Pension Glemmtal

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Glemmtal voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Glemmtal in het Nederlands

Fantastisch hotel!

Muriëlle de Wit-Wijsman
17-9-2013

Door een overboeking van ons hotel kwamen we hier terecht, maar wat een verrassing! Alles aan dit hotel is heerlijk, de kamer, het zeer vriendelijke en kundige personeel, de georganiseerde wandelingen en kinderactiviteiten, het binnenzwembad en de centrale ligging. Door de Jokercard nog meer extra's inbegrepen, waardoor je bijna de hele week de portemonnee of de auto bijna niet nodig hebt, er is zoveel te zien en te doen in de omgeving. Normaal gesproken voor ons budget niet haalbaar, maar als we flink sparen zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Glemmtal in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Glemmtal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.