Hotel Gasthof Post

Hotel Gasthof Post
8,6

• Ligging t.o.v. pistes8,8

59 reviews over Hotel Gasthof Post in het Nederlands

Fantastisch: hotel, service, eten, locatie

Joover
9-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zomervakantie 2017: Wat een fantastisch hotel. Grote kamer (2 kamer app), zeer schoon en netjes. Heerlijk 2 persoonsbed en goede slaapbank voor de kinderen. Apart toilet en zeer ruime badkamer, met groot bad, losse, ruime douchecabine en wastafel met ladekast eronder. Kranen en douche geven bijzonder veel en snel water, bad is zo vol, heerlijke regendouche. Elke dag schoonmaak, schone handdoeken en telkens weer een verrassing voor de kinderen, wat de kamermeisjes met de dekens hadden gemaakt (olifant, hond, etc).

Hotel is verder ook bijzonder netjes, schoon en glad, in perfecte staat van onderhoud. Bestaat uit 3 gebouwen, die allemaal met elkaar verbonden zijn, je hoeft dus niet buitenom naar het restaurant, de bar of de spa.

Restaurant bestaat uit diverse ruimtes, erg gezellig en voortreffelijk eten. Naast het keuzemenu van de dag ook altijd apart voorgerechten/groente/rauwkost buffet (blijft staan en blijft aangevuld worden) en elke avond een apart buffet voor de kinderen (friet/pasta/pizza/snacks/ijs). Bij het zeer uitgebreide ontbijt liggen ook papieren zakjes en alufolie klaar, om een lunchpakket samen te stellen. En 's middags van 15.00-17.00uur koffie met vers gebak (inclusief bij half pension).

Bediening en service van alle medewerkers is bijzonder hartelijk. Naast de persoonlijke aandacht ook voor iedereen een badjas (ook kindermaten) en slippers (ook kleine maten voor kinderen) op de kamer, aparte handdoeken bij de zwembaden (binnenbad, buitenbad en zwemvijver) die je na het zwemmen daar ook weer kunt achterlaten in een mand.

Dat kinderen meer dan welkom zijn, wordt extra onderschreven door de aanwezigheid van een speelkamer voor de kinderen, met hierin veel spelletjes, knuffels en 2 Playstations, met diverse spellen en heel veel DVD's.

Je kunt de auto vaak laten staan, het hotel ligt top tov veel liften, dorpszwembad en minigolf. Je loopt zo naar de skiliften welke met de Jokercard (inclusief bij dit hotel) toegankelijk zijn. Of je stapt met deze kaart in de wandelbus naar naastgelegen dorpen om daar de skilift te pakken of andere activiteiten te ondernemen.

Mooi hotel, maar slecht eten. Geen 4 sterren waard

Jurgen_Renate
21-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het hotel op zich ziet er mooi en goed uit. Wij waren aan het einde van het zomer seizoen. Dat was te merken aan allerlei kleine dingen. Het leek wel of de gast niet meer belangrijk was terwijl die toch net zoveel betaald als een gast die een paar weken eerder heeft overnacht. Wij zijn wel wat 4 sterren hotels gewend. Dit hotel mag die 4 sterren eigenlijk niet hebben.

Het ontbijt is zeer uitgebreid, maar de scrambled eggs waren echt niet te eten. Ik kwam bijna aan het krokhalzen. Het diner is gewoon slecht. Nog niet eens 3 sterren waardig. De mensen die zeggen dat het goed is zijn misschien nog nooit in een goed 4 sterren hotel geweest en weten niet beter. We zijn de laatste avond zelfs ergens anders gaan eten.

Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar het bedieningspersoneel in het restaurant is erg aanwezig. We hadden hiervoor 5 overnachtingen in hotel Auenhof in Lech(zoek die maar eens op hier) en daar was meer personeel, maar die merkte je niet eens op.

Bij een 4 sterren hotel komt normaal gesproken de gastvrouw of heer tijdens het diner even een praatje met je maken. Die hittepetit van Post één keer buiten zien lopen met haar Fifi hondje.

Iets positiefs: We gingen een dag eerder naar huis omdat het toch slecht weer werd. De geboekte overnachting werd niet in rekening gebracht. Evenals het niet genuttigde diner. Netjes.

Nee nooit weer dit hotel!!

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn er 2 weken geweest en het was een prima hotel. Ik lees hier veel verschillende meningen over het eten. Wij vonden het eten prima. Elke avond 5 gangen diner. Tuurlijk je hebt wat minder keus(1e gang is saladebuffet), 2e gang is een vaststaand voorgerecht, 3e gang is een soep waarvan keuze uit een crème soep of clear soep, dan hoofdgerecht met keuze uit 2 gerechten en een nagerecht. In de ochtend krijg je het menu al te zien en kan je het hoofdgerecht kiezen. Soep mag je in de avond kiezen.

Voor kieskeurige eters of patateters zal dit geen lekker eten zijn. Mensen die wel houden van een mals stukje vlees prima!

En bovenal, ik ben zwanger en vanaf dag 1 hebben ze rekening gehouden met wat ik niet mag eten en drinken(geen rood vlees, geen alcohol). Ik hoefde er de hele vakantie niet meer naar te vragen ze hadden automatisch het gerecht voor mij aangepast als er iets met rood vlees of alcohol was!

Kamer prima. Bedden worden niet dagelijks verschoond, ik vind dit geen probleem.

Mahtava paikka

Jari
17-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Huippupaikalla, kivat näkymät Schattbergin suuntaan, palvelu pelasi ja sekä ruuat että juomat maistuivat! Tosi ystävällinen isäntäväki ja henkilökunta. Oli mukava uida ulkoaltaan kirkkaassa ja virkistävässä vedessä ja ihailla samalla alppeja. Ei mitään valittamista, mennään kyllä uudelleen!

Echt een plaats om terug te gaan

Ramon Johan
7-7-2014

Vriendelijk onthaal , zeer vriendelijk personeel zowel de mensen achter de schermen en de mensen van de bediening daarvoor een dikke 10.

zeer goede keuken.

de all in formulle is een echte aanrader.

We gaan er zeker terug.

Fantastisch hotel

karin
2-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Post is een fantastisch hotel met een super all inclusive formule in de zomer. Het eten is lekker en gevarieerd. Voor de kinderen is er een kinderbuffet maar kunnen evenzeer kiezen voor hetzelfde menu van de volwassenen. De juniorsuite is ruim met een ruime, nette badkamer.

De gratis jokerkaart biedt tal van mogelijkheden van gratis liften, openluchtzwembad, minigolf, ....

Het personeel is heel vriendelijk.

Kortom : een super hotel dat wij aanraden voor iedereen (gezinnen met jonge en oudere kinderen, koppels (jong en ouder))

Goed hotel - Eten minder - geen 4 sterren waardig

Piet van Eersel
24-8-2013

Wij zijn van 05-08-2013 tm 10-08-3013 in hotel Post geweest en het is ons niet meegevallen. De kamer die wij hadden bleek kleiner als was geboekt. De badkamer was voorzien van een bad maar zonder spatscherm of douchegordijn waardoor de hele badkamer na gebruik nat was. Het ontbijt was goed maar het avonddiner was absoluut niet van een kwaliteit die je van een 4 sterren hotel mag verwachten. Als je wat later kwam eten was het saladebuffet totaal op en werd niet of nouwelijks bijgevuld.De hoofdgerechten horen thuis in een 2 sterren hotel en de nagerechten leken zo uit de supermarkt te komen.

Al bij al dus voor ons geen 2e keer meer in hotel Post in Saalbach.

supper hotel

Frank
11-7-2013

Voor de tweede keer in Hotel Post geweest en zoals vorig jaar weer supper. Heel goed hotel .Zeker een plus punt is de all in formule en de joker kaart. Saalbach is een gezellige steek met veel wandelmogelijkheden.

Frank

Dit is pas gastvrijheid

Jos
16-9-2012

Uitstekend hotel, heerlijk eten zowel ontbijt als diner, prima service, vriendelijk personeel en rustig gelegen in het autovrije centrum van Saalbach. Hier komen wij zeker nog eens terug.

Super hotel

Ton en Antoinette de Knegt
11-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles over dit hotel is eigenlijk al gezegd.

Dit is inderdaad een top hotel.

Eten prima, kamers prima, personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam, Overige voorzieningen prima.

Kortom echt een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Post in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Post scoort een 8.61 uit 10 op basis van 59 reviews.