Hotel Das Zwölferhaus

8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,9

32 reviews over Hotel Das Zwölferhaus in het Nederlands

Met vrienden

Heerlijk hotel onderaan de piste bij lift

Debbie
11-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als je heerlijk zorgeloos op vakantie wilt, heerlijk eten, goede kamers en skiën tot aan de accomodatie, dan moet je bij Das Zwölferhaus zijn. Ligging is ook heerlijk rustig maar op loopafstand van après-ski. Wij komen hier al jaren. Het hotel is alleen niet goedkoop en wordt ieder jaar weer duurder.

Top plek!

Chantal Koenraadt
20-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super lokatie direct aan de lift en skibus. Wij komen hier al verschillende jaren terug. Kamers met zicht op de piste. De eigenaar spreekt Nederlands. Enige nadeel is dat al vroeg in de ochtend de sneeuwruimers best geluid maken.

Weer fantastisch

Fam Piet.
19-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geen op of aanmerkingen .Alles was uitstekend

Piet enzo
10-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Verzorging, kamer, eten subliem verzorgd. En aan de piste.

Geen aanmerkingen.

Super hotel voor een echte skivakantie

Petra Schumann
16-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super hotel, vriendelijke bediening, goede kamer en fantastisch eten direkt op de piste naast de gondel. Exact wat we nodig hadden voor onze korte skivakantie! Komen zeker terug ook voor een langere vakantie

Ideale ligging

Dave
16-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ligging aan de piste bij de lift.

Aardige uitbaters, eten vond ik persoonlijk wat minder.

Ontbijt goed.

Uitstekend hotel

Phil
29-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij moesten plotseling 1 nacht eerder weg, de manager heeft dit keurig opgelost mbt de kosten. Uitstekend!!

Top hotel!

mirko
19-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen weekend dit hotel bezocht. Top! Vriendelijk, goed ontbijt & diner.Aan de piste en naast de lift. Goed terras onderaan de piste met goede en snelle bediening. Parkeerplaats beschikbaar voor hotelgasten. goede wellness. In drie dagen alle pistes gehad dus volgend jaar ander gebied. Maar als we teruggaan naar H'glemm, absoluut dit hotel!!!!

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Lou Parry
31-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Zwölfer is waanzinnig. Alles is even mooi en goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Ligging vanaf de skilift is 10 meter. Goed eten. Mooi saunalandschap met zeer mooie relaxruimte. Vanaf Utrecht is het 1.000 km.

super mooi hotel , geweldig naast de lift

petra massier
30-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

geweldig hotel .zeker voor herhaling vatbaar ,alles is perfect ,wat wil je nog meer als je vakantie hebt

We hebben een aantal aanbieders voor Das Zwölferhaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Das Zwölferhaus in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Das Zwölferhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.