Hotel Forsthofalm

Jannemieke
13-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een verwennerij!

Uitstekende keuken, heerlijke wellness, super vriendelijk personeel!

Hotel Forsthofalm in Leogang is een heerlijke plek om bij te komen van het hectische leven van alledag. Vooral het uitzicht vanuit de sauna is fantastisch, maar ook alle andere zaken (kamer, eten, omgeving, sfeer en attentheid van de medewerkers) zijn super.
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is helemaal van hout gemaakt. De kamer is ruim en verzorgt. Het eten is biologisch en apart. Je kunt zo vanuit het hotel weg skieen naar de lift. De rit met de auto naar het hotel is wel steil, doe je sneeuwkettingen maar om. Het enig minpuntje is het zwembad op het dak, (prachtig uitzicht) niet lekker warm water heeft. Maar zeker een tophotel op een toplocatie!

We hebben een aantal aanbieders voor Forsthofalm voor je op een rij gezet:

Mooi hotel gelegen aan de piste

H.ter Beek
2-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Verbleven 1 week op basis van halfpensioen tijdens de winterperiode. Hadden een kamer in het " oude deel" maar de kamer zag er gerenoveerd uit, met veel hout. Eten en bediening goede kwaliteit, iedere avond een 5 gangenmenu en s'ochtends een goed verzorgd ontbijtbuffet. Nieuw spacomplex waar het na een dag skiën goed ontspannen is. Goede verbinding vanaf vliegveld Salzburg naar het hotel via holiday-shuttle

Goed hotel midden op de piste

marian_4
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed hotel met aardige mensen. Hotel ligt midden op de piste. Wij zijn hier door overboeking van ander hotel terecht gekomen, maar het was een aangename verassing.

Erg goed hotel, op de piste gelegen.

Patrick
17-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben hier een prima week gehad. Het nieuwe deel van het hotel is volledig van hout gemaakt en ziet er fantastisch uit.

Pluspunten:

+ direct aan de piste en bij de lift en rodelbaan

+ rustige ligging en rustig publiek (wel (met sneeuwkettingen)) met eigen vervoer bereikbaar of in het dal opgehaald worden

+ erg goed eten

+ familie doet erg hun best om het naar de zin te maken

+ prachtig saunalandschap op de hoogste etage met vanuit de sauna's en rustruimte zicht op de bergen (echt uniek)

- de bediening heeft een aantal steekjes laten vallen tijdens ons verblijf.

- de lucht in de kamer en temperatuur in de badkamer waren matig te regelen.

Al met al is dit een aanrader. We hebben namelijk het idee dat aan de minpuntjes wel wat gedaan gaat worden!

We hebben een aantal aanbieders voor Forsthofalm voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forsthofalm in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forsthofalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Forsthofalm scoort een 8.88 uit 10 op basis van 6 reviews.