Hotel Conrad

• 8.4Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

8 reviews over Hotel Conrad

• 6Boes200006-01-2012

Niet voor families met kleine kinderen

De accomodatie kan wel een likje verf gebruiken, letterlijk en figuurlijk. Alles gaat hier nog zoals 20 jaar geleden (toen kwam ik ook al in H'glemm). Gedateerd sanitair en meubilair, geen lift, geen douche zijn toch zaken die niet passen bij een kamer op de 3e verdieping van meer dan 100 euro p.p.p.n. Wel goed schoon.

Over de ligging het volgende, naast de Londoner, is ook niet alles. Redelijk wat overlast van gehad.

Wij zijn een gezin van 5 (drie jonge kinderen). Dit hotel is hier niet op berekend ondanks de familiekamers voor 4 of 5 personen. Deze kamers zijn wel ruim genoeg. Er is slechts een aftanse speelkamer (een hol in het souterrain) en van het restaurant- c.q. eetgedrag van kleine kinderen heeft men niets begrepen.

Fantastische vakantie gehad. Daar heeft het hotel geen afbreuk aan kunnen doen....

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 8Jan14-02-2010

Prima hotel voor wintersport en uitgaan

Geweldige ligging midden in het dorp bij voetgangerszone en midden in het uitgaansgebied, met eigen parkeerplaat bij hotel. Ligt ook erg dicht bij de Reiterkogelbahn welke toegang biedt tot het gehele skigebied. Kamers enigszins gedateerd, maar voldoen prima. Schoon en netjes met goed sanitair en goed bed. Onze kamer lag op de derde verdieping en er is geen lift. wel goed voor onze conditie, maar niet als je wat slechter ter been bent. Diner is uitstekend, ook voor fijnproevers (ik heb voldoende vergelijkingsmateriaal ervaren). Ontbijt is compleet met alles erop en eraan. Jammer dat er niet een grotere aparte verbijfs/lounge is, die van nu beschikt maar over 6 stoelen en een kleine bar. De eetzalen zijn wel beschikbaar als je wat met een groep wil drinken. De (gratis) Wellness ruimte is nieuw, verbluffend mooi en groot.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 8Barry04-02-2010

Super ligging en betaalbaar voor een korte trip!

We zijn met een aantal vrienden een paar dagen eind januari geweest. Het hotel ligt perfect in het voetgangersgebied en naast de Tanzhimmel en London Pub. De Reiterkogelbahn ligt om de hoek en ook de afdaling bij de VIP Bar is op een klein stukje lopen. Service en ontbijt zijn prima. De ene keer diner was ook goed. Al met al een aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Yvonne Vugts10-10-2008

Tophotel in de zomermaanden!

Wij zijn er inmiddels al 2 jaar in de zomermaanden geweest, voor 2 aansluitende weken.

Hotel is perfect afgestemd op MTB-publiek. Heerlijk sporters-ontbijt, wasservice voor je sportkleding, mooie ruime kamers, nette douches. Afgesloten ruimtes voor het stallen van je fiets, wasplaats en elke dag mooie tochten onder begeleiding van een locale fietsgids.

Reini, de gids maakt het plaatje helemaal af. Deze 'berggeit' die met z'n ogen dicht het hele gebied kent en je naar alle mooie plekje brengt.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Marieke Roeloffs01-03-2007

Hotel Conrad is gelegen tegenover de skilift, naast een leuke apres-ski bar en midden in het dorp! Perfect! Het ontbijt was zeer uitgebreid en elke avond een heerlijk 4-gangen diner. De bediening kon iets vriendelijker en er was helaas geen bar in het hotel voor 's avonds. Mooie schone kamers.

Gereisd in maart 2007

• 7Mirjam24-03-2006

Goed hotel, wel wat prijzig, zeker als je je tafel met "vreemden" moet delen omdat ze niet genoeg tafeltjes hebben in het restaurant, erg genant vonden wij. Wij zagen mensen aan tafel zwijgend hun diner doorbrengen gezellig hoor! Ook is er niet altijd een keuze menu en zijn de porties vrij karig (plate service) Maar de ligging was perfect twee minuten lopen naar de gondel.

Gereisd met partner in februari 2006

0 tips over Hotel Conrad