandelingen met opdrachten voor de kids, tennissen. Dankzij deze pas bespaarden wij elke dag wel 30 euro uit. Bij het hotel zelf was een schommel en een tafeltennistafel. Prijs-kwaliteit een topper.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9John Lenards15-01-2012

Super hotel/app.

Net terug uit Gungau. Echt een Tophotel met vriendelijk personeel en super goede service. Het eten is geweldig met een uitgebreide saladebar. De ligging is perfect direct aan de piste. Het enige" nadeel" is dat je een stukje moet wandelen naar het centrum maar dat is na een dag op de pistes wel lekker. Wij gaan zeker weer terug in 2013.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Hotel Gungau info