Hotel Gollingerhof

56 reviews over Hotel Gollingerhof

• 2019
    9Ingrid13-01-2019

super centraal

Heel centrale ligging, skiliften om de hoek en super betrokken familie hotel

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 2018
    9gerard24-07-2018

dit hotel verdient een dikke 9

het was een fantastisch hotel. zeer mooie kamer goed eten en ontbijt was ook uitstekend . zeer vriendelijk personeel en de eigenaar en vrouw ook zeer vriendelijk en behulpzaam.onze douche werd eerst niet warm dit hebben we bij de receptie gemeld en voor wij bij de receptie weg waren was de eigenaar al onderweg naar onze kamer om te kijken wat er was.even later kwam hij in de eetzaal bij ons aan tafel om te vertellen wat het probleem was.en dat het meteen opgelost zou worden.dit was s`avonds om half acht.de volgende morgen om 10.00 uur hadden wij weer warm water.ik snap niet waar die slechte reviews vandaan komen.wij waren 200% tevreden over dit hotel ook het ontbijt en diner waren perfect.zeker een aanrader zelfs met kleine kinderen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Rietjens17-07-2018

Geweldig

Erg genoten van ons verblijf in dit hotel, ook wij begrijpen de slechte reviews niet. Het eten was goed, de porties niet enorm maar ruim voldoende. Kwaliteit gaat dan ook boven kwantiteit. We zaten in een niet gerenoveerde kamer, deze was behoorlijk verouderd maar schoon. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9M de Jong04-07-2018

Heel goed

Wij zijn hier 1 week geweest begrijp de slechte reviews niet iedereen was vriendelijk het ontbijt was prima en diner ook al konden de porties soms wat groter zijn maar geen honger achteraf. Wij hadden een nieuwe kamer met balkon aan de voorzijde groot en erg mooi en luxe met een heel fijn bed enige nadeel was alleen avondzon en stromend water aan de overkant van de straat zodat het lijkt of het heel hard regent .

Gereisd met partner in juni 2018

• 4Nie Tmeer27-05-2018

Niet gastvrij

De eigenaar is een verschrikkelijke bullebak. Het eten is slecht. De meisjes in de bediening zijn vriendelijk, maar ik had inmiddels een andere werkgever gezocht.

Ligging ten opzichte van pistes en skischool is prima. Dus als het je niet uitmaakt hoe je verder behandeld wordt en je geen eisen aan het eten stelt dan zit je hier goed.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 5Sandra10-03-2018

Nooit meer!

Eten slecht. Personeel onpersoonlijk. Zit geen sfeer in het hotel. Prijs kwaliteit klopt niks van.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 5Wintersporter28-02-2018

Algemeen oordeel: Zeer matig!

Personeel vriendelijk, maar de vrouwelijk manager heb ik niets anders zien doen dan aan de bar hangen. De eigenaar vertoont wisselvallig gedag. Ene moment vriendelijk, maar het andere moment zeer onaardig.

Er zijn moderne en zeer gedateerde kamers. Ligging is gewoon goed. Het eten is zeer matig. De wifi stelt niets voor.

• 5Ilona van Olst20-02-2018

Wij gaan er Nooit meer terug. Vreselijke eigenaar

De ligging van het hotel is goed, lieve serveersters maar het eten is vergeleken met een paar jaar geleden erg slecht geworden . De eigenaar drinkt veel onder het werk en gaat gewoon tegen zijn gasten tekeer waar alle andere gasten bij zijn . Heel onbeschoft . Ik had vrienden meegenomen omdat ik het zo n leuk hotelletje vond 3 jaar geleden naar ik schaamde me diep voor hun. Ze waren 10 voor 8 aan het diner ( moet voor 8 uur ) en de eigenaar dacht dat ze te laat waren . Hij dacht 10 over 8 . Hij kwam in het restaurant en schold ze de huid voor . En echt zij zijn echt beschaafde mensen . Dat heeft hij 3 x deze week gedaan bij ook andere gasten . De mensen om ons heen vonden het ook verschrikkelijk . Jammer van het leuke hotelletje . S woensdags nemen ze een dag vrij . Moet je ergens anders gaan eten dus en overdag geen koffie niks te krijgen dus . Heel vreemd . En slechte WiFi

• 4Maurice18-02-2018

Nooit meer

Inderdaad, wat een klant onvriendelijk volk. Die denken waarschijnlijk dat het niet uit maakt in het hoogseizoen. Prijs kwaliteit is echt helemaal zoek bij dit hotel. Waarschijnlijk gaan er nog gasten naar dit hotel door de liggen van het hotel tegenover de piste. Wij gaan er zeker niet naar terug.

• 4Daan15-02-2018

Teleurgesteld, terwijl wij hier graag kwamen

Ontzettend jammer om te constateren dat een hotel waar wij sinds 2011 voor de vierde keer komen zo achteruit is gegaan. Het diner was voorheen goed, maar wat nu op tafel komt is goedkoop en soms gewoon niet weg te krijgen. Of de porties zijn zo klein dat je met honger van tafel gaat. Helaas worden opmerkingen hierover weggewuifd. Maar wat echt niet door de beugel kan is het gedrag van de bedrijfsleider. Ik heb een aantal keren meegemaakt dat hij zijn stem verheft (voorzichtig uitgedrukt) tegen zijn gasten. Eén keer was dat tegen mij, omdat hij in de veronderstelling was dat ik met mijn gezin bij het diner niet aan de goede tafel zat. Wij vermoeden dat de zaken niet goed lopen, dat er wordt bezuinigd op de verkeerde dingen en meneer overspannen is. Nogmaals, het is ontzettend jammer om dit te moeten constateren. Het hotel heeft namelijk een prima ligging ten opzichte van de pistes. Maar de kans dat wij hier terugkomen is klein.

Hotel Gollingerhof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages