Lodge Glemm Lodge

Super service en prijs/kwaliteit

Hans
10-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendlelijk, erg goede service. Je voelt je er meteen thuis.

Geweldige vakantie gehad in de Glemm lodge

Natasja Potappel
13-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een heerlijk pension geleidt door een heel vriendelijk Nederlands koppel. Prima service, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en half pension is zeker een aanrader want het avondeten was voortreffelijk. Ook de omgeving is super. Dichtbij Saalbach en Hinterglemm. De gondels en het zwembad zijn aan te lopen en gratis in de zomer omdat een zogenaamde jokerkaart inbegrepen is bij de reservering. Kortom, heerlijke vakantie gehad.

Super .....ook in de zomer!!

Koos en Astrid
17-8-2014

Super leuke locatie, dit jonge stel is heel goed bezig!! Aardig, kunnen heerlijk koken, maken er echt wat moois van!! Kamers ruim en schoon, mooi uitzicht.

3 gangen-diner is goed en goedkoop!! Goed ontbijt.

Huiselijke sfeer in stube, drinken zelf uit de koelkast pakken en turven.

Prima pension met top service! Aanrader!!!

sandralouwerse
11-5-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voorheen altijd in een appartement gezeten. Dit jaar voor het eerst in een pension. Zeer aangenaamd verrast en voor herhaling vatbaar.

Pluspunten:

Hier weten de eigenaren wat service is. Echt top!

Prima bedden, heerlijk diner, ontbijt goed, prettig dat er in de gezamenlijke ruimte een koelkast staat waar je drank uit kan halen tegen redelijke prijzen of koffie/thee, snacks kan krijgen.

Ter verbetering:

Wifi op de kamer

Een tv op de kamer is wenselijk

Naar skigebied:

De bus stop vlak bij het pension om je naar de pistes te brengen. Prima te doen. Je kan met de auto makkelijk naar andere skigebieden zoals Zell am See of Kaprun.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Prima verblijf

Groep Blanken
23-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goede prijs/kwaliteit verhouding, prima ligging tussen Saalbach en Hinterglemm, skibushalte voor hotel. Bij voldoende sneeuw dalafdaling naar hotel mogelijk. Nederlandse eigenaren erg betrokken bij de gasten, niets is teveel. Mooie ruime kamers, eenvoudig maar voor wintersport meer dan voldoende. Al met al alles positief

Super leuk hotel, met zeer aardige eigenaren

Mark van Leeuwen
12-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik heb net, in het hoog seizoen, een week in de Glemm Lodge verbleven. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en weten wat service is. Zij gaven het gevoel alsof je thuis bent. Het eten was uitmuntend de week dat ik er zat. De kamers zijn goed, Ik zat in een twee persoons kamer met en suite bad kamer. Bad kamer was wel klein maar functioneerde goed.

Top locatie voor zowel zomer als winter

Sabrina
2-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goed bereikbaar vanaf de piste, bus stopt voor de deur. Er kan ook terug naar de lodge worden geskied.

Uitgebreid ontbijt, goede service en heerlijk avond eten.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Skipassen kunnen in de lodge worden gekocht.

Top vakantie gehad.

Ook in de zomer genieten bij Glemm Lodge

Stephanie
7-8-2013

Wij hebben een geweldige tijd gehad in Glemm Lodge. Wij waren er in juli en ook in de zomer is er genoeg te doen in de omgeving!

Wij zaten in een net gerenoveerde kamer met goede bedden en een fijne douche. We hebben er heerlijk gegeten en het personeel is ook erg vriendelijk.

Grote klasse in beide seizoenen !!!

Eelke
16-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren zeer onder de indruk van wat deze beide jonge ondernemers al bieden in zo'n korte tijd. Alles wat op site staat is zoals het er staat. Ze staat altijd voor je klaar en regelen heel veel voor je. In januari ging Bart zelfs met gewonde gasten naar de dokter en het ziekenhuis.

We zijn er nu zowel in de zomer als in de winter geweest en beide keren erg gevarieerd en goed verzorgd gegeten. Wij zullen zeker vaker dit leuke stel bezoeken.

hoe overleef ik glemm logde

jwiltink
30-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes5

koude kamers, verwarming gaat overdag uit. Eten abominabel slecht. Kleine kamers,geen opbergruimte, kabouterbedjes.Douche in/ naast je wc.Dinsdags gesloten: geen personeel voor bed of eten. Boze hotelier als hij ontdekt dat je ipv zijn huiswijn een betere drinkt. Bus voor de deur, maar naar beginnerspiste moet je 20 min hele dorp doorlopen met je spullen. Wel prima bus/liftverbindingen, dan pistes te gek!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Glemm Lodge in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Glemm Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.